Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ گزیده سخنان رییس جمهور بدین شرح است:

*بیماری هایی در کشورهای همسایه شروع شده (شبه ذات الریه) که از کرونا خطرناک تر است.

*در فصل پاییز باید مراقبت ها را تشدید کنیم. بیماری هایی اخیرا در برخی کشورهای همسایه شروع شده (شبه ذات الریه) که برخی گزارش ها مدعی اند از کرونا خطرناک تر است. احتمال ورود این بیماری ها به کشور وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*دوگانه انگاری هایی مانند سلامت و معیشت، سلامت و دیانت یا سلامت و آموزش درست نیستند و باید کنار بگذاریم.

*فکر نکنیم که اگر دانش آموزی به مدرسه برود مبتلا می شود، اما اگر در کوچه بازی کند مبتلا نمی شود. 

*ویروس همه جا هست و با رعایت اصول بهداشتی می تواند که هیچ جا هم نباشد.

*حتی اگر واکسن کرونا هم در دسترس باشد، بازهم لازم است دستورالعمل های بهداشتی رعایت شود.

*کسی که یک بار مبتلا شده و بهبودی یافته، پس از چند ماه دوباره مبتلا شده است، پس مشخص نیست واکسن چقدر ایمنی ایجاد می کند.

*با توجه به شرایط کرونایی، سرمایه گذاری ها باید به سمت عرصه های متناسب تری مانند بهداشت، صنایع دیجیتالی و کسب و کار اینترنتی هدایت شود.

 

تکمیل می شود...

اخبار مرتبط روحانی اخبار مربوط به ابتلای دانش‌آموزان به کرونا را رد کرد: هنوز هیچ آمار دقیقی از میزان آمار مبتلایان در محیط‌های آموزشی وجود ندارد روحانی: امیدواریم بتوانیم ماه‌های پرخطر پیش رو را پشت سر بگذرانیم روحانی: هیچ کشوری با آمریکا نیست؛ مکانیزم ماشه شروع نشد تا به نتیجه برسد روحانی: نباید شاهد عدم تعادل در بازار خودرو باشیم درخواست روحانی از دانشجویان: دانشجویان همانطور که باید از دولت انتقاد کنند باید موفقیت هایش را نیز برای مردم تشریح کنند روحانی: امسال راهپیمایی اربعین نداریم/ در مدارس و دانشگاه‌ها به روی دانش آموزان و دانشجویان باز است روحانی: حتی اگر واکسن کرونا هم برسد بازهم باید پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا حسن روحانی کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۲۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نوروزگاه خوی در جوار کاروانسرای تاریخی خان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، افراسیاب گراوند با اعلام این مطلب اظهار کرد: این نوروزگاه ساعت ۱۷  امروز ۹ فروردین برگزار می‌شود و تکم‌گردانی، اجرای موسیقی سنتی، بازی‌های بومی‌محلی و آیین‌های سنتی از  برنامه‌های آن هستند.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوی افزود: ۷ فروردین نیز نوروزگاه دیگری در محل کاروانسرای ثبت جهانی شاه‌عباسی قطور خوی برگزار شد که با استقبال مردمی همراه بود.

او گفت: برگزاری نوروزگاه در جوار بناهای تاریخی ضمن معرفی جاذبه‌های تاریخی هر شهر به مسافران شده و نیز فرصتی برای احیای آداب و سنن قدیمی است.

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات فوتسال جام عیدانه در روستای نشلج کاشان
  • زمان‌بندی برگزاری آزمون زبان انگلیسی پیشرفته «تولیمو» اعلام شد + جدول
  • اعلام زمان‌بندی برگزاری آزمون زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو
  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • برگزاری مراسم شب‌های قدر در ۱۴۰۰ مسجد لرستان
  • برگزاری نوروزگاه خوی در جوار کاروانسرای تاریخی خان
  • طرح «شهید محمودوند» برای جذب بازماندگان از تحصیل در سقز اجرا شود
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال در سال ۱۴۰۳
  • شاعر باید به قدرت ابزار خود واقف باشد/ بیانات سازنده رهبر معظم چراغ راه است
  • پرداخت ۳۱ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی به طرح‌های ملی جوانان در استان اردبیل