Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعداد دقیق سهمیه‌های المپیک در رقابت‌های بوکس گزینشی المپیک پاریس در اوزان مختلف هنوز مشخص نشده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون بوکس، رقابت‌های گزینشی المپیک فرانسه اردیبهشت ماه سال آینده پس از پایان مسابقات کسب سهمیه المپیک در تمام قاره‌ها به میزبانی پاریس برگزار خواهد شد. در این پیکارها تمام کشورها در اوزانی که موفق به کسب سهمیه نشدند، می‌توانند بوکسورهای خود را وارد رویداد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که پیش از این تعداد سهمیه‌های هر وزن در رقابت‌های گزینشی المپیک پاریس مشخص شده بود اما قرار است تکلیف نهایی سهمیه‌ها پس از پایان رقابت‌های قاره‌ای مشخص شود.

بر این اساس برای مشخص شدن تکلیف تعداد سهمیه‌های باقی مانده المپیک در هر وزن باید حدوداً تا دی ماه سال ۹۹ منتظر ماند.

تیم ملی بوکس ایران تاکنون دو سهمیه المپیک توسط دانیال شه بخش در ۵۷ کیلوگرم و سید شاهین موسوی در ۷۵ کیلوگرم کسب کرده و می‌تواند در ۶ وزن شانس خود را در رقابت‌های گزینشی المپیک فرانسه امتحان کند.

کد خبر 445034

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بوکس فدراسیون بوکس فدراسیون بوکس ایران فدراسیون جهانی بوکس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق گزینشی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۳۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ‌سازی الفتی با گرفتن سهمیه المپیک ژیمناستیک

به گزارش جام جم آنلاین، طبق اعلام سایت فدراسیون جهانی ژیمناستیک، مهدی الفتی، ملی‌پوش ژیمناستیک ایران توانست با قرار گرفتن در رده دوم رنکینگ مسابقات کسب سهمیه المپیک، به المپیک پاریس راه پیدا کند.

الفتی با کسب ۶۲ امتیاز موفق شد حضور در المپیک پاریس را برای خود قطعی کند. الفتی اولین ژیمناست ایرانی است که در ۶۰ سال گذشته در این بازی‌ها شرکت می‌کند.

دیگر خبرها

  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • دختران تنیس روی‌میز ایران چقدر شانس کسب سهمیه المپیک را دارند؟
  • پیام تبریک استاندار گلستان برای راهیابی مهدی الفتی ورزشکار گلستانی به رقابت‌های المپیک پاریس
  • ایران با ۳۱ سهمیه المپیک در مسیر المپیک پاریس
  • مدام به کسب سهمیه المپیک فکر می کنم/ تجربه ندارم اما ناامید نیستم
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیم کامل
  • تاریخ‌سازی الفتی با گرفتن سهمیه المپیک ژیمناستیک
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیمِ کامل
  • آغاز اردوی تیم ملی تنیس روی میز بانوان برای گزینشی المپیک
  • کسب سهمیه المپیک پاریس توسط مهدی الفتی