Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پس از انحلال تیم دریاچه ارومیه، کشتی‌گیران این تیم به باشگاه استقلال سوق داده شدند تا با توجیه انتقال قراردادهای رسمی از ارومیه به استقلال، بتوانند با دوبنده باشگاه آبی‌پوش پایتخت در لیگ حضور یابند. سپس مشخص شد دو آزادکار تیم منحل شده ارومیه که رسما با تیم هیات کشتی قائمشهر قرارداد داشتند، به یکباره سر از تیم استقلال در آوردند!

عجیب‌تر آنکه این دو آزادکار (عباس فروتن و نادر حاج آقانیا)، هر دو بار بطور رسمی با حضور در کمیته لیگ فدراسیون با تیم های قائمشهر و استقلال قرارداد بسته اند که این موضوع یک تخلف آشکار تلقی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی چندی پیش پیشنهاد داد این موضوع باید بطور دوستانه بین مسئولان این دو تیم حل و فصل شود، اما انگار پرونده این دو آزادکار برای رای نهایی به کمیته انضباطی فرستاده شده است.

محمد ابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: بحث قرارداد این دو آزادکار با تیم های قائمشهر و استقلال به کمیته انضباطی فدراسیون ارجاع داده شد تا این کمیته تا قبل از آغاز رقابتهای لیگ برتر در این خصوص اعلام نظر و رای کند.

وی تصریح کرد: در این میان هیچ تخلفی صورت نگرفته و عدم اطلاع کافی این آزادکاران در شرایطی خاص، باعث چنین مشکلی شده است.ضمن اینکه یکی از این دو آزادکاران بصورت مشروط با یکی از تیمها قرارداد دارد و این موضوع مشروط به کسب رضایتنامه از هیات کشتی استان خود بوده است.

امامی در پایان خاطر نشان کرد: کمیته انضباطی تا قبل از آغاز رقابتهای لیگ برتر با استناد به آئین نامه لیگ، تمام مسایل و مستندات را با دقت بررسی و رای را صادر خواهد کرد. طبیعتا بعد از اعلام رای، هر دو طرف می بایست به رای کمیته انضباطی احترام بگذارند، چراکه حکم مذکور برای حضور این نفرات در لیگ، لازم الاجرا خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، این در حالیست که رقابتهای لیگ برتر کشتی آزاد قرار است از روز ۱۰ مهرماه آغاز شود و تکلیف این دو آزادکار برای حضور در تیم های قائمشهر یا استقلال باید تا این تاریخ مشخص شده باشد.

کد خبر 5027180 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد ابراهیم امامی فدراسیون کشتی لیگ کشتی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران لیگ قهرمانی فوتبال آسیا لیگ برتر والیبال نقل و انتقالات لیگ بیستم ویروس کرونا تیم فوتبال التعاون عربستان یحیی گل محمدی والیبال تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم فوتبال تراکتور دو آزادکار کمیته انضباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۲۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز کمک ۱۳ میلیاردی فدراسیون به استقلال فاش شد

به گزارش "ورزش سه"، اصلی ترین پرونده ای که استقلال برای دریافت مجوز حرفه ای با آن سر و کله می زند، بحث مربوط به طلب باشگاه سانتاکلارا از آبی هاست که در جریان انتقال محمد محبی علیه این تیم صادر شده است.

استقلالی ها برای پرداخت این ۵۰۰ هزار یورو، طی هفته های اخیر با فیفا مکاتبه کردند که در این زمینه نیز علی خطیر شخصا راهی سوئیس شد تا از نزدیک بتواند مشکلات آبی ها در این پرونده را حل کند.

مدیران باشگاه استقلال در تلاش بودند تا ۳۰۰ هزار یورو از طلب خود در فیفا را به حساب سانتاکلارا واریز کنند که این موضوع مورد موافقت قرار گفت.

در روزهای اخیر خبری منتشر شد مبنی بر اینکه فدراسیون فوتبال ۲۰۰ هزار یورو باقیمانده را به باشگاه استقلال کمک مالی کرده تا ۵۰۰ هزار یورو سانتاکلارا به صورت کامل پرداخت شود که حالا جزئیات این موضوع مشخص شده است.

آنگونه که ایسنا به نقل از منابع موثق خود نوشته، فدراسیون فوتبال معادل ۲۰۰ هزار یورو از محل مطالبات دلاری خود نزد فیفا، به حساب باشگاه سانتاکلارا پرتغال پرداخت کرده تا به این ترتیب بخش باقیمانده از بدهی استقلال به این باشگاه پرتغالی تسویه شود.

در قبال این کار، باشگاه استقلال هم با ارسال نامه‌ای به AFC، از کنفدراسیون فوتبال آسیا خواسته که معادل ۲۰۰ هزار یورو از محل مطالبات دلاری این باشگاه نزد AFC، به حساب فدراسیون فوتبال منتقل شود.

باشگاه استقلال معادل ۳۰۰ هزار یورو هم از فیفا بابت حضور بازیکنانش در جام‌جهانی طلبکار است و می‌خواهد با احتساب این پول و پرداختی ۲۰۰ هزار یورویی فدراسیون فوتبال، بدهی خود به باشگاه سانتاکلارای پرتغال را بابت انتقال محمد محبی پرداخت کند.

دیگر خبرها

  • جنگ مجازی سپاهان و تراکتور!/ حواس کمیته‌های انضباطی و اخلاق کجاست؟
  • جنگ مجازی سپاهان و تراکتور!/ حواس کمیته های انضباطی و اخلاق کجاست؟
  • درگذشت محمد توکل در ماه پایانی سال ۱۴۰۲؛ آن‌هایی که از دست دادیم
  • تشکیل پرونده تخلف برای ۳ واحد خبازی در قائمشهر
  • منشور اخلاقی؟ کار تاج و عزیز محمدی بود! / اگر بودم، کاری می‌کردم پول ویلموتس را از جیب‌شان بدهند
  • علی دایی را محروم کردم، شیشه ماشینم را شکستند!
  • شوک سال جدید به استقلال، زود خنثی شد!
  • درخواست استیناف بارسا رد شد: محرومیت 2 جلسه‌ای ژاوی
  • راز کمک ۱۳ میلیاردی فدراسیون به استقلال فاش شد
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار دلاری فدراسیون به استقلال