Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دور چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به پایان رسید و در آستانه روز پنجم مسابقات، پرسپولیس با ۷ امتیاز بهترین و شهرخودرو بدون امتیاز ضعیف ترین عملکرد را داشته‌اند.

سرخ پوشان تهران با ۲ پیروزی، یک مساوی و یک شکست و کسب ۷ امتیاز نه تنها در صدر جدول رده بندی گروه سوم مسابقات قرار دارد، بلکه بیشترین امتیاز را در بین تیم‌های ایرانی کسب کرده و دارای بهترین عملکرد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از پرسپولیس، سپاهان با ۳ امتیاز از ۴ بازی در رده بعدی قرار دارد. نماینده اصفهانی ایران در لیگ آسیا با یک پیروزی، ۳ شکست و کسب ۳ امتیاز دومین تیم برتر ایرانی در لیگ قهرمانان است و آبی پوشان تهران با ۲ بازی کمتر از دیگر تیم‌های ایرانی و کسب یک امتیاز، سومین تیم ایرانی هستند.

شهرخودرو مشهد نیز بدون کسب امتیاز و بدون زدن گل، ضعیف ترین عملکرد را در بین تیم ایرانی داشته است. آنها تنها تیم در غرب آسیا هستند که هنوز امتیازی کسب نکرده و گلی به ثمر نرسانده اند.

سپاهان و پرسپولیس هر کدام با ۴ گل زده بهترین خط حمله را در بین تیم‌های ایرانی در اختیار داشته و شهرخودرو بدون گل خورده ضعیف ترین خط حمله را دارد. شهرخودرو و سپاهان هر کدام با ۷ گل خورده ضعیف ترین عملکرد دفاعی را در این ۴ بازی به نمایش گذاشته‌اند. 

مورد عجیب در این میان، تفاضل گل تیم های ایرانی است که در بین ۴ تیم، تفاضل گل هیچ کدام از آنها مثبت نیست. پرسپولیس با تفاضل گل صفر بهترین تفاضل را دارد، استقلال با ۱-، سپاهان ۳- و شهرخودرو ۷- در رده‌های بعدی هستند.

شهرخودرو که با مهدی رحمتی در این مسابقات شرکت کرده است در آستانه ثبت یک رکورد کم باسابقه است. این تیم بدون برد و مساوی و گل زده و بدون امتیاز در قعر جدول است و حذف خودش را قطعی کرده است!

جدول رده بندی تیم های ایرانی در آستانه روز پنجم لیگ قهرمانان آسیا:

ردیف تیم بازی برد مساوی باخت زده خورده تفاضل امتیاز ۱ پرسپولیس ۴ ۲ ۱ ۱ ۴ ۴ ۰ ۷ ۲ سپاهان ۴ ۱ ۰ ۳ ۴ ۷ ۳- ۳ ۳ استقلال ۲ ۰ ۱ ۱ ۲ ۳ ۱- ۱ ۴ شهرخودرو ۴ ۰ ۰ ۴ ۰ ۷ ۷- ۰

کد خبر 5027194

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ قهرمانی فوتبال آسیا تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال شهر خودرو مشهد لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانی فوتبال آسیا لیگ برتر فوتبال ایران لیگ برتر والیبال نقل و انتقالات لیگ بیستم ویروس کرونا تیم فوتبال التعاون عربستان یحیی گل محمدی والیبال تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم فوتبال تراکتور تیم های ایرانی ترین عملکرد ضعیف ترین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۳۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پورتو روی این چهار اسم خط کشید!

طبق گزارش رسانه‌های پرتغالی، سرجیو کونسیسائو از عملکرد برخی بازیکنان تیمش پس از تساوی (2-2) مقابل فامالیسائو، راضی نبود و 4 نفر را از تمرین کنار گذاشت.

چهار بازیکنی بودند که مورد غضب کونسیسائو قرار گرفته و از گروه حذف شدند عبارتند از: ایوان هایمه، آندره فرانکو، تونی مارتینز و خورخه سانچز. اینها به دلیل عدم تعهد در تمرین و بازی حق شرکت در تمرین را ندارند.

مدیر ورزشی باشگاه نیز مثل کادر فنی اصلا از عملکرد بازیکنان راضی نبود و به خصوص اشتباهات این چهار بازیکن را در نتایج ضعیف تیم تاثیرگذار می‌داند. این تصمیمی بود که با تایید لوئیس گونچالوز و ویتور بایا همراه شد. این چهار نفر شانس کمی برای بازی تا پایان فصل خواهند داشت.

 

منبع:ورزش سه 

 

دیگر خبرها

  • احتمال برگزاری حساس‌ترین دربی تاریخ پایتخت!
  • قهرمان در لیگ‌های بزرگ جهان چگونه انتخاب می‌شود
  • یک امتیاز اضافی استقلال به پرسپولیس پرید!
  • فرمول تعیین قهرمان لیگ‌های مختلف مشخص شد/ گل زده در خانه حریف ملاک نیست
  • سرمربی پورتو روی این چهار اسم خط کشید!
  • مروری بر عملکرد پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر و جام حذفی
  • تفاضل یا رو در رو؛ قانون حل نشده فوتبال ایران
  • تصمیم جنجالی سازمان لیگ علیه استقلالی‌ها؛ یک امتیاز برتری آبی‌ها از بین رفت
  • لیگ برتر انگلیس؛ تغییر معادلات قهرمانی با شکست لیورپول و آرسنال
  • سیتی با ۵ گل به صدر رفت، توقف یونایتد‌ها