Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@02:32:54 GMT

کانون «پاتوق قصه‌گویی» راه می اندازد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۳۱۰۷

کانون «پاتوق قصه‌گویی» راه می اندازد

در برنامه «پاتوق قصه‌گویی» با اساتید قصه‌گویی، داوران جشنواره قصه‌گویی و قصه‌گویان برگزیده جشنواره‌های بین‌المللی قصه‌گویی به صورت زنده و با رویکردی آموزشی گفت‌وگو می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ وهنر خبرگزاری برنا، علاقه‌مندان به هنر ارزشمند قصه‌گویی هر دو هفته یک‌بار می‌توانند روزهای شنبه شاهد پخش زنده مباحث آموزشی در حوزه قصه‌گویی با عنوان «پاتوق قصه‌گویی» (گپ‌وگفت با موضوع قصه و قصه‌گویی) در صفحه اختصاصی انجمن قصه‌گویی کانون باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس گپ‌وگفت صمیمانه با منصور ضابطیان داور جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری نیز روز شنبه ۲۹ شهریور ساعت ۲۱ در صفحه اینستاگرام انجمن قصه‌گویی پخش خواهد شد.

بر اساس این گزارش این برنامه‌ها در قالب IGTV  نیز ارایه می‌شود و تاکنون چهره‌هایی مانند مصطفی رحماندوست، گیتی خامنه، احترام برومند، گلاره عباسی، سارا روستاپور، مریم سعادت، مجید قناد، بهاره جهاندوست، علی خانجانی، سیدحسین پیغمبری، بهزاد پاکدل، مرشد محسن میرزاعلی، علیمراد خرمی و مهدی آرایی، میهمان پخش زنده انجمن قصه‌گویی کانون در اینستاگرام بوده‌اند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تماشای برنامه‌های زنده و فیلم برنامه‌های گذشته به صفحه اختصاصی انجمن قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در اینستاگرام به نشانی  instagram.com/ghesehgouee مراجعه کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودک و نوجوان قصه گویی کانون انجمن قصه گویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۳۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نزاع و درگیری لفظی تحلیلگران اینترنشنال در آنتن زنده

نزاع و درگیری لفضی تحلیلگران اینترنشنال در آنتن زنده باعث تذکر مجری برنامه شد. - اخبار رسانه ها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، افرادی که نمی‌توانند در یک برنامه تلویزیونی بدون توهین و درگیری لفظی با یکدیگر صحبت کنند مدعی تصمیم گیری برای آینده ایران هستند.

.

 

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • نزاع و درگیری لفظی تحلیلگران اینترنشنال در آنتن زنده
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب
  • آغاز هفته‌ فرهنگی اصفهان با شعار شهر زنده، شهر زندگی
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل برگزار می‌شود
  • برگزاری مرحله منطقه ای جشنواره سرود آوای مسجد ویژه کانون های شرق هرمزگان در میناب
  • برنامه های کانون شهرستان سلماس در جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی سد شهدای تازه شهر
  • آغاز ثبت‌نام برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان از اول خرداد
  • انتصاب سرپرست انجمن سینمای جوانان دفتر ارومیه
  • افزایش کرایه بار، تبعات تورمی ندارد