Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، یکی از خریدهای پرتعداد چلسی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، تیاگو سیلوا، مدافع 35 ساله و برزیلی سال های اخیر پاری سن ژرمن فرانسه بود.

بازیکنی که قراردادش با پاریسی ها به اتمام رسیده بود و چلسی با توجه به نیازی که در دفاع داشت، به سراغش رفت و با وی قرارداد بست.

فرانک لمپارد در مورد این بازیکن با تجربه به سایت باشگاهش گفت: تیاگو قطعا یک فرمانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ذاتا به عنوان فرمانده به دنیا آمده است.

مربی جویای نام و جاه طلب تیم استفموردبریجی افزود:سیلوا هنوز خیلی خوب انگلیسی صحبت نمی کند. اما در حال کمک به او در این زمینه هستیم. بازیکنان زیادی در تیم داریم که به چندین زبان صحبت می کنند و بسیار مفید هستند.

وی افزود:حضور و فداکاری او در تمرینات، همینطور کلاس و سطح بازیش، شایسته احترام هستند. با اشتیاق فراوان منتظر هستم که ببینم چه زمانی می توانیم از او در ترکیب استفاده کنیم. 

لمپارد تصریح کرد: در این مدت کمی که از حضورش گذشته، مشخص است که بسیار علاقمند و آماده کمک به تیم است. این نکته برای من به عنوان مربی بسیار با اهمیت است.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: چلسی فوتبال فرانسه برزیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۳۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری جالب همسر رافائل سیلوا از پسرش با پیراهن استقلال + عکس

تصویری از پسر رافائل سیلوا با پیراهن استقلال منتشر شده است.

طرفداری | همسر رافائل سیلوا استوری جدیدی را منتشر کرد.

رافائل سیلوا این روزها در تمرین استقلال غایب است. حالا همسر رافائل سیلوا تصویر جالبی را از پسرش منتشر کرده که در آن پسر این بازیکن، پیراهن استقلال تهران را به تن دارد. او در این خصوص نوشت:

پسر استقلالی من

استوری جالب همسر رافائل سیلوا از پسرش با پیراهن استقلال

 

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • فرمانده کل ارتش: جز حضرت امام (ره) و رهبر انقلاب، کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود/ در راستای بیانیه گام دوم وظیفه‌ ارتش این است که هم منتظر باشد، هم مستحق ظهور؛ یعنی ارتشی که آرمانش نابودی رژیم صهیونیستی و فروکشیدن استکبار از اریکه‌ قدرت
  • بازگشت صالح حردانی در بازی با شمس آذر قزوین
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان استقلال
  • وعده صادق هیمنه اسرائیل را فرو ریخت/ نیرو‌های مسلح ما آماده و منتظر فرمانده کل قوا هستند
  • (عکس) استوری جالب همسر رافائل سیلوا
  • استوری جالب همسر رافائل سیلوا از پسرش با پیراهن استقلال + عکس
  • سیلوا بازی با شمس آذر را از دست داد
  • تصمیم عجیب لمپارد: نمی‌خواهم در جام جهانی باشم!‏
  • فرانک لمپارد از بر عهده گرفتن هدایت تیم ملی کانادا سر باز زد
  • چلسی - اورتون؛ ترکیب رسمی