Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه نویس Back-End جنسیت: آقا، خانم توانایی های مورد نظر جهت توسعه دهنده بک اند: #C ASP.NET MVC EF OOP SQL Server تجربه استفاده از TFS یا Git آشنایی با تکنولوژی Core امتیاز محسوب می شود برنامه نویس Front-End جنسیت: آقا، خانم توانایی های مورد نظر جهت توسعه دهنده فرانت اند:

 

تسلط بر HTML5 و CSS3 تسلط بر JavaScript تسلط بر Bootstrap تسلط به Responsive Design آشنایی با یکی از فریم ورک های React ،Angular یا Vue.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
js آشنایی با ASP.NET MVC امتیاز محسوب می شود تجربه کافی در استفاده از API تجربه استفاده از TFS یا Git از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را جهت دعوت به مصاحبه به ایمیل زیر ارسال نمایند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌ زیر تماس حاصل نمایند. اطلاعات تماس تلفن: 05138114378 ایمیل: info@hsbina.ir پربیننده ترین

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت برنامه نویس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۲۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی با اولین گلزن ایران در جام ملت‌های ۲۰۲۴ تایلند

به گزارش "ورزش سه"،  مهدی کریمی که فصل گذشته با گیتی‌پسند قهرمان بلامنازع لیگ فوتسال ایران شد، یک چپ‌پای خوش‌تکنیک و ساکت است که حرف‌هایش را با توپ در زمین می‌زند.

او‌ که در کارنامه ملی‌اش بیش از ۳۰ گل دارد، دومین جام ملت‌هایش را تجربه می‌کند. کریمی در جام ملت‌های کویت سه گل به ثمر رساند و حالا در اولین دیدار مرحله گروهی هم گل اول ایران را با ضربه‌ای غیرقابل مهار از بین دفاع فشرده افغانستان به تور چسباند تا ایران به سوی اولین پیروزی قدم بردارد.

مهدی کریمی که شماره ۱۱ ایران را به تن می‌کند متولد ۱۳۷۵ است و علاوه بر قهرمانی در جام ملت‌ها با اشتیاق کامل چشم به درخشش در جام جهانی ازبکستان ۲۰۲۴ دارد.

دیگر خبرها

  • الجزایر: پرونده عضویت کامل فلسطین را بار دیگر به شورای امنیت ارائه خواهیم کرد
  • منظور: اقتصاد ایران در اوج تحریم‌ها رشد ۶ درصدی را تجربه کرد
  • آشنایی با اولین گلزن ایران در جام ملت‌های ۲۰۲۴ تایلند
  • همه چیز درباره دلفیناریوم استانبول
  • نشست ادواری شهرداران کلان‌شهرها و مراکز استان‌ها در مشهد+ عکس
  • پایگاه هوانیروز مشهد ۷۵ عملیات پروازی مردم‌یاری انجام داد
  • انتقاد از برخورد دوگانه با مسلمانان آلمان
  • کدام کشور با هوش مصنوعی بر خاورمیانه تسلط خواهد یافت؟
  • امکان خرید آنلاین با احراز هویت بیومتریک گوگل پلی
  • روایت تجربه‌ای ۲ ساله در یک جشنواره رادیویی/ من یک مادر هستم