Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-20@03:18:39 GMT

تست کرونای عباس مقتدایی مثبت شد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۲۵۱۶

تست کرونای عباس مقتدایی مثبت شد

عباس مقتدایی، نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هم به ویروس کرونا مبتلا شد، این 27مین نماینده‌ای است که به کرونا مبتلا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، تست کرونای عباس مقتدایی نماینده اصفهان در مجلس مثبت اعلام شد. وی در قرنطینه خانگی مراحل درمان را طی می‌کند.

طی روزهای گذشته نیز علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس، حسین آصفری، نماینده اراک، روح‌الامینی، نماینده تهران، الیاس نادران، نماینده تهران و علیرضا منادیان، رئیس کمیسیون آموزش مجلس، اقبال شاکری، نماینده تهران و رئیس کمیسیون عمران، سیدموسی موسوی نماینده مردم لامرد و محمد وحیدی نماینده مردم بجنورد به کرونا مبتلا شده بودند و هم‌اکنون در قرنطینه خانگی به سر می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این نیز و با آغاز به کار مجلس، بیش از ۱۵ تن از نمایندگان مجلس یازدهم به ویروس کرونا مبتلا شده‌ بودند و متاسفانه پیشتر نیز فاطمه رهبر منتخب تهران و عیسی جعفری نماینده کبودرآهنگ به دلیل مبتلا شدن به این ویروس جان خود را از دست دادند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان امنیت ملی نماینده مجلس قرنطینه مجلس شواری اسلامی تست کرونا کرونا مبتلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۲۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین خبر از تعطیلی جدید در سال ۱۴۰۳

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس خبر داد: تصمیم نهایی در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها در هفته آینده در صحن علنی مجلس گرفته خواهد شد.

کیومرث سرمدی واله، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: کلیات لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته به دو روز در کمیسیون اجتماعی مجلس تصویب شد.

هنوز مشخص نیست که چه روز‌هایی تعطیل خواهد شد، اما ساعت کاری کارمندان در هفته از ۴۴ به ۴۰ ساعت کاهش می‌یابد. هنوز مشخص نیست که آیا بانک‌ها نیز شامل تعطیلی پنجشنبه‌ها می‌شوند یا خیر.

تصمیم نهایی در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها و ساعات کاری کارمندان در هفته آینده در صحن علنی مجلس گرفته خواهد شد.

منبع: دانشجو

tags # تعطیلی ادارات سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • جدیدترین خبر از تعطیلی جدید در سال ۱۴۰۳
  • ابطال رأی‌های کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانونی نیست
  • غیر قانونی بودن ابطال رأی‌های کمیسیون بند ۲۰ در رابطه با مشاغل محیط زیستی
  • این بار یکی بزنند، صد تا می‌ خورند | به آمریکایی‌ها هشدار می دهیم
  • تغییرات دولت در بخش اول لایحه بودجه اصلاح شد/گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می شود
  • جزئیات گران شدن کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس
  • طرح نور نیروی انتظامی درباره حجاب مربوط به لایحه عفاف و حجاب است؟
  • سرنوشت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری چه شد؟
  • تعطیلی پنج شنبه از کی اجرا می‌شود؟
  • ویکند ۲ روزه در بخش‌خصوصی؟