Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@04:13:49 GMT

خطرپشت دروازه «شهرخودرو»

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۳۴۰۴

خطرپشت دروازه «شهرخودرو»

تیم فوتبال شهرخودرو با شکست در دومین دیدار مقابل الشباب الاهلی آب یخی بر روی سر تمام هواداران خود ریخت و با حذف تحقیرآمیز از رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا خاطره ای تلخ از خود بر جای گذاشت.

امین‌ غلام‌نژاد/

تیم فوتبال شهرخودرو با شکست در دومین دیدار مقابل الشباب الاهلی آب یخی بر روی سر تمام هواداران خود ریخت و با حذف تحقیرآمیز از رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا خاطره ای تلخ از خود بر جای گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم که در پلی‌آف همین رقابت‌ها موفق شده بود درخشان ظاهر شود در رقابت‌های گروهی تا این جای کار از چهار بازی خود صفر امتیاز بدست آورده و تأسفبار اینکه در طول ۳۶۰ دقیقه بازی حتی یک گل هم به ثمر نرسانده است. در واقع این تیم با وجود کادرفنی پرستاره خود! در حال حاضر زنگ تفریح این رقابت‌ها شده است و دست از پا درازتر باید به خانه برگردد. در واقع نه سرآسیایی و نه بختیاری زاده و رحمتی هیچ‌کدام نتوانستند تأثیر مثبتی در این تیم خوش ترکیب بگذارند. تیم مشهدی با بختیاری زاده سهمیه سال بعد را از دست داد و با رحمتی در آسیا مایه شرمساری شد.

*واقعیت‌های تلخ

آنچه واقعیت دارد این است هیچ کسی از تیم شهرخودرو توقع معجزه ندارد. تیمی که برای نخستین بار در تاریخ فوتبال مشهد به آسیا رسیده و توسط بخش خصوصی اداره می‌شود بی‌گمان زورش به تیم‌های متمول عربی نمی‌رسد و شگفتی هم خلق نخواهد کرد. با این حال انتظار این است این تیم لااقل از نظر شکل بازی نمایشی جذاب بروز دهد و در حالی که در آستانه حذف قراردارد خودش را به آب و آتش بزند. دو بازی که از تیم رحمتی دیدیم هیچ بیننده‌ای را به وجد نیاورد و سراسر بی‌برنامگی و دفاع بود.

*فقط دو موقعیت و دیگر هیچ

در طول ۱۸۰ دقیقه اخیر در مجوع دو موقعیت خطرناک از سوی شهرخودرویی‌ها ایجاد شد. در خط دفاع  و خط میانی هیچ اثری از خلاقیت و جسارت دیده نشد. این تیم با همین سروشکل و روش قطعاً در لیگ برتر به جایی نخواهد رسید.

شهرخودرو اگرچه از نظر ترکیب ۱۱ نفره جمع و جور به نظر می‌رسد اما روی نیمکت ضعف‌های فاحشی دارد و ستاره‌های مؤثری را از دست داده است.

*هشدار خداداد

آن‌ها حتی در جذب نفرات جدید مهندسی شده عمل نکرده اند. مثلاً خداداد حرف خوبی می‌زند «من به رحمتی گفتم که این بازیکنانی که تو در حال جذبشان هستی ممکن است از نظر خودت بازیکنانی باشند که بتوانند به تو کمک کنند اما انتظار از شهرخودرو در شهر مشهد بالاست. شهرخودرو خیلی از بازیکنان باارزش خودش را از دست داده و این موضوع در روند تیم بسیار تأثیرگذار است. کار رحمتی با توجه به بازیکنان جدید خیلی سخت است».

*پایان رفیق بازی؟

رقابت‌های آسیایی با بدترین خاطرات ممکن تمام شد. انتظار این است مالک این تیم از اتفاقات اخیر و رفیق بازی‌های نافرجام درس گرفته باشد و سرمایه مادی خودش و معنوی مردم مشهد را بازیچه مشاوره‌های غلط و علایق رنگی ننماید. تصمیمات دورهمی در فوتبال حرفه ای امروز جایگاهی ندارد و سبب بر باد رفتن سرمایه‌ها می‌شود.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شهرخودرو لیگ قهرمانان آسیا رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۳۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاویر تباس: اگر تکنولوژی خط دروازه بی‌نقص بود، از آن استفاده می‌کردیم

خاویر تباس همچنان تصمیم خود برای عدم استفاده از تکنولوژی خط دروازه را بهترین تصمیم می‌داند.

طرفداری | خاویر تباس، رئیس لالیگا معتقد است VAR برای حل مشکلات داوری کافی است و این لیگ نیازی به تکنولوژی دیگری ندارد.

در جریان ال کلاسیکو هفته 32 لالیگا که با پیروزی 3-2 رئال مادرید همراه بود، جنجال‌ ها و حواشی زیادی اتفاق افتاد اما مهم ترین آن صحنه ای بود که ضربه لامین یامال در شرایطی مشکوک توسط آندری لونین سیو شد و پس از چندین روز، همچنان به صورت قطعی مشخص نیست که این توپ از خط دروازه رد شده یا خیر. حتی طبق مکالمات منتشر شده از اتاق VAR نیز، داوران نتوانستند مدرکی مبنی بر رد شدن یا نشدن توپ از خط دروازه به صورت قطعی بیابند و به همین علت ترجیح دادند بازی را ادامه دهند و گلی به سود بارسلونا اعلام نکنند.

همه این اتفاقات در شرایطی رخ داده که از تکنولوژی خط دروازه در لالیگا استفاده نمی شود و می توان گفت در صورت وجود این تکنولوژی چنین مشکلاتی پیش نمی آمد. خاویر تباس در همان شب بازی با انتشار تصاویری از خبرهای مربوط به اشتباهات تکنولوژی خط دروازه، تصمیم خود برای عدم استفاده از آن را درست دانست و اکنون در مصاحبه اخیرش باز هم روی درستی تصمیم خود تاکید کرده است. خاویر تباس در مصاحبه اخیر خود با expansioncom گفت:

اگر تکنولوژی خط دروازه بی نقص بود، از آن استفاده می‌ کردیم. با VAR، قریب به 99% صحنه ها قابل بررسی و حل شدن هستند.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • فصل طلایی: داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد
  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه
  • خاویر تباس: اگر تکنولوژی خط دروازه بی‌نقص بود، از آن استفاده می‌کردیم
  • رقابت در سنگر تیم ملی شدت گرفت (عکس)
  • رضاییان: به رحمتی پیش قرارداد داده بودیم
  • نجات دروازه سویا توسط سرخیو راموس در بازی مقابل مایورکا / فیلم
  • تغییر شمسایی در خط دروازه تیم ملی جواب داد
  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس
  • علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)