Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها_ نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه حوزه‌های علمیه راهی برای سعادت جامعه بشری هستند گفت: انقلاب اسلامی ایران مولود حوزه‌های علمیه است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، آیت الله سید نصیر حسین در آیین تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد اظهار‌‌ داشت: حوزه‌های علمیه یکی از ظرفیت‌های انقلاب اسلامی بوده، انقلابی که توانسته قدرت جهانی را در همه ابعاد به چالش بکشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز در جهان حرف نو را انقلاب می‌زند،نظام جمهوری اسلامی مولود حوزه های علمیه است که اکنون مثل ستاره ای در جهان می‌درخشد، اندیشه و تفکر حوزوی، و رنج و زحمت علمای بزرگ باعث شد که  انقلاب اکنون در جهان بدرخشد.

حسینی در ادامه با بیان اینکه حوزه‌های علمیه راهی برای سعادت جامعه بشری هستند خاطر‌نشان کرد: در هرجامعه‌ای عالِم توانمند و حوزوی حضور داشته باشد، رشد و توسعه در آن جامعه دست یافتنی است.

استاد حوزه علمیه قم: فساد اقتصادی بدترین نوع فساد در جامعه استفعالیت‌های تبلیغی حوزه علمیه در استان مرکزی در بستر فضای مجازی اجرا می‌شودمرکز بسیج اساتید و نخبگان خواهر حوزه علمیه قم افتتاح شد

وی بیان کرد:  حوزه های علمیه می‌توانند عالم بشری را نجات دهند، آنچه را که صاحب الزمان(عج) می‌خواهد جهان را بر پایه آن اداره کند، همان چیزی است که حوزه های علمیه در حال ترویج و آموزش آن هستند.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: هر جامعه‌ای که بخواهد در مسیر عزت و استقلال قدم بردارد، اگر اندیشه حوزوی یا عالمی حوزوی در آنجا باشد به این مهم دست خواهد یافت و تاریخ گواه این است که علما زیر بار ظلم نرفتند.

وی در پایان تصریح کرد: حوزه‌ها پایه‌های رشد یک جامعه هستند، و انسانها اگر در جامعه‌ای درست تربیت شوند،  آن جامعه مسیر رشد، توسعه و  بالندگی را به سرعت طی خواهد کرد و تربیت انسان‌ها به نحو احسنت از اهداف عالی حوزه‌های علمیه است.

انتهای پیام/ 541/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حوزه علمیه حوزه علمیه حوزه های علمیه حوزه علمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۳۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصر شعر آئینی وعده صادق در کرج برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، عصر شعر آئینی وعده صادق عصر سه شنبه همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی در دفتر نماینده ولی فقیه در استان البرز برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی، رئیس حوزه هنری و مدیرکل کتابخانه های عمومی البرز برگزار شد، جمعی از شعرای جوان و پیشکسوت به شعرخوانی با موضوع وعده صادق پرداختند.

محمد مهرابی، رئیس حوزه هنری استان البرز در این مراسم ضمن تبریک هفته هنر انقلاب اسلامی از نماینده ولی فقیه در استان البرز بابت فراهم کردن فرصتی برای اجرای این برنامه قدردانی کرد.

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با شعرا تاکید داشتند که اشعار فارسی به سایر زبان‌ها از جمله عربی ترجمه شود تا مخاطبان در سراسر جهان بتوانند از آنها بهره مند شوند.

آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز نیز در این مراسم گفت: عملیات وعده صادق در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه انجام شد.

وی عنوان کرد: این عملیات حکم تنبیه متجاوز را داشت وگرنه مردم غزه و حماس همواره در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی ایستادگی و با آن مقابله می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه تا زمانی که خارج از استانی فکر نکنیم، رشدی صورت نمی‌گیرد، عنوان کرد: زبان شعرا زبان شمشیر است و شاعران با اشعار خود به سمت دشمن تیر پرتاب می‌کنند.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به وظایف شاعران در این مقطع خاطرنشان کرد: شما شاعران باید به روز باشید، به مشکلات روز توجه کنید، امیدآفرین بوده و نگاه تمدنی داشته باشید.

امام جمعه کرج با تاکید بر اینکه اشعار شما باید تمدنی باشد و در مسیر گام دوم انقلاب کار کنید، عنوان کرد: همانگونه که در اشعار خود از حاج قاسم سلیمانی می‌گوئید، ابومهدی المهندس را نیز تکریم کنید.

کد خبر 6080299

دیگر خبرها

  • یادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو تعداوی از محکومان تعزیرات
  • عصر شعر آئینی وعده صادق در کرج برگزار شد
  • برای تبیین حجاب باید اقدام فرهنگی و تبلیغی انجام شود
  • طلاب باید به بحث تولید علم ورود کنند
  • کشور به تولید واقعی نیاز دارد نه مونتاژکاری!
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو ۵ نفر از محکومان تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو پنج نفر از محکومان کهگیلویه و بویراحمد
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو تعدای از محکومان تعزیرات
  • بانوان هنرمند با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی دیدار می‌کنند