Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@11:45:13 GMT

امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۴۹۱ مصدوم طی ۷۲ ساعت گذشته

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۲۸۲۰

امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۴۹۱ مصدوم طی ۷۲ ساعت گذشته

معاون عملیات سازمان امداد ونجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی امدادگران و نجاتگران هلال‌احمر به ۱۴۹۱ مصدوم انواع حوادث طی ۷۲ ساعت گذشته در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایمنا محمد باقر محمدی، با اعلام این خبر، اظهار کرد: در مدت یاد شده و با تلاش امدادگران و نجاتگران هلال احمر در سراسر کشور، ۲۷۹ مورد مأموریت امداد و نجات برای امدادرسانی به هموطنان آسیب دیده و متأثر از انواع حوادث در سراسر کشور انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با اعزام گروه‌های واکنش سریع امدادی هلال احمر و تلاش امدادگران و نجاتگران اعزامی به محل وقوع حوادث یاد شده، آنان توانستند جان ۲۱۷ مصدوم را نجات دهند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر، گفت: با تلاش امدادگران و نجاتگران اعزامی به محل وقوع حوادث یاد شده ۱۵۴ نفر از مصدومان برای دریافت خدمات تکمیلی به مراکز درمانی و بیمارستانی منتقل و ۷۱ نفر دیگر نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

محمدی تصریح کرد: در مدت ۷۲ ساعت گذشته ۲۵ عملیات رهاسازی و نجات فنی نیز برای خدمات رسانی و نجات به ۴۱ مصدوم از سرنشینان گرفتار و آسیب دیده حوادث رانندگی از میان خودروهای آسیب دیده و تصادفی با استفاده از ست‌های نجات هیدرولیک و پنوماتیک انجام شده است.

وی به ایرنا گفت: به مردم توصیه می‌شود تا در صورت قرار گرفتن در وضعیت‌های اضطراری و پیچیده انواع حوادث و سوانح با شماره ۱۱۲ مرکز پاسخگویی فوری به انواع حوادث در سراسر کشور تماس بگیرند.

کد خبر 444998

منبع: ایمنا

کلیدواژه: جمعيت هلال احمر امداد رسانی حوادث جاده ای مصدومان خدمات درماني آمبولانس ماموریت های امدادی فعاليت داوطلبانه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق امدادگران و نجاتگران سراسر کشور انواع حوادث هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۲۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی کاوسی صبح سه شنبه به خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان، در کیلومتر ۹۰ جاده طبس_خور بیابانک یک تصادف زنجیروار رخ داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: در این حادثه یک دستگاه تریلی با یک خودرو تیبا و یک نفر شتر برخورد کرده و هشت نفر مصدوم شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: عوامل امدادی هلال احمر در این حادثه به مدت ۳۰ دقیقه با استفاده از ست هیدرولیک نجات موفق به رهاسازی یک مصدوم شدند.

کاوسی بیان داشت: این حادثه جان‌باخته نداشته است.

کد خبر 6086007

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان
  • امدادرسانی ۱۶ تیم سیلاب در سیل زیرکوه
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر
  • بند خاکی روستای سالک‌آباد شکسته شد / امدادرسانی ۱۶ تیم هلال
  • بند خاکی روستای سالک‌آباد هم شکسته شد/امدادرسانی ۱۶ تیم سیلاب هلال‌احمر خراسان‌جنوبی در سیل زیرکوه
  • امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر
  • رهاسازی پیکر فرد فوت شده در اثر ریزش آوار توسط امدادگران هرمزگانی
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت