Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی رستم آبادی صبح امروز در حاشیه مراسم آغاز به کار پروژه ساخت واحد کاتالیست BZN2 در مجتمع پلیمر کرمانشاه اظهار کرد: مجتمع پلیمر کرمانشاه در سال ۱۳۸۶ کلنگ زنی شده و در سال ۱۳۹۱ به بهره برداری رسیده که تولید اصلی آن پلی اتیلن سنگین که کاربرد ساخت لوله آبیاری، مخازن ذخیره بزرگ و کوچک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ظرفیت اسمی تولید در این واحد پلیمری ۳۰۰ هزار تن در سال است که با همت و تلاش همکاران در چند سال گذشته جمع تولید سالیانه را به بالای ۳۶۰ هزار تن رسانده‌ایم.

رئیس مجتمع پلیمر کرمانشاه به اهمیت به کار گیری نیروی بومی در پروژه‌های تولیدی اشاره کرد و افزود: در این مجتمع ۸۰۰ نیروی کار مشغول هستند که ۹۹ درصد آن نیرو بومی کرمانشاهی است.

وی در ادامه با اشاره به روش آلمانی و ژاپنی تولید در این مجتمع گفت: پروژه‌ای که امروز ساخت آن آغاز شد، تبدیل اتیلن به پلی اتیلن به روش میتسویی ژاپن است که پیش بینی می‌شود تا ۲ سال آینده با ظرفیت تولید ۵۰ تن در سال به بهره برداری برسد.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری نیز در این مراسم با اشاره به تفاوت صنعت با کارخانه اشاره کرد و افزود: صنعت به انسان‌های تحصیل کرده نیاز دارد و امیدواریم با همین سرعت پیشرفت به صنعت پتروشیمی برسیم.

سورنا ستاری در ادامه افزود: ساخت این ۲ کاتالیست برای اولین بار در کشور است که اجرایی می‌شود و خوشحالیم که کرمانشاه میزبان این اتفاق مبارک است.

گفتنی است در پایان معاون علمی و فناوری رئیس جمهور آغاز پروژه ساخت واحد کاتالیست BZN2 در مجتمع پلیمر کرمانشاه را اعلام کرد.

کد خبر 5026979

منبع: مهر

کلیدواژه: فناوری پلیمر کرمانشاه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ویروس کرونا شیراز شهرکرد بوشهر هفته دفاع مقدس آمار کرونا توهین به پیامبر شیوع کرونا انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم کرمانشاه انتخابات مجلس شورای اسلامی گرگان محرم 99 زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۲۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلینت ایستوود آخرین فیلم عمرش را ساخت

براساس شنیده‌ها کمپانی برادران وارنر از تماشای سکانس‌های فیلم کلینت ایستوود تحت‌تاثیر قرار گرفتند. تولید «هیئت منصفه شماره ۲» با دردسر‌های متنوعی روبرو شد. چند ماهی به دلیل اعتصاب هالیوود تولید متوقف شد. پیش از شروع فیلمبرداری نیز چند استودیو پروژه را نپذیرفتند تا اینکه ایستوود توانست پروژه را در کمپانی برادران وارنر به تولید برساند.

کلینت ایستوود روز سی و یکم ماه مه (یازدهم خرداد) نود و چهار ساله می‌شود.

نیکلاس هولت نقش مردی را در این فیلم ایفا می‌کند که عضو هئیت منصفه است و به کشف بزرگی دست می‌یابد. او کم کم متوجه می‌شود که ممکن است در تصادف رانندگی که منجر به کشته شدن شخصی که پرونده قتلش در دادگاه در جریان است، مقصر بوده باشد.

او خود را در موقعیت بغرنجی می‌بیند که باید تصمیم بگیرد که آیا خودش را در مظان اتهام قرار بدهد یا به متهم بی گناه کمک کند تا تبرئه شود. تونی کولت، کیفر ساترلند و زوئی دویچ دیگر بازیگران فیلم هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور آغاز شده است
  • کلینت ایستوود آخرین فیلم عمرش را ساخت
  • ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد مسکونی آغاز شد
  • اتمام ساخت پروژه بیمارستان سرطان کرمانشاه در اردیبهشت امسال
  • آغاز عملیات ساخت ۹۰ واحد مسکونی در شهرستان اردل
  • آغاز ساخت ۴۴ واحدی مسکن محرومان در شهر منظریه شهرضا
  • ساخت مجتمع اداری کوهسرخ ۴۵ درصد پیش رفته است
  • بیش از ۲ میلیون خانه در حال ساخت است
  • ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار خانه در حال ساخت است
  • طرح ملی مسکن کاشان در چه مرحله‌ای است؟