Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@21:12:50 GMT

پیام تبریک باشگاه روبین‌کازان به تراکتور

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۳۴۸۶

پیام تبریک باشگاه روبین‌کازان به تراکتور

مدیرعامل باشگاه روبین کازان روسیه با ارسال پیامی، قهرمانی تراکتور در جام حذفی را به مالک باشگاه تبریک گفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی باشگاه تراکتور تبریز، مدیرعامل باشگاه روبین کازان روسیه با ارسال نامه‌ای به مالک باشگاه تراکتور، قهرمانی این تیم را در جام حذفی به ایشان تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پیام رستم سایمونوف آمده است:

«جناب آقای زنوزی،

ضمن آرزوی سلامتی و توفیق جنابعالی، برای روبین کازان افتخار بزرگی است که هم‌پیمانش موفق به کسب عنوان قهرمانی در جام حذفی ایران شده است.

ما به مناسبت قهرمانی اخیر تراکتور در جام حذفی، صمیمانه‌ترین تبریک‌های‌مان را به باشگاه شما تقدیم می‌نماییم و آرزومندیم که نتایج موفقیت آمیز شما در صحنه مسابقات لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا نیز ادامه پیدا کند.

قطعاً باشگاه تراکتور، هواداران و حامیان وفادار بسیاری در باشگاه روبین کازان روسیه دارد.

با صمیمانه‌ترین احترام
مدیرعامل – رستم سایمونوف»

گفتنی است؛ دو باشگاه تراکتور و روبین کازان با یکدیگر قرارداد خواهرخواندگی دارند و چندی پیش نیز رییس جمهور تاتارستان قهرمانی تراکتور را تبریک گفته بود.

منصوریان: احترام زنوزی واجب است چون از جیبش برای فوتبال خرج می‌کند/ فقط با یک تماس او هدایت تراکتور را قبول کردم

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تراکتور تبریز تراکتور تبریز باشگاه روبین کازان باشگاه تراکتور جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۳۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران درپی قهرمانی تیم ملی کشتی

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمد مهدی شریف تبار در پی قهرمانی بازیکنان تیم ملی کشتی فرنگی و آزاد جمهوری اسلامی ایران به ویژه مدال آوران مازندرانی پیام تبریکی صادر کرد، در متن این پیام آمده است: پیروزی افتخارآفرین کشتی گیران رشته‌های فرهنگی و آزاد تیم ملی کشتی به ویژه افتخار آفرینی دلیرمردان و جوانان دیار پهلوانان و کشتی دوست، برگ زرین دیگری بر افتخارات و پیروزهای مکرر این دیار را رقم زد و قلب همه ملت به ویژه دیار کشتی دوست و کشتی پرور استان مازندران را شاد کرد.

سازمان تبلیغات اسلامی مازندران به همراه مجموعه‌های مردمی وابسته از جمله شورای هیئات مذهبی، اتحادیه مؤسسات و مراکز قرآنی، مجمع مؤسسات فرهنگی و تبلیغی، نهضت پیشرفت بانوان و کانون مداحان و شاعران آئینی استان، ضمن خداقوت به درخشش پهلوانان و دلاورمردان کشتی مازنی این پیروزی‌ها را به همه ی ملت سرافراز ایران اسلامی به ویژه سرزمین قهرمانان و پهلوانان علوی تبریک عرض می‌کند.

کد خبر 6081810

دیگر خبرها

  • شیری: در جام‌حذفی جبران می‌کنیم | امسال مصدومیت رباط‌ها وحشتناک بود
  • تبریک مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران درپی قهرمانی تیم ملی کشتی
  • جشن تولد 30 سالگی سیامک نعمتی در تمرین تراکتوری ها (+عکس)
  • جشن تولد سیامک با شیطنت تراکتوری‌ها (عکس)
  • پیام تبریک خاویر چیچاریتو هرناندز به مناسبت قهرمانی بایرلورکوزن / فیلم
  • پیام تبریک وزیر امور خارجه به مناسبت قهرمانی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی
  • پیام تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی
  • پیام تبریک رهبر انقلاب درپی قهرمانی تیم های کشتی آزاد و فرنگی 
  • پیام تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا