Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@04:31:13 GMT

سرمربی الشرطه: مقابل استقلال به پیروزی نیاز داریم

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۳۰۹۹

سرمربی الشرطه: مقابل استقلال به پیروزی نیاز داریم

سرمربی تیم فوتبال الشرطه عراق امیدوار است پیروزی مقابل الاهلی در عملکرد شاگردانش مقابل استقلال ایران تأثیرگذار نباشد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، عبدالغنی شهد در گفت‌و‌گو با برنامه تلویزیونی «کوره» عراق اظهار داشت: شکست الاهلی از لحاظ انگیزه و تأثیرات روانی برای تیم ما بسیار مفید بود و اعتماد به نفس خوبی به ما داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود امیدوارم این نتیجه در بازی بعدی ما موثر نباشد و برای مسابقه با استقلال، بازیکنان را تحت تأثیر قرار ندهد.

وی خاطرنشان کرد: برابر استقلال فقط به پیروزی نیاز داریم؛ چرا که تساوی ما را وارد معادلاتی می‌کند که در آن نقش‌آفرین نیستیم. شاید بسیاری از کارشناسان فکر می‌کردند مقابل الاهلی نمی‌توانیم پیروز شویم، اما دیدید که توانستیم کار بزرگی انجام دهیم.

غیبت مهاجم تاثیرگذار الشرطه برابر استقلال

شهد درخصوص شرایط استقلال گفت: باید واقع‌بین باشیم. برابر تیمی قرار می‌گیریم که هیچ مسابقه‌ای در اینجا انجام نداده است؛ برعکس خودمان که در شش روز، سه بازی انجام می‌دهیم، اما آنها اولین بازی خودشان را برگزار می‌کنند. با تمام وجود می‌جنگیم و تلاش می‌کنیم در این مسابقه موفق باشیم. بیش از هر چیز به تمرکز ذهنی نیاز داریم. حق اشتباه نداریم و باید از فرصت‌ها به بهترین شکل استفاده کنیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال استقلال لیگ قهرمانان آسیا فوتبال استقلال لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۳۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم فوتسال قرقیزستان: مقابل ایران بدون استرس بازی می‌کنیم

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون فوتبال، لوئیس برنات مولینا، سرمربی تیم ملی فوتسال قرقیزستان در نشست خبری پیش از بازی با تیم ایران در یک چهارم نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا، گفت: ما برای بازی با ایران استراتژی خودمان را داریم، ایران تیم بسیار بزرگی است و ما می‌دانیم که مسابقه آسانی را نخواهیم داشت.   وی افزود: کاری که ما تا این مرحله انجام دادیم برای خیلی‌ها فراتر از انتظاری بود که از ما وجود داشت، ما از این دستاورد لذت می‌بریم و مسابقات را با تمرکز ادامه می‌دهیم.   مولینا با اشاره به بازی این تیم مقابل ژاپن، گفت: ما مقابل ژاپن بدون استرس و فشار بازی کردیم و همین را از بازیکنانم در مقابل ایران خواسته‌ام. این کاری است که انجام خواهیم داد.

دیگر خبرها

  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال مقابل تیمی از اسلامشهر
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • محرومیت رامین رضائیان برابر پرسپولیس صحت دارد؟
  • سرمربی تیم فوتسال قرقیزستان: مقابل ایران بدون استرس بازی می‌کنیم
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • ادعای ستاره رئال: شک نکنید پنالتی بود!