Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رسانه رژیم صهیونیستی با کلید زدن پروژه پسانتانیاهو ،در تحلیلی که به مناسبت سال نوی عبری منتشر کرد خبر داد ، اگر بین راستگرایان و چپگرایان توافقی وجود داشته باشد بر سر کنار رفتن نتانیاهو است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، روزنامه یسرائیل هیوم که به ارگان بنیامین نتانیاهو معروف است، پروژه پسا نتانیاهو را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«نفتالی بینیت» که این روزنامه از وی به عنوان محتمل ترین گزینه جانشینی نتانیاهو یاد کرده در گفتگویی به شرایط فلاکت بار و برنامه های پیش روی تل آویو اشاره می کند.

وی با اعتراف به شرایط فلاکت بار صهیونیست ها و ناکارامدی ساختار رهبری آن ادعا می کند در چنین شرایطی قادر نیست از اقدامات خود عقب نشینی کند.‎

این سیاستمدار صهیونیست از برنامه های خود برای مبارزه با ویروس کرونا گفت و توافقنامه سازش را یک اهمال جنایتکارانه توصیف کرد و در پاسخ به پرسش دیگری درباره ترجیح وی بین الحاق کرانه باختری و دره اردن یا سازش با بحرین تاکید کرد که اعمال حاکمیت را بر سازش با بحرین ترجیح می دهد.‎

یک شخصیت صهیونیست: در چنددستگی شکست خورده با رهبری ناکارآمد به سر می بریم

از سوی دیگر یک شخصیت برجسته رژیم صهینیستی طی یادداشتی به مناسبت سال نوی عبری از فلاکتی که صهیونیستها در ساختار خود به نام اسرائیل به سر می برند پرده برداشت.

دیوید گروسمن شخصیت معروف صهیونیست در مقاله ای که در روزنامه یدیعوت احارانوت منتشر شد تاکید کرد "اسرائیلی ها آرزوها و رؤیاهای زیادی در سال جدید خود دارند از میان این آرزوها آن است که نخست وزیری داشته باشند که روحیه شرارت نداشته باشد و تمام تلاش خود را برای التیام بخشیدن به زخم هایشان به کار ببرد ، زیرا 12 سال است که بنیامین نتانیاهو روحیه شرارت بار خو را در میان مردم می افکند و باعث چند دستگی شکست خورده و بی اعتمادی به رهبری و شکاری آسان برای ویروس کرونا شویم.

وی در بخش دیگری از مقاله خود تاکید کرد : اسرائیلی ها امروز ماده خام ممتازی برای تبدیل شدن به بازیچه دیگران و خلق دیکتاتوری شبیه به دموکراسی که نتانیاهو ایجاد کرده تبدیل شده اند این یکی از دلایل شکل گریی جریان اعتراضات علیه وی و پویایی این اعتراضات است.اما امروز به تازگی شاهد شکل گیری گفتمانی قاطع هستیم که هاله فریبی که سال ها ما را در آن قرار داده بودند، می شکافت ، اعتراضاتی که بعد از سال ها دروغ گویی و مبالغه واقعی در پی تحقق رفاه برای ما (مهاجران) را طلب می کند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۲۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت نتانیاهو

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، شهرک‌نشینان و خانواده‌های اسیران صهیونیست نزد مقاومت فلسطین، بار دیگر تظاهراتی اعتراضی را در سرزمین‌های اشغالی ترتیب داده‌اند.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که شهرک‌نشینان و خانواده‌های اسیران صهیونیست نزد مقاومت فلسطین در نوار غزه، خیابان روبروی محل اقامت بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را مسدود کرده‌اند.

بر این اساس شهرک‌نشینان معترض با بستن این خیابان دست به اعتصاب و تظاهرات علیه نتانیاهو و کابینه وی زده‌اند و خواهان امضای توافق مبادله اسیران میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین در غزه شده‌اند.

همچنین منابع خبری اعلام کردند که پلیس رژیم صهیونیستی تاکنون یکی از معترضان صهیونیست را در برابر محل اقامت نتتانیاهو بازداشت کرده است.

گفتنی است با تداوم جنگ علیه نوار غزه و عدم کسب هرگونه دستاورد نظامی از سوی رژیم صهیونیستی انتقادها در سرزمین‌های اشغالی علیه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم و کابینه وی شدت گرفته است. مخالفان نتانیاهو وی را به خریدن وقت برای باقی‌ماندن در قدرت جهت فرار از محاکمه در پرونده‌های قضایی اقامه‌شده علیه او متهم می‌کنند. علاوه بر این خانواده‌های اسیران صهیونیست خواهان آن هستند که رژیم صهیونیستی بدون اتلاف وقت و به هر قیمتی اسیران صهیونیست نزد مقاومت را در جریان توافق با مقاومت فلسطین آزاد کند و از ادامه حمله‌های بی فایده به نوار غزه که علاوه بر کشتار فلسطینیان کشتار این اسیران را نیز در پی دارد دست بردارد.

کد خبر 6088128

دیگر خبرها

  • باقری: کلید برقراری ثبات و آرامش در منطقه توقف جنایات اسرائیل است
  • تظاهرات علیه سیاست‌های نتانیاهو در قلب تل‌آویو
  • هجمه مسئولان صهیونیست ضد گالانت درباره وضعیت جبهه شمال
  • بحران ناتمام تل‌آویو
  • تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت نتانیاهو
  • طوفان الاقصی، صهیونیست‌ها را در وضعیت فرسایشی قرار داد
  • ادامه تظاهرات علیه نتانیاهو در دویستمین روز جنگ علیه غزه
  • تظاهرات خانواده‌های اسرای اسرائیلی در دویستمین روز جنگ+ تصاویر
  • تظاهرات شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت «نتانیاهو»
  • اذعان به زخمی شدن ۳۲۹۴ نظامی صهیونیست از ۷ اکتبر/ حال ۲۴ نفر وخیم است