Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

لپ تاپ میت‌بوک D۱۵ از صفحه‌نمایش Fullview استفاده می‌کند که نسبت صفحه‌نمایش به بدنه‌ای معادل ۸۷ درصد را ارائه می‌دهد. صفحه‌نمایش ۱۵.۶ اینچی این لپ‌تاپ حاشیه‌ای بسیار نازک معادل ۵.۳ میلی‌متر دارد، کیفیت بسیار خوبی را تماشای ویدیو و دیگر کار‌ها دارد.

این لپ‌تاپ به منظور حمل و نقل آسان طراحی شده، به همین دلیل وزن آن فقط ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵۳ کیلوگرم است و ضخامتی ۱۶.۹ میلی‌متری دارد. این یعنی به‌راحتی می‌توان این لپ‌تاپ را جابه‌جا کرد. علی‌رغم این حجم کم، لپ‌تاپ هواوی D۱۵ از قدرت پردازشی خوبی نیز برخوردار است. این مدل در دو مدل مختلف عرضه می‌شود که مهمترین تفاوت آن‌ها استفاده از پردازنده‌های نسل جدید شرکت‌های Intel و AMD است.

مدل اینتل میت‌بوک دی ۱۵، از پردازنده‌های نسل ۱۰ اینتل Core i۵-۱۰۲۱۰U بهره می‌برد و گرافیک اختصاصی انویدیا جی‌فورس MX۲۵۰ نیز دارد. مدل AMD این لپ‌تاپ نیز از پردازنده Ryzen ۵، ۳۵۰۰U قدرت می‌گیرد.

در بخش حافظه این دستگاه مجهز به حافظه بسیار سریع SSD با فضای ۲۵۶ گیگابایتی کنار یک هارد دیسک ۱ ترابایت است که از نظر فضای ذخیره‌سازی خیال کاربر را راحت می‌کند. همچنین در بحث حافظه رم این مدل‌ها از ۸ گیگابایت حافظه پرسرعت DDR۴ برخوردارند.

دیگر قابلیتی که از دنیای گوشی‌های هوشمند وارد حوزه لپ‌تاپ شده، سنسور اثر انگشت است که به کاربر امکانات حفاظتی قدرتمندی را همراه راحتی کار با دستگاه می‌دهد. قابلیت دیگر لپ‌تاپ در بخش امنیت اطلاعات، دوربین خاص آن است که امکان پنهان شدن درون کیبورد را دارد. کاربر هر زمان که نیاز داشته باشد می‌تواند از دوربین استفاده کند و در باقی زمان‌ها درون دستگاه غیر فعال باشد.

Huawei Matebook D۱۵ از تعداد زیادی درگاه ارتباطی استفاده می‌کند که به کاربر انعطاف لازم جهت کار با دستگاه و اتصال آن به دیگر دستگاه‌ها را به راحتی و با گستردگی زیاد می‌دهد. در نهایت در صورت استفاده از گوشی‌های جدیدتر هواوی که قابلیت Huawei Share دارند، می‌توانید تنها با لمس گوشی و لپ‌تاپ با یکدیگر، تصویر گوشی را به لپ‌تاپ منتقل کرده و به راحتی به از تجربه گوشی هوشمند خود در لپ‌تاپ بهره ببرید.

این لپ‌تاپ هم‌اکنون در دو مدل در بازار ایران عرضه شده و علاقه‌مندان می‌توانند نسبت به خریداری آن اقدام کنند.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: لپ تاپ هوآوی Huawei Matebook D۱۵ لپ تاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۳۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلگرام میلیاردی می‌شود

ایتنا - موسس تلگرام اعلام کرد جمعیت کاربران ماهانه فعال این اپلیکیشن پیام‌رسان، ظرف مدت یک سال، از یک میلیارد نفر عبور خواهد کرد.
پاول دوروف در یک مصاحبه نادر، به تاکر کارلسون، خبرنگار آمریکایی گفت که تلگرام مثل «آتش جنگلی»، در حال گسترش است.

به گزارش ایتنا از ایسنا، دوروف که مالک کل تلگرام است، به تاکر گفت: ما احتمالا از هم اکنون تا یک سال دیگر، از مرز یک میلیارد کاربر ماهانه فعال، عبور خواهیم کرد.

موسس تلگرام در این مصاحبه ویدئویی که در حساب تاکر در شبکه اجتماعی «ایکس» منتشر شده است، گفت: هدف این اپلیکیشن که اکنون ۹۰۰ میلیون کاربر فعال دارد، ماندن به عنوان یک پلتفرم بی‌طرف و عدم حضور به عنوان یک بازیگر در مسائل ژئوپلیتیکی است. این کارآفرین متولد روسیه، با اشاره به مداخله دولت روسیه در شرکتی که او تاسیس کرده است، گفت: در سال ۲۰۱۴ از روسیه گریخته است.

واتس‌اپ که متعلق به شرکت آمریکایی متا است، بیش از ۲ میلیارد کاربر ماهانه فعال دارد. روزنامه فایننشیال تایمز در مارس گزارش کرده بود تلگرام احتمالا قصد دارد بمحض سودآور شدن، سهام خود را در بازار آمریکا عرضه کند.

پس از آغاز حمله نظامی روسیه به اوکراین در سال ۲۰۲۲، تلگرام به ابزار کاربردی هر دو طرف و محلی برای ارسال و دسترسی به اطلاعات فیلتر نشده درباره جنگ، تبدیل شد.

تقریبا همه رسانه‌های بزرگ، نهادهای دولتی و چهره‌های دولتی روسیه و اوکراین در تلگرام، ‌کانال دارند.

ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین، سخنرانی‌های ویدئویی روزانه در تلگرام ارسال می‌کند و نیروهای مسلح او درباره حملات هوایی و تحولات میدان نبرد اطلاع‌رسانی می‌کنند. کرملین، فعالیت‌های پوتین را در تلگرام اعلام می‌کند و مخالفان دولت روسیه در این پلتفرم فعال هستند.

اما منتقدان تلگرام می‌گویند این اپلیکیشن به ابزار انتشار اطلاعات غلط تبدیل شده است. لایحه ای در مارس به پارلمان اوکراین ارائه شد که هدف آن مقررات سخت گیرانه‌تر برای تلگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی است.

بر اساس گزارش رویترز، پس از این که ظاهرا از تلگرام برای کمک به استخدام افراد مسلح برای حمله به سالن کنسرت حومه مسکو در مارس استفاده شد، کرملین به دوروف گوشزد کرد دقت بیشتری داشته باشد.

دیگر خبرها

  • تمسخر اقدام خرابکارانه اسرائیل توسط کاربر صهیونیست
  • دستگاهی ایرانی که پساب‌ها را آنلاین و سریع بررسی می‌کند
  • عکس/ کاربر صهیونیست: جنگ با ایران اسرائیل را در آتش خواهد سوزاند
  • تلگرام میلیاردی می‌شود
  • هوش مصنوعی چینی در رقابت با ChatGPT
  • تشخیص بیماری‌های استخوانی با دستگاه ایران‌ساخت
  • طراحی دستگاهی برای آنالیز توزیع فشار در کف پا
  • روش های بازکردن قفل گوشی
  • اپل جایگاه برتر تولید گوشی‌های هوشمند را از دست می‌دهد
  • سورپرایز تازه پژو در بازار؛ ایران‌خودرو از فروش محصول محبوب صرف‌نظر کرد؟