Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-16@23:44:15 GMT

آيين راه اندازي راديو اربعين برگزار مي شود

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۲۶۲۴

آيين راه اندازي راديو اربعين برگزار مي شود

خبرگزاری آریا- به مناسبت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم، فعالیت رادیو اربعین به طور رسمی امروز آغاز می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی رادیو اربعین، این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین موسوی مقدم قائم مقام رئیس سازمان صدا و سیما، دکتر حمید شاه آبادی معاون رسانه ملی، دکتر ذوالفقاری رئیس ستاد مرکزی اربعین کشور و حامد فاتحی مدیر رادیو اربعین و با حضور مهمانان ویژه‌ای همچون حجه السلام و المسلمین نواب نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت، امیر سرتیپ دوم شاهین تقی خانی معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، یاشار نادری مدیر عامل روایت فتح، سردار هاشمی دانا مدیرعامل خبرگزاری دفاع مقدس و مهمانان دیگر از جمله معاونین و مدیران ستاد اربعین کشور، مدیران شبکه‌های رادیویی، اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی و جمعی از مسئولین کشوری و لشکری و خادمان اربعین حسینی در رسانه، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این آیین ضمن گرامیداشت یاد شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس به طور رسمی فعالیت رادیو اربعین آغاز می‌شود
پخش تیزر‌های تصویری «رادیو اربعین»، «شعار اربعین 99»، اجرای گروه هم آوایی «صفیر عشق» و نماهنگ‌های دیدنی بخش‌هایی از برنامه‌های پیش بینی شده در این مراسم می‌باشد، این آیین ساعت 10:15 در استودیوی شماره یک ساختمان شهدای رادیو آغاز می‌شود، عاشقان و دلدادگان حسینی می‌توانند پخش زنده رادیویی آن را از رادیو موج اف ام ردیف 95.5 و برای نخستین بار بصورت تصویری این مراسم و برنامه‌های منتخب رادیو اربعین را در ایام ماه صفر از درگاه‌های ایرانصدا، هیات آنلاین و تکیه دنبال کنند.
در روز‌های آتی گزیده این مراسم در قالب مستند گزارشی از شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی نیز به روی آنتن خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: راه اندازی رادیو اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۲۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه برنامه‌ریزی بزرگداشت سالگرد عملیات بازی دراز

محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه در جلسه برنامه‌ریزی بزرگداشت سالگرد عملیات بازی دراز، با اشاره به پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به جنایات رژیم صهیونیستی گفت : شاید در ۵۰ سال گذشته کمتر کسی فکر می‌کرد امروز به چنین صلابت و اقتداری برسیم که پاسخی دندان شکن و قاطع به جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی بدهیم.

وی این دستاورد‌ها و پیشرفت‌ها را مستلزم جهاد تبیین برای نسل نوجوان و جوان جامعه عنوان کرد.

استاندار کرمانشاه به عملیات بازی دراز و ضرورت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران اشاره کرد و گفت: از رویداد بزرگی مانند «عملیات بازی دراز» می‌توانیم شرایط بهتری را برای استان کرمانشاه رقم بزنیم و باید از این فرصت برای بیان ارزش‌های دفاع مقدس و همچنین تبیین مجاهدت‌های مردم شجاع ایران و استان کرمانشاه در برابر رژیم بعث عراق و استکبار جهانی استفاده شود.

وی با تاکید بر انجام مناسب وظایف هر کدام از دستگاه‌ها در گرامیداشت برنامه سالروز حماسه بازی دراز گفت: با توجه به فرصت چند روزه برای برگزاری مراسم سالگرد این حماسه بزرگ، دستگاه‌های اجرایی استان وظیفه دارند در جهت برگزاری مطلوب این رویداد مهم تلاش کنند.

وی میزبانی و برنامه‌ریزی مناسب برای گرامیداشت سالگرد عملیات بازی دراز را اقدامی مهم و موثر برای جذب بیشتر زائر در ایام اربعین به استان کرمانشاه دانست و گفت: در این مراسم می‌توانیم یک مقدمه را برای جذب زائر اربعین با عنوان جملاتی مانند "اربعین منتظر شما هستیم" و ... ایجاد کنیم.

صحرایی با اشاره به پیش‌بینی حضور حدود ۳۵ هزار نفر در مراسم گرامیداشت بازی دراز گفت: باید در این مراسم به شناساندن بیشتر فرصت‌ها و ظرفیت‌های خوب استان هم کمک کنیم. همچنین این مراسم می‌تواند زمینه‌ای برای به عرصه رساندن توانمندی و صنایع‌دستی مردم شهرستان‌های اطراف باشد که این کار مستلزم ارائه راهکار‌های ابتکاری است.

 فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه نیز در این جلسه گفت: پیش‌بینی می‌شوده ۳۵ تا ۴۰ هزار در مراسم گرامیداشت سالروز حماسه بازی دراز که در روز چهاردهم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، حضور پیدا کنند.

سردار بهمن ریحانی افزود: عزت ما در تجمعات بزرگ مانند گرامیداشت حماسه بازی دراز است که منجر به قدرت روز افزون انقلاب اسلامی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ضرورت آمادگی برای میزبانی شایسته در سالگرد حماسه «بازی دراز»
  • برگزاری جلسه برنامه‌ریزی بزرگداشت سالگرد عملیات بازی دراز
  • آیین غبار روبی آستان مقدس امام زاده عبدالله بافق
  • آیین غبار رویی آستان مقدس امام زاده عبدالله بافق
  • آغاز به کار مجلس دوازدهم از هفتم خردادماه/ ۲ خرداد؛ مراسم اختتامیه مجلس یازدهم
  • آغاز به کار مجلس دوازدهم از هفتم خردادماه/ مراسم اختتامیه مجلس یازدهم ۲ خرداد برگزار می‌شو
  • بررسی رویدادهای شبکه های رادیویی
  • آغاز احداث تقاطع غیر همسطح دفاع مقدس - نسیم شمال - اقبالیه
  • آغاز احداث تقاطع غیر همسطح دفاع مقدس-نسیم شمال- اقبالیه
  • در آیین گرامیداشت هفته هنر انقلاب در زنجان چه گذشت؟ + فیلم