Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیأت خبرگان مورد وثوق بانکی و اقتصادی استان سمنان گفت: این هیأت با تمام وجود برای گره‌گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان تلاش خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ مهدی بندرآبادی صبح امروز در جلسه هیأت خبرگان مورد وثوق بانکی و اقتصادی استان سمنان در سالن جلسات اداره امور شعب بانک ملی استان سمنان اظهار کرد: این هیأت با تمام وجود برای گره‌گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان سمنان تلاش خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شرکت عقاب‌افشان از شرکت‌های خوش‌نام و به‌عنوان یکی از نشان‌های تجاری ایران در جهان شناخته می‌شود که حمایت از صنعتگران این شرکت وظیفه ذاتی مسؤولان است.

رئیس هیأت خبرگان مورد وثوق بانکی و اقتصادی استان سمنان بیان کرد: تحریم و فشارهای خارجی در چند سال گذشته مشکلاتی را برای این شرکت به وجود آورده است؛ اما باید در داخل کشور با وحدت رویه از این شرکت حمایت شود.

بندرآبادی ادامه داد: در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در کنار توجه به قانون بر اساس ملاحظات تصمیم‌گیری و با توجه به شرایط حاکم بر اقتصاد کشور باید به شرکت‌های این‌چنینی به‌صورت فراقانونی توجه شود.

کمبود نقدینگی؛ از چالش‌های اساسی واحدهای صنعتی سمنان

رئیس هیأت مدیره گروه تولیدی و صنعتی عقاب افشان سمنان نیز در این جلسه اظهار کرد: کمبود نقدینگی یکی از چالش‌های اساسی واحدهای صنعتی بزرگ استان سمنان به‌ویژه گروه تولیدی و صنعتی عقاب‌افشان است و انتظار می‌رود مسؤولان مربوطه برای رفع این چالش اقدام کنند.

عبدالله اکبری‌راد با بیان اینکه با وجود مشکلات مختلف، همچنان شرکت عقاب‌افشان فعال است، افزود: افتخار این شرکت، نوسازی ۱۴ هزار ناوگان سنگین سواری کشور است و به یاری خداوند، عزم مسؤولان و تلاش مجموعه این روند برای تولید کالاهای راهبردی اتوبوس و مینی‌بوس ادامه می‌یابد.

وی گفت: بانک‌های عامل استان سمنان در اعطای تسهیلات به شرکت عقاب افشان در سال‌های گذشته نهایت همکاری را داشتند و با عزم جهادی این روند ادامه یابد.

اکبری‌راد خاطرنشان کرد: ما همیشه در کنار مردم بوده‌ایم و افتخار داریم با وجود مشکلات، چرخ صنعت اتوبوس‌سازی در استان سمنان و کشور همچنان می‌چرخد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هیأت خبرگان بانکی واحد تولیدی سمنان تولیدی و صنعتی استان سمنان هیأت خبرگان عقاب افشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۲۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری

بهنام خسروی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: بیشترین مشکلات طرح‌های تولیدی و صنعتی با بانک‌ها، شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت آب منطقه‌ای استان بود.

وی افزود: پس از بررسی‌های کارشناسی و تصمیم‌گیری مسوولان چهارمحال و بختیاری زمینه رفع مشکلات این طرح‌ها فراهم و راهکار‌های عملیاتی برای اجرای آن مصوب شد.

بیشتر بخوانید

رفع موانع تولید ۱۵ واحد تولیدی و صنعتی در چهارمحال و بختیاری

خسروی تصریح کرد: در این راستا وضعیت تسهیلات بانکی ۲ طرح تولیدی و صنعتی در چهارمحال و بختیاری تعیین‌تکلیف شد.

وی یادآور شد: همچنین با تصمیم اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال بختیاری مشکلات سه طرح تولیدی و صنعتی دیگر رفع شد که باعث تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌ها در آینده‌ای نزدیک می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • ابتکار جدید یک هسته فناور در سوددهی واحدهای صنعتی
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است