Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@22:39:38 GMT

پرداخت بیش از ۸ میلیارد تومان تسهیلات روستائی در سمنان

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۲۹۴۹

پرداخت بیش از ۸ میلیارد تومان تسهیلات روستائی در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مهدی صمیمیان صبح امروز در جلسه تعیین سهمیه بانک‌های عامل به‌منظور پرداخت تسهیلات موضوع جزء ۴ بند و تبصره ۱۶ قانون بودجه کشور در سالن جلسات ساختمان معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان اظهار کرد: معاونت مناطق محروم و توسعه روستایی نهاد ریاست جمهوری، تسهیلاتی را از محل موضوع جزو ۴ بند و تبصره ۱۶ قانون بودجه کشور برای پرداخت به روستائیان در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: پنج بانک کشاورزی، ملی، رفاه، ملت و صادرات برای پرداخت تسهیلات موضوع ۴ جزء بند و تبصره ۱۶ قانون بودجه کشور تعیین شدند.

مدیرکل دفتر روستایی و شوراهای استانداری سمنان بیان کرد: ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت تسهیلات از محل ذکرشده در کشور در نظر گرفته شده که سهمیه استان سمنان ۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است.

صمیمیان تصریح کرد: بالاترین ضریب محرومیت در استان سمنان با نرخ ۸ در شهرستان شاهرود و متعلق به روستاهای خارتوران و طرود و پس از آن روستای پُشتکوه در شهرستان مهدی‌شهر با نرخ ۷ و مابقی مناطق استان، نرخ‌های ۵ و ۶ هستند.

وی با بیان اینکه شهرستان میامی نیز در استان سمنان به‌عنوان شهرستان کمتر توسعه‌یافته انتخاب شده است، گفت: در استان بر اساس شاخص محرومیت و با توجه به برنامه‌های توسعه شهرستان کمتر توسعه‌یافته میامی، نسبت به تخصیص و توزیع سهمیه و پرداخت تسهیلات اقدام می‌شود.

مدیرکل دفتر روستایی و شوراهای استانداری سمنان تأکید کرد: مراحل احراز هویت متقاضیان از طریق مجموعه استانداری سمنان و دفتر روستایی و شوراها استانداری انجام و به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند و بانک‌ها نیز بر اساس ضوابط داخلی خود نسبت به پرداخت تسهیلات اقدام می‌کنند.

صمیمیان خاطرنشان کرد: تسهیلات در قالب قرض‌الحسنه (چهار درصد) در نظر گرفته شده و نوع بازپرداخت، میزان تسهیلات نیز متعاقباً و پس از ابلاغ نهایی دستورالعمل اجرایی، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سمنان تسهیلات توسعه روستایی بودجه استانداری سمنان پرداخت تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۲۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم احیای شبهای قدر در ۱۰۰ نقطه شهری و روستائی نهاوند

حسین گروسی در گفتگو با خبر نگار مهر، با برشمردن برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی به برنامه ریزی و انجام هماهنگی‌های لازم جهت مراسم احیای شبهای قدر اشاره کرد و گفت: مراسم معنوی و پرفضیلت شبهای قدر در ۱۰۰ منطقه شهری و روستایی این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: در راستای شکوه بخشی به این مراسمات از سه سخنران شاخص کشوری جهت حضور در جمع مردم نهاوند دعوت به عمل آمده است و در سه شب ۱۹، ۲۱ و ۲۳ رمضان از بیانات این خطیبان مدعو به صورت جداگانه استفاده خواهد شد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند در ادامه یادآورشد: در شب ۱۹ ماه مبارک رمضان حضرت حجت الاسلام احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، در شب ۲۱ رمضان جناب آقای دکترسید محمد حسینی معاون پارلمانی و امورمجلس ریاست محترم جمهوری و در شب ۲۱ جناب حجت الاسلام والمسلمین احمد حسین شریفی رئیس دانشگاه ملی قم در جمع مردم روزه دار و خداجوی شهرستان نهاوند سخنرانی خواهند کرد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند اظهارداشت: مراسم شبهای قدر در شهر نهاوند بصورت متمرکز در مصلی حضرت امام خمینی (ره) با همکاری ستاد نمازجمعه، آستان مقدس شاهزاده محمد و علی (ع) هیئت فاطمیون و شهدای گمنام به صورت مجزا و مستقل برای شبهای قدر برنامه ریزی و هماهنگی شده است.

حجت الاسلام گروسی گفت: اقامه نماز جماعت، قرائت دعاهای ماه مبارک رمضان، مداحی و سوگواری ایام شهادت حضرت علی (ع)، قرائت دعای جوشن کبیر، قرائت و جز خوانی قرآن کریم و تاکید بر اجرای صحیح طرح زندگی با آیه‌ها از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده در ایام شب قدر در مساجد شهرستان نهاوند است.

کد خبر 6063562

دیگر خبرها

  • تحقق بیش از ۱۰۰ درصدی برنامه های جذب منابع و پرداخت تسهیلات و کاهش npl تا سطح ۳.۵ درصد
  • خبرهایی کوتاه ۹ فروردین۱۴۰۳ از شهرستانهای خراسان رضوی
  • رتبه دوم شبکه بانکی استان قم در پرداخت تسهیلات
  • برگزاری مراسم احیای شبهای قدر در ۱۰۰ نقطه شهری و روستائی نهاوند
  • جزییات وام ازدواج ۱۴۰۳؛ پرداخت فقط با یک ضامن!
  • رشد ۱۲۰۰ درصدی پرداخت وام غیرحضوری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان البرز
  • هدف‌گذاری برای تسهیل پرداخت تسهیلات خرد توسط بانک‌ها
  • ۳ همت تسهیلات توسط صندوق های حمایت از بخش کشاورزی پرداخت شد
  • امهال تسهیلات کشاورزان خسارت دیده از حوادث غیرمترقبه ابلاغ شد
  • قانون وام ازدواج ، فرزندآوری و مسکن ابلاغ شد