Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت هفته دفاع مقدس مهمان برنامه «نگاه یک» است.

به گزارش قدس آنلاین، برنامه «نگاه یک» با محور موضوعات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی با فضایی گفتگومحور و تحلیلی روی آنتن می رود. 

این برنامه در هفته پیش رو با موضوعات مناسبتی به پخش می رسد و امشب ۲۹ شهریور سردار حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت هفته دفاع مقدس مهمان برنامه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه امشب ساعت ۲۳ به صورت زنده از شبکه یک پخش می شود. 

تهیه کننده برنامه حسن نهضت و مجری آن مهدی مهدی قلی است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برنامه نگاه یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۳۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی رغم سانسور شدید از سوی رژیم اسراییل، اما مردم با موبایل شکست آنها را به جهانیان نشان دادند

سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادواره شهید ابراهیم همت گفت: شهید ابراهیم همت فرمانده ای بود که در خط مقدم قرار داشت، وقتی یک بسیجی فرمانده خود را در خط مقدم می بیند اگر همه سپاه کفر جمع شوند نمی توانند به پیروزی دست یابند همانطور که چنین شد و ۸۷ کشور رسما اعلام کردند در ۸ سال دفاع مقدس با ایران جنگیدند اما نتوانستند کوچکترین پیروزی به دست آورند، قطعا ما به تکلیفمان عمل کردیم که خداوند این پیروزی ها را به دست ما به جهانیان نشان داده است. 

 او افزود: رژیم صهیونیستی خباثت خود را به حدی رساند که با حمله به کنسولگری کشور دستانمان باز باشد بتوانیم آن ها را تنبیه کنیم و این از اراده خداوند متعال است که می خواهد حزب شیطان شکست بخورد و همگان پیروزی حزب الله را ببینند.

سرتیپ فدوی ادامه داد: با وجود اینکه انقلاب رسانه ای را دشمنان ما یعنی آمریکا و جنایتکاران او در اختیار دارند اما نتوانستند از شکست خود در تصویرسازی هایی که انجام می دهند جلوگیری کنند چرا که مردم با گوشی های همراه خود منادی جبهه های حق شدند و شکست آنان را به همه عالم نشان دادند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: موشک های قدرتمند سپاه پاسداران در بزرگترین پایگاه هوایی جنایتکاران بر سرزمین های اشغال شده فلسطین فرود آمد و دل همه عالم را با این شکست شاد کرد و این روند پیروزی هر روز ادامه خواهد داشت.

 این مقام ارشد نظامی با بیان اینکه وعده خدا حتمی است و تخلفی در آن نیست، تصریح کرد: خدا در تمامی وعده ها شرط گذاشته است تا به بنده خود عزت و افتخار دهد و شرط پیروزی در برابر ظلم صهیونیست ها ایستادگی کردن است و امروز فلسطینیان نسبت به ۶ ماه گذشته در نزد جهانیان عزیز هستند.

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اقدام صحیح و واضحی که جمهوری اسلامی بر علیه صهیونیست ها انجام داد، اظهار کرد: این اقدام را تمام جهان دیدند اما سایر اقدامات را همه نمی بینند پشتیبانی از جبهه های مقاومت دستور ولی و امام ما بوده و هست وسپاه این دستور را به تمام و کمال اجرا کرده و خواهد کرد.

سردار فدوی افزود: امروز کسانی که انقلاب اسلامی را درک کرده اند با قدرت بی نظیری مقابل قدرت های بزرگ می ایستند و نمونه آن جبهه مقاومت است که در برابر خبیث ترین خبیثان عالم ایستادند و بزرگی می کنند، هر روز جبهه حق انقلاب اسلامی مستحکم تر و بزرگ تر خواهد شد چرا که افراد زیادی می خواهند در این جبهه باشند و به میزان توانایی خود در این راه سهیم شده اند.

او گفت: حضرت امام (ره) در شروع نهضت انقلاب اسلامی نوک حمله خود را به سمت صهیونیست های جنایتکار گرفت و در مورد خباثت، جنایت، استکبار و کودک کشی این رژیم خبیث حرف زد و اکنون بعد از ۶۰ سال بیش از ۹۲ درصد کشورهای دنیا همان حرف ها را می زنند و حرف حق انقلاب اسلامی هر روز گستره بیشتری در عالم پیدا می کند این مختص مسلمانان نبوده و موکول به مستضعفان عالم است، همه آن ها می فهمند و طرف مظلوم هستند، جنایتکاری و ظلم شیطان بزرگ و ولد ناخلفش صهیونیست را می بینند و می خواهند که آن ها نباشند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • پاسخ قاطعانه ایران اسلامی به حماقت دشمن صهیونیستی
  • علی رغم سانسور شدید از سوی رژیم اسراییل، اما مردم با موبایل شکست آنها را به جهانیان نشان دادند
  • در عملیات سپاه علیه اسرائیل از چه موشک‌هایی استفاده شد؟
  • امدادرسانی سپاه به سیل‌زدگان بلوچستان+ فیلم
  • با تسلیحات حداقلی به مصاف صهیونیست‌ها رفتیم
  • قزوین به داشتن فرزند برومندی به نام سردار حاجی زاده افتخار می‌کند
  • شهید آوینی نگاه ما را نسبت به موضوعات تغییر داده است
  • برگزاری ویژه برنامه گرامی‌داشت سالگرد شهادت سید محمد حجازی درسردشت 
  • سردار پورجمشیدیان: با متجاوز به خاک ایران مماشات نخواهیم کرد
  • مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد