Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-19@02:49:22 GMT

جزییات عرضه اولیه وسپهر + نقدینگی مورد نیاز

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۳۶۲۴

جزییات عرضه اولیه وسپهر + نقدینگی مورد نیاز

بر اساس اطلاعیه شرکت بورس اوراق بهادار تهران، رروز یکشنبه مورخه 30 شهریور عرضه اولیه سهام شرکت «بشرکت سرمایه‌ گذاری گروه مالی سپهر صادرات» با نماد «وسپهر» انجام می شود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، بر اساس اطلاعیه شرکت بورس اوراق بهادار تهران، عرضه اولیه سهام شرکت سرمایه‌ گذاری گروه مالی سپهر صادرات با نماد «وسپهر» در روز یکشنبه مورخه 30 شهریور 1399 انجام می شود که هر کد بورسی می‌تواند حداکثر 1100 سهم در بازه قیمتی 950 تا 1010 تومان معادل یک میلیون و 111 هزار تومان خریداری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 با توجه به مشارکت احتمالی در عرضه‌های قبلی احتمالا به هر نفر بیشتر از 1080 سهم تخصیص داده نشود که به 1 میلیون و 96 هزار تومان نقدینگی نیاز خواهد داشت.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سرمایه سرمایه گذاری سهام نقدینگی عرضه اولیه وسپهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۳۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات ثبت‌نام‌ در نوبت دوم کنکور سراسری‌ سال‌ ۱۴۰۳ اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، نوبت دوم آزمون‌ سراسری‌ سال ۱۴۰۳ برای‌ پذیرش در رشته‌های با آزمون در دوره‌های‌ روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پیام‌نور، مؤسسات‌ آموزش‌ عالی‌ غیرانتفاعی‌ و غیردولتی و رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در تیرماه ۱۴۰۳ برگزار می شود.

ثبت‌نام در نوبت دوم آزمون سراسری از روز سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ منحصراً از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آغاز و در روز یکشنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ به‌ پایان می‌پذیرد. داوطلبان واجد شرایط می‌توانند در مهلت مقرر برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کنند.

تکالیف داوطلبان برای ثبت‌نام در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت دوم):‌

۱- دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت دوم):

داوطلبان لازم است برای اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، ضوابط مربوط به استفاده از سهمیه ایثارگران، مقررات وظیفه عمومی (برای برادران)، مقررات مربوط به ضوابط ثبت‌نام اتباع غیر ایرانی و سایر موارد مورد نیاز، دفترچه راهنمای ثبت‌نام در این آزمون را مطالعه کرده و در صورتی که شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای موردِ نظر را دارند، به عنوان داوطلب در این آزمون ثبت‌نام کنند.

دفترچه راهنمای ثبت‌نام هم‌زمان با شروع ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان در دسترس قرار خواهد گرفت.

۲- آماده کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز برای ثبت‌نام:

داوطلب پس از مطالعه دفترچه راهنما، بایستی مدارک یا اطلاعات لازمِ مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام، از جمله فایل عکس اسکن شده را بر اساس توضیحات مندرج در دفترچه آماده کند. در صورت تمایل به ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی، لازم است با ورود به حساب کاربری خود نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی اقدام کند.

تذکر ۱: همه متقاضیانی که سابقه تحصیلی کامل گروه آزمایشی مورد نظر خود را ندارند (اعم از دانش‌آموزان و فارغ‌التحصیلان شاخه‌های نظری، فنی و حرفه‌ای و کار و دانش در تمام نظام‌های آموزش و پرورش، طلاب حوزه‌های علمیه، متقاضیانی که نمره خود را قبل از خرداد سال ۱۳۸۴ اخذ کرده‌اند، فارغ‌التحصیلان مدارس بین‌الملل و دارندگان گواهینامه معادل دوره متوسطه و پیش‌دانشگاهی) باید نسبت به ایجاد سابقه تحصیلی برای دروس عمومی و اختصاصی از طریق شرکت در امتحانات نهایی (نظام ۳-۳-۶) که توسط وزارت آموزش و پرورش در خرداد ماه هر سال برگزار می‌شود، اقدام کنند.

تذکر ۲: داوطلبان لازم است در تکمیل اطلاعات حساب کاربری ثبت‌نام دقت کافی داشته باشند. بعد از اتمام مهلت ثبت‌نام و ویرایش به هیچ‌وجه امکان تغییر اطلاعات اعم از مشخصات فردی، اقامتی یا آزمونی میسر نیست. مسوولیت ثبت اطلاعات در حساب کاربری کاملاً به عهده شخص داوطلب است.

هزینه ثبت‌نام در این آزمون مبلغ دو میلیون و ۸۰ هزار ریال (۲۰۸ هزار تومان) است که داوطلبان پس از تکمیل اطلاعات در سامانه باید نسبت به پرداخت آن بصورت الکترونیکی اقدام کنند.

تبصره ۱- با توجه به اینکه مقرر شده در مراحل مختلف فرآیند این آزمون، خدماتی از طریق ارسال پیام کوتاه ارائه شود، مبلغ یک‌صد هزار ریال به عنوان هزینه استفاده از خدمات پیام کوتاه دریافت می‌شود.

تبصره ۲- هر داوطلب مطابق ضوابط آزمون می‌تواند در یکی از گروه‌های پنج گانه آزمایشی شامل گروه آزمایشی ۱ (علوم ریاضی و فنی)، گروه آزمایشی ۲ (علوم تجربی)، گروه آزمایشی ۳ (علوم انسانی)، گروه آزمایشی ۴ (هنر) و گروه آزمایشی ۵ (زبان‌های خارجی) شرکت کند.

تبصره ۳- چنانچه تمایل به ثبت‌نام در ۲ گروه آزمایشی دارید، لازم است به ازای هر گروه آزمایشی مبلغ دو میلیون و ۸۰ هزار ریال (۲۰۸ هزار تومان) پرداخت کنند.

تبصره ۴- اعلام علاقه‌مندی به رشته‌های دانشگاه‌های پیام نور و موسسات غیرانتفاعی در مرحله انتخاب‌رشته (دهۀ سوم مردادماه سال ۱۴۰۳) انجام خواهد شد.

تبصره ۵- متقاضیان پذیرش در رشته‌های صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی نیز می‌توانند با پرداخت مبلغ دو میلیون و ۸۰ هزار ریال (۲۰۸ هزار تومان) در آزمون سراسری ۱۴۰۳ (نوبت دوم)، مانند سایر داوطلبان، ثبت‌نام کرده و بدون شرکت در جلسه آزمون‌های مذکور، در نیمه دوم مرداد ماه ۱۴۰۳، نسبت به انتخاب این‌گونه رشته‌ها اقدام کنند.

سایر شرایط و ضوابط مهم:

داوطلبانی که متقاضی گزینش با نمرات اختصاصی آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ هستند لازم است جهت انتخاب‌رشته و گزینش در این آزمون ثبت‌نام کنند. این دسته از داوطلبان نیازی به شرکت در جلسه آزمون و پاسخ‌گویی به سؤالات آزمون را ندارند.

منظور از ثبت‌نام در ۲ گروه آزمایشی بدین صورت است که داوطلب می‌تواند علاوه بر انتخاب یکی از گروه‌های آزمایشی (علوم ریاضی و فنی یا علوم تجربی یا علوم انسانی) به عنوان گروه آزمایشی اصلی، صرفاً در یکی از گروه های آزمایشی هنر و یا زبان‌های خارجی نیز متقاضی شود؛ به عبارت دیگر، نمی‌توان به طور هم‌زمان، در گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی ثبت‌نام کرد.

به دلیل هم‌زمانی نوبت برگزاری آزمون گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی، داوطلبان منحصراً مجاز به ثبت‌نام در یکی از گروه‌های آزمایشی هنر و یا زبان‌های خارجی هستند.

شرایط و ضوابط ثبت‌نام و شرکت در آزمون سراسری، در دفترچه راهنمای شماره ۱ آزمون درج شده است و هرگونه‌ تغییر احتمالی در شرایط و ضوابط ثبت‌نام این آزمون، به صورت اطلاعیه رسمی از طریق‌ درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان و نشریه پیک‌سنجش‌ و در صورت لزوم ‌از طریق رسانه‌های گروهی ‌اعلام ‌خواهد شد.

کد خبر 6056653

دیگر خبرها

  • خودروی هیبریدی ارزان آمد
  • چشم تولیدکنندگان شیرخشک به دستان بانک مرکزی/ پرداخت مابه التفاوت به زمان نیاز دارد+ عکس
  • تامین کالاهای مورد نیاز صنعت نفت از ۶۶۰ شرکت دانش بنیان
  • مرسدس ربات‌های انسان‌نما را برای انجام کارهای «تکراری و ساده» در کارخانه خود آزمایش می‌کند
  • جزییات ثبت‌نام‌ در نوبت دوم کنکور سراسری‌ سال‌ ۱۴۰۳
  • جزییات ثبت‌نام‌ نوبت دوم کنکور سراسری‌ ۱۴۰۳ اعلام شد
  • جزییات ثبت‌نام‌ در نوبت دوم کنکور سال‌ ۱۴۰۳ اعلام شد
  • جزییات ثبت‌نام‌ در نوبت دوم کنکور سراسری‌ سال‌ ۱۴۰۳ اعلام شد
  • مرسدس ربات‌های انسان‌نما را برای انجام کار‌های «تکراری و ساده» آزمایش می‌کند
  • رشد ۷درصدی تولید محصولات پتروشیمی در سال ۱۴۰۲/ رفع چالش نقدینگی ۱۶ هزار واحد صنعتی با عرضه اعتباری ۸۰ همتی