Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@11:14:03 GMT

افتضاحه جدیدوزیر امورخارجه امارات

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۳۲۴۵

افتضاحه جدیدوزیر امورخارجه امارات

" عبدالله بن زاید آل نهیان " وزیر امور خارجه امارات در حرکت خیانتکارانه دیگری برای نزدیکی به صهیونیستها، از طریق صفحه رسمی خود در "توییتر"، آغاز "سال نو عبری" را به اشغالگران فلسطین تبریک گفت. ناطقان: عبدالله بن زاید روز شنبه در این توئیت به زبان عبری سال نو یهودی را به صهیونیستها تبریک گفت. 



وی در صفحه "توییتر" خود با درج این کلمه عبری (שנה טובה) به معنای "سال نو خوش" یا "سال نو مبارک"، پنج هزار و ۷۸۰ مین سال جدید یهودی را به صهیونیستهای سرزمین اشغالی فلسطین تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طبق تقویم یهودی دیروز (جمعه) اولین روز سال جدید عبری بود.

امارات همراه با بحرین روز ۱۵ سپتامبر طی مراسمی که در کاخ سفید برگزار شد، با امضای توافق نامه‌ای با رژیم صهیونیستی بصورت رسمی روابط دیپلماتیک خود با این رژیم را برقرار کردند.  

امارات پس از مصر (۱۹۷۹) و اردن (۱۹۹۴) به عنوان سومین کشور عربی است که روابط با رژیم صهیونیستی را برقرار کرد. پس از امارات، بحرین چهارمین کشوری بود که به جمع این کشورها پیوست. 
منبع: لیدر برچسب ها: امارات ، ناطقان ، خیانت ، فلسطین

منبع: ناطقان

کلیدواژه: امارات ناطقان خیانت فلسطین سال نو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۳۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۴۳۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب،  همزمان با حمله‌های وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه و یورش‌های پیاپی ارتش این رژیم به منطقه‌های مختلف کرانه باختری، تعرض شهرک‌نشینان صهیونیست به حریم مقدس مسجدالاقصی نیز ادامه دارد.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که در سومین روز از عید یهودی موسوم به «پسح» تاکنون بیش از ۴۳۰ شهرک‌نشین صهیونیست حریم مبارک مسجدالاقصی را مورد تعرض قرار داده‌اند.

بر اساس گزارش‌های رسیده شهرک‌نشینان صهیونیست در ورودی «باب القناطین» مسجدالاقصی آیین‌های یهودی را اجرا کرده‌اند.

اوقاف اسلامی فلسطین نیز ضمن تایید این خبر از اجرای آیین‌های یهودی از سوی شهرک‌نشینان در محوطه مسجدالاقصی خبر داد و اعلام کرد که پلیس رژیم صهیونیستی مانع از حضور فلسطینیان در این محل مقدس شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانشگاه یا پادگان؟ | رسوایی آمریکایی در برخورد خشونت‌بار با دانشجویان حامی فلسطین
  • بیش از ۴۳۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند
  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان ویژه ارتش رژیم صهیونیستی
  • نشست اضطراری در تل آویو درباره احتمال بازداشت نتانیاهو
  • استعفای فرمانده یگان ویژه «اشباح» از ارتش رژیم اسرائیل
  • واکنش نتانیاهو به اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا
  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان ویژه «اشباح» از ارتش رژیم صهیونیستی
  • هراس نتانیاهو از تظاهرات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • حماس: تعطیلی مسجدالاقصی، مشروعیتی به اسرائیل نمی‌دهد
  • شکایت سناتورهای آمریکایی از برگزاری اعتراضات حامی فلسطین