Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@10:11:02 GMT

جمال موسیالا؛ معرفی یک پدیده جدید توسط بایرن

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۳۲۴۳

جمال موسیالا؛ معرفی یک پدیده جدید توسط بایرن

جمال موسیالا پدیده نوجوان بایرن مونیخ در جریان پیروزی 8-0 این تیم مقابل شالکه گلزنی کرد تا رکورد جوان‌ترین گلزن تاریخ باشگاه در بوندس لیگا را بشکند.

به گزارش "ورزش سه"، جمال موسیالا پدیده نوجوان انگلیسی بایرن مونیخ دیشب در دومین بازی رسمی خود با پیراهن تیم باواریایی موفق به گلزنی شد تا رکورد جوان‌ترین گلزن تاریخ باشگاه در بوندس لیگا را به خود اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

بایرن مونیخ دیشب در آلیانز آرنا شبی درخشان را پشت سر گذاشت تا در اولین قدم در فصل جدید نشان دهد در اوج قدرت به سر می برد. شاگردان هانسی فلیک در این بازی با درخشش ستاره هایی مثل سرژ گنابری، رابرت لواندوفسکی، لروی سانه و توماس مولر موفق شدند حریف شان را در هم بکوبند.

 

اما علاوه بر سرژ گنابری، لئون گورتزکا، رابرت لواندفسکی، توماس مولر و لروی سانه که هفت گل از گلهای بایرن را زدند جمال موسیالا پدیده انگلیسی و 17ساله بایرن هم گل آخر تیمش را زد تا تاریخساز شود.

 

 

جمال که به عنوان بازیکن تعویضی به میدان فرستاده شده بود در جناح چپ بایرن صاحب توپ شد و با ورود به محوطه جریمه و شلیک توپ به سمت تیر نزدیک با شوتی کم ارتفاع موفق شد در دقیقه 81 دروازه شالکه را باز کرده و اولین گل حرفه ای خود با پیراهن بایرن را به ثمر برساند.

 

پدیده انگلیسی در حالی این گل را زد که 17 سال و 2015 روز سن داشت. او به این ترتیب موفق شد رکورد روکه سانتا کروز را شکسته و عنوان جوان‌ترین گلزن تاریخ باشگاه در بوندس لیگا را به خود اختصاص دهد.

 

جمال موسیالا که تابعیت انگلیسی دارد و عضو تیم ملی جوانان انگلیس است در آلمان به دنیا آمده. او پیش از آنکه در سال 2019 به بایرن ملحق شده و عضو تیم جوانان این تیم شود در آکادمی چلسی عضویت داشت.

 

 

جمال در ماه ژوئن و در بازی مقابل فرایبورگ اولین بازی خود برای تیم بزرگسالان بایرن را انجام داده بود و به جوان‌ترین بازیکن بایرن تبدیل شده بود که در یک بازی رسمی برای این تیم به میدان می‌رفت.

 

 

بایرن مونیخ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۳۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرتتا: باخت مقابل بایرن مونیخ ناامیدکننده بود؛ برای دومین فصل متوالی، برای قهرمانی می‌جنگیم

سرمربی توپچی‌ها می‌گوید زمان آن فرا رسیده که ثابت کنیم چه تیمی هستیم.

طرفداری | پس از دو شکست تلخ، توپچی‌ها مقابل یک حریف سرسخت در خانه‌اش به پیروزی رسیدند.

تیم‌های وولورهمپتون و آرسنال امشب در دیداری از هفته سی‌وچهارم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند که در پایان آرسنال مقابل وولورهمپتون با نتیجه 2-0 به پیروزی رسید. میکل آرتتا، سرمربی آرسنال پس از پیروزی مقابل وولورهمپتون و صدرنشینی موقت در لیگ برتر انگلیس در مصاحبه با اسکای اسپورت در مورد این بازی صحبت کرد.

وولورهمپتون 0-2 آرسنال؛ ما هنوز زنده‌ایم! حالا زمان ثابت کردن خودمان است

حالا زمان آن فرا رسیده که ثابت کنیم چه تیمی هستیم. آیا می‌خواهیم به عنوان یک تیم، به عنوان یک باشگاه، گامی رو به جلو برداریم؟ پس باید با هر نتیجه‌ای که به دست می‌آید، آن هفته را پشت سر بگذاریم و دیگر فراموش کنیم. می‌خواهیم در صدر باشیم؟ فقط یک راه برای آن وجود دارد. باید با این واقعیت کنار بیاییم.

هنوز می‌خواهیم بهتر شویم

ما در حال حاضر برای دومین فصل متوالی، دوباره برای قهرمانی در لیگ می‌جنگیم. اولین تجربه حضور در لیگ قهرمانان اروپا را برای این بچه‌ها داشتیم. ما تا حدودی پیشرفت کرده‌ایم، اما مطمئناً به اندازه کافی به آن پیشرفت مدنظرمان نرسیده‌ایم و هنوز هم می‌خواهیم بهتر شویم.

گل لیاندرو تروسار

همه گل‌هایی که بازیکنان در طول فصل می‌زنند مهم هستند و او دوباره تاثیر خودش را در تیم گذاشت و این چیزی است که ما به آن نیاز داریم.

پیروزی مقابل وولورهمپتون

این یک واکنش بسیار خوب بود، خیلی به آنها افتخار می‌کنم. ما به درستی واکنش نشان دادیم. مستحق برد در این بازی بودیم و دوباره کلین‌شیت کردیم. بدیهی است که از باخت به بایرن مونیخ ناامید هستیم، با اختلاف کم، اما پنج بازی دیگر باقی مانده و ما دوباره صدرنشین هستیم. حتی با نتیجه 2-0 شما هرگز مطمئن نیستید و آنها (وولورهمپتون) تیم خوبی هستند، آنها تغییراتی ایجاد کردند و برای ما مشکلاتی ایجاد کردند.

دوباره کلین‌شیت کردید

ما از نظر دفاعی ثبات زیادی داشته‌ایم و این سکوی پرتابی است که برای پیروزی در بازی‌های این لیگ لازم است. تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که بازی‌های خودمان را ببریم و وقتی به فرمی که در سال جاری داریم نگاه می‌کنید، باورنکردنی است، اما هنوز به آن شکل در صدر جدول نیستیم، اما خب این کیفیت لیگ برتر است.

از دست ندهید ????????????????????????

رابعه اسکویی: طارمی کتاب‌خوان است و به او کتاب معرفی کردم پیولی از سرمربیگری میلان اخراج می‌شود پدیده نوجوان بارسا پیش‌بینی کرد: با این نتیجه رئال مادرید را می‌بریم! یک نظر قابل تامل؛ آرسنال در حال تبدیل شدن به تاتنهام است! قائدی از همسرش طلاق گرفت؛ ملک و املاک به نام ستاره ایرانی نبود

دیگر خبرها

  • خط و نشان ستاره انگلیسی: رقیب امباپه، هالند نیست!‏
  • لبخند زورکی آقای توخل (عکس)
  • آرتتا: باخت مقابل بایرن مونیخ ناامیدکننده بود؛ برای دومین فصل متوالی، برای قهرمانی می‌جنگیم
  • خلاصه بازی بایرن‌مونیخ و یونیون برلین + فیلم
  • بایرن مونیخ برد و به نایب قهرمانی نزدیک تر شد
  • خلاصه بازی اونیون برلین 1-5 بایرن مونیخ (بوندسلیگا - 2023/24)
  • بایرن مونیخ برد و به نایب قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • یونیون 1-5 بایرن‌: توخل نایب قهرمانی را از دست نمی‌دهد
  • موسیالا و مزراوی، اسلحه توخل برای عبور از کانترپرس آرسنال / نکته فنی
  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و یونیون برلین از تلویزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین