Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-25@00:49:51 GMT

رادیو اربعین راه‌اندازی شد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۳۵۸۴

رادیو اربعین راه‌اندازی شد

مدیر «رادیو اربعین» در آیین راه‌اندازی این شبکه رادیویی از یک تغییر رویکرد آن به دلیل محدودیت در برگزاری راهپیمایی اربعین سخن گفت و تأکید کرد امسال رسالت سنگین‌تری بر دوش دارند.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم راه اندازی رادیو اربعین امروز شنبه ۲۹ شهریور ماه با حضور حجت الاسلام قائم مقام رییس صداوسیما، حمید شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی، حامد فاتحی مدیر رادیو اربعین، حمیدرضا افتخاری مدیر رادیو نمایش، شهرام ملازاده مدیر رادیو پیام و آوا، امیر تاجیک مستندساز، سرتیپ شاهین تقی‌خانی و جمعی از مدیران و مقامات لشکری و کشوری در محل ساختمان شهدای رادیو برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حامد فاتحی مدیر رادیو اربعین در ابتدای این مراسم با قرائت متنی به تفاوت‌های اربعین امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا پرداخت.

در بخشی از متن وی به فقدان سردار حاج قاسم سلیمانی اشاره شده بود و فاتحی بیان کرد: دنیا باید بداند تا وقتی عشق حسین در قلب‌ها زنده است و مکتب عاشورا پابرجاست دنیا حاج قاسم‌های زیادی را به خود خواهد دید.

وی در ادامه اضافه کرد: با توجه به ویروس کرونا رادیو اربعین از ماهیت اطلاع رسانی به رویکرد برنامه سازی تغییر روش داده است و سعی کردیم محدودیت‌ها را به این ترتیب لحاظ کنیم.

مدیر رادیو اربعین با اشاره به ساختار‌های تولید برنامه در این شبکه توضیح داد: پنج برنامه زنده و هفت برنامه تولیدی در ساختار‌های مختلف مستند نمایشی و گفتگومحور در طول روز داریم.

وی با نام بردن از برخی برنامه‌ها گفت: برخی از برنامه‌های شاخص ما مجله صبحگاهی «به تو از دور سلام» با رویکرد اجتماعی، «منظومه نور» با رویکرد معارفی، مجله عصرگاهی «عصر حسینی» با محور‌های موضوعی رادیو اربعین، مجله شبانگاهی «در آرزوی وصال» از جمله برنامه‌هاست. همچنین مشاعره «شعر و شعور» در قالب ادبیات، نمایش رادیویی، مستند‌های مختلف از دیگر آثار ماست. از کار‌هایی که در این دوره شکل گرفت همکاری با حوزه هنری سازمان تبلیغات و تولید برنامه «زیارت کلمات» است که با دعوت از شاعران آیینی تدارک دیده شده است.

فاتحی اضافه کرد: «از سرچشمه آفتاب» فراز‌هایی از سخنان امام خمینی (ره) و فراز‌هایی از سخنان رهبر انقلاب از دیگر برنامه‌های است که در برنامه‌ها تدارک دیده شده است.

وی در پایان سخنانش اظهار کرد: رسالت ما سنگین‌تر از سال‌های گذشته است مردم امکان حضور در اربعین را ندارند، اما مردم از دلیل این محدودیت‌ها هم آگاه هستند و امیدواریم امسال بهترین اربعین را داشته باشیم.

این خبر تکمیل می‌شود...

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رادیو اربعین راهپیمایی اربعین کربلای معلی رادیو اربعین مدیر رادیو برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۳۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارم اردیبهشت سالروز تأسیس رادیو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، چهارم اردیبهشت سالروز تأسیس رسانه‌ای گرم به نام رادیو است که در لحظات تلخ و شیرینی زیادی همراه مردم ایران بوده است.
 امروز ۸۴ سال از تآسیس رادیو ایران و ۵۲ سال از تأسیس رادیو در لرستان می‌گذرد و همچنان مخاطبان زیادی پای ثابت برنامه‌های آن هستند.
 هم اکنون ۴۸ برنامه رادیویی در رادیو لرستان به صورت زنده و ضبطی پخش می‌شود؛ و حدود سه ساعت برنامه در رادیو بروجرد تولید و پخش می‌شود.
 همچنین ۹۰ درصد از مردم لرستان از پوشش کامل رادیو لرستان برخوردارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رویکرد ما در لرستان اتحاد خدمت‌رسانی حول محور برنامه است
  • راه اندازی سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌های جوانان
  • بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در تربت جام راه‌اندازی شد
  • برنامه «پل مدیریت» از رادیو تهران
  • ۲۷ سال برنامه‌های «راه شب» را اجرا کردم
  • چهارم اردیبهشت سالروز تأسیس رادیو
  • پیگیری مشالبات مردم در برنامه رادیویی «ساوالانیم» از رادیو اردبیل
  • رادیو کرمان محبوب مخاطبان
  • برنامه «باغ فردوس» از رادیو تهران
  • راه اندازی تور اصفهان‌گردی ویژه هفته فرهنگی در اصفهان