Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد سکوی پرتاب با معرفی ۳۰ استارت‌آپ موفق در جذب سرمایه به پایان رسید، مدیر ارتباطات و رسانه ۱۰۰استارت‌آپ گفت: در پایان یک روز رقابت بین ۶۰ تیم استارت‌آپی، ۶ میلیارد و هفتصد میلیون تومان سرمایه گذاری قطعی شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی100استارت‌آپ، از بین حدود 700 طرح ارسال شده به این مجموعه استارت‌آپی، 60 استارت‌آپ برای داوری نهایی انتخاب شده بودند، که 50 تیم از آنها به صورت حضوری داوری شدند و 10 تیم دیگر به صورت مجازی؛ باسلی زاده در این رابطه گفت: 100استارت‌آپ به دنبال تشکیل زیرساختی برای تیم های حاضر در مرحله بذری و پیش بذری است، در همین راستا در این رویداد 32 داور و منتور از مجموعه های مختلف استارت‌آپی حضور داشتند و 217 داوری در یک روز رقم خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باسلی زاده با تاکید بر لزوم حرکت هماهنگ و متحد برای کمک به استارت‌آپ ها در شرایط حاضر گفت: نه تنها در داوری و منتوری، بلکه در سرمایه گذاری هم از ظرفیت مجموعه های مختلف استفاده می‌کنیم، در حال حاضر صندوق سرمایه گذاری این مجموعه با حضور 6 مجموعه دیگر در حال فعالیت است. وی در ادامه افزود: همچنین مجموعه های حاضر در رویداد می‌توانستند بر استارت‌آپ های خاص نیز سرمایه گذاری نمایند، در رویداد سکوی پرتاب از طرف داوران حاضر 700 میلیون تومان سرمایه گذاری صورت گرفت.

وی افزود: قدم بعدی برای تیم های حاضر در رویداد سکوی پرتاب جذب اولین نوبت سرمایه و ورود به فرایند شتابدهی است، که این شتابدهی نیز با معرفی به شتابدهنده های همکار صورت می‌گیرد. باسلی زاده در انتها گفت: 100استارت‌آپ آمادگی دارد با شتابدهنده های مختلف وارد همکاری شود و در حال حاضر نیز با چند شتابدهنده در تهران و شهرستان ها در حال همکاری می باشد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سرمایه گذاری سکوی پرتاب استارت آپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۳۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری: این یک استارت دوباره است

سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور پیش از رویارویی تیمش با ذوب‌آهن در جام حذفی گفت: این یک استارت دوباره است و راه میان‌بری که می‌توانیم جام کسب کنیم‌. تراکتور همیشه در جام حذفی مدعی بوده است

به گزارش ایسنا، تراکتور غروب جمعه، هفتم اردیبهشت، در ورزشگاه یادگار امام (ره) میزبان ذوب‌آهن خواهد بود. این مسابقه از دور یک‌هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های ایران برگزار می‌شود.

حمید مطهری، سرمربی تازه‌وارد تراکتور، در نشست خبری پیش از بازی تراکتور و ذوب‌هن گفت: قبل از هر چیز جا دارد بگویم خوشحالم که به عنوان مسئول فنی در خدمت تیم بزرگ تراکتور با هواداران محترم و پرشورش هستم و دوست دارم مثل همیشه یار ۱۲ تیم‌شان باشند.

او که به تازگی کادر فنی تیم ملی را برای هدایت تراکتور ترک کرده است، افزود: این یک استارت دوباره است و راه میان‌بری که می‌توانیم جام کسب کنیم‌. تراکتور همیشه در جام حذفی مدعی بوده است و دوست دارم هواداران مثل همیشه تیم‌شان را حمایت کنند. تشکر می‌کنم و خسته نباشید می‌گویم به خمس و همکاران محترمشان و برای ایشان و همکارانشان آرزوی موفقیت دارم.

مطهری ادامه داد: از دیروز به تیم اصافه شدم و اولین جلسه تمرینی فراتر از انتظارم بود و بازیکنان خیلی امیدوارم کردند. بازیکنان توانمندی‌اند و باید این را در چمن سبز نشان دهند و با جنگندگی و نتیجه خوب باید هوادار را راضی کنند.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • مطهری: این یک استارت دوباره است
  • چالش‌های یک شتاب‌دهنده در حوزه تولید محتوا/ درآمدزایی از انیمیشن به شرط ورود به بازار بین‌المللی
  • خبر‌هایی از برگزاری جشنواره خیریه غذا در بیمارستان کوثر سمنان
  • اینجا از هر ۱۰ سرمایه، ۹ تا بر باد می‌رود
  • خبر‌هایی از بررسی فرهنگ وقف در همایش متولیان بقاع متبرکه در دامغان
  • توسعه علمی، سکوی جهش تولید
  • راهیابی ۱۰ ایده و طرح صنایع پایین‌دستی مس سرچشمه به مرحله سرمایه‌گذاری
  • خبر‌هایی از عرضه کالاهای تنظیم بازار در بیارجمند
  • همایون اسعدیان نماوا را تحریم کرد / بیانیه نماوا
  • برگزاری نخستین رویداد استارت‌آپی سال در صنعت نساجی اصفهان