Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@14:17:56 GMT

طرح شناسایی نیازمندان جویای کار در البرز آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۲۷۷۱

طرح شناسایی نیازمندان جویای کار در البرز آغاز شد

شاهین رضایی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:  افراد واجدالشرایط در این طرح، زنان سرپرست خانوار و نیازمند، دختران بازمانده از ازدواج، فرزندان دارای شرایط کار در خانواده‌های تحت حمایت مراکز نیکوکاری و سرپرست خانواده هستند.

وی ادامه داد: به‌منظور استفاده از این خدمات، نیازمندان جویای کار معرفی‌شده باید بیش از سه سال در استان البرز سکونت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رضایی با بیان اینکه طرح مذکور برای خدمت‌رسانی به افراد غیر مددجوی نیازمند می‌باشد گفت: این افراد می‌توانند با مراجعه به مراکز نیکوکاری در سطح استان نسبت به اعلام نیاز خود به شغل اعلام کنند.

۵۳ هزار نفر به صورت دایمی زیرچتر حمایت های مالی و معنوی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز هستند.

 کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز امسال به ۱۹۴ مددجو  تسهیلات اشتغالزایی و خودکفایی  با اعطای ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت کرده که  رشد ۷۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

برچسب‌ها کمیته امداد امام خمینی (ره) اشتغال زایی استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی ره اشتغال زایی استان البرز کمیته امداد امام خمینی ره اشتغال زایی استان البرز اخبار کنکور استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۲۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است

مدیرکل کمیته امداد امام خراسان رضوی در سفر به شهرستان رشتخوار، ضمن بازدید از پروژه اشتغال و یکی از مراکز نیکوکاری بر توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت تاکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، رضا سلم آبادی در سفر به شهرستان رشتخوار ضمن دیدار با امام جمعه و فرماندار، از یک طرح اشتغال، مرکز نیکوکاری و منزل مددجویی بازدید کرد.

وی با ارائه گزارش عملکرد کمیته امداد استان در دیدار با امام جمعه و فرماندار گفت: توانمندسازی مددجویان از اهداف اصلی کمیته امداد است و خط و راه ما بیانات مقام‌معظم رهبری است.

سلم‌آبادی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری تحت نظارت کمیته امداد هستند، افزود: لازم است مراکز در کمک به نیازمندان هم‌افزایی بیشتری با کمیته امداد داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی تصریح کرد: با توجه به اینکه توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است، نیازمند یاری فرمانداری در بحث اشتغال و مسکن مددجویان و همکاری بانک‌ها جهت پرداخت تسهیلات هستیم.

وی در دیدار با امام جمعه شهرستان درخواست کرد امامان جمعه در شهرستان‌ها در کارهای فرهنگی با کمیته امداد همکاری بیشتری داشته باشند.

در ادامه محمد عباسی، رئیس کمیته امداد شهرستان رشتخوار گزارشی از عملکرد این اداره در شهرستان و مشکلات و موانع موجود ارائه کرد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • اجازه ندهید حتی یک کودک از تحصیل جا بماند
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • نخستین رویداد کارآفرینی دانش آموزان کمیته امداد امام خمینی(ره)