Web Analytics Made Easy - Statcounter

فخرالدین پنهانی روز شنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان سبدهای غذایی و بهداشتی به ارزش ۹۰۴ میلیون ریال توسط اداره بهزیستی بین نیازمندان و خانواده‌های بی‌بضاعت در محله‌های آسیب‌خیز و حاشیه شهر توزیع شد.

وی افزود: هر سبد مواد غذایی شامل برنج، روغن، قند، چای، ماکارونی، مرغ، رشته سوپ، آبلیمو، رب گوجه فرنگی و دیگر اقلام بهداشتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره بهزیستی اشنویه گفت: همچنین جهت حمایت از اقشار ناتوان و کم درآمد، تاکنون ۵۰۲ کارت هدیه سه میلیون ریالی به ارزش بیش از یک میلیارد ۵۰۰ میلیون ریال نیز بین نیازمندان و مددجویان تحت پوشش توزیع شده ‌است.

پنهانی افزود: هدف از توزیع این سبدهای غذایی حمایت از اقشار ناتوان و نیازمندان در شرایط فعلی است که این حمایت‌ها باید همچنان ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به احداث مسکن برای مددجویان زیرپوشش این اداره ادامه داد: سه باب واحد مسکونی مددجویی که براساس تفاهم‌نامه منعقد شده با قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه با هزینه بیش از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال ساخته شده، در هفته دفاع مقدس واگذار می‌شود.

در شهرستان ۷۴ هزار نفری اشنویه، هزار و ۸۰۰ خانوار با جمعیت سه هزار و ۶۰۰ نفر تحت پوشش خدمات حمایتی بهزیستی هستند؛ هزار و ۶۸۰ نفر معلول نیز در این شهرستان وجود دارد که خدمات مختلف توانجویی و توانبخشی از اداره بهزیستی دریافت می‌کنند.

برچسب‌ها بسته حمایتی اشنویه سازمان بهزیستی کشور پروندهٔ خبری رفتار مومنانه و همدلانه ایرانیان در روزگار کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بسته حمایتی اشنویه سازمان بهزیستی کشور بسته حمایتی اشنویه سازمان بهزیستی کشور اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۲۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری هزار و ۷۹۵ کیلو گرم مواد غذایی غیر بهداشتی در فیروزه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، سرپرست شبکه بهداشت و درمان فیروزه گفت: با اجرای طرح سلامت نوروزی در شهرستان فیروزه بیش از ۲۸۶۱ بازدید بهداشتی توسط بازرسان و کارشناسان بهداشت محیط در سطح شهرستان صورت گرفت که با توجه به تقارن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، ۶۶۵ مورد بازرسی از مساجد و اماکن متبرکه فیروزه انجام شده است.

محبوبه مهماندوست افزود: در این ایام برای متصدیان مراکز و اماکن غیر بهداشتی ۳۲۵ مورد اخطاریه کتبی صادر شده که ۱۰۹ مورد به دلیل عدم رفع نواقص اعلام شده به مراجع قضایی و سازمان‌های مسئول معرفی شده اند که ۱۱ مورد آن پلمب شدند.

وی گفت: در این طرح بازرسیان بهداشتی هزار و ۷۹۵ کیلو گرم مواد غذایی فاسد کشف و معدوم کردند ، ۱۰۸۵ مورد بازدید سنجش پرتابل مواد غذایی و هزار و ۸۹۴ مورد کلرسنجی از آب آشامیدنی، ۱۳۹ مورد نمونه برداری آب آشامیدنی، ۲۸ مورد نمونه گیری مواد غذایی انجام دادند.

دیگر خبرها

  • جمع آوری هزار و ۷۹۵ کیلو گرم مواد غذایی غیر بهداشتی در فیروزه
  • پلمب ۱۳۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی فاسد در طرح سلامت نوروزی سبزوار
  • توزیع ۶۲ میلیارد تومان بسته معیشتی در بین نیازمندان لرستان
  • خوشحالی ملت ایران و همه آزادی خواهان جهان از اقدام مقتدرانه موشکی و پهبادی سپاه
  • پلمب واحد‌های متخلف تهیه و توزیع در استان یزد
  • کشف بیش از ۴۰ تن مواد غذایی فاسد در همدان 
  • پلمب ۱۳۱ واحد متخلف تهیه و توزیع در سطح استان یزد
  • توزیع گوشت گرم به شکرانه پیروزی علیه اسرائیل در بین نیازمندان قم
  • معدوم‌سازی ۳ تن مواد غذایی در زبرخان
  • مشارکت های مردمی بهریستی استان همدان به ۶۰۶ میلیارد ریال رسید