Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-03-19@10:03:42 GMT

یک عرضه اولیه بزرگ در فرابورس در راه است

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۳۶۴۲

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز،  آگهی عرضه اولیه سهام شرکت "گروه مالی سپهر صادرات" و در نماد " وسپهر ۱" منتشر شد که مطابق آن سهام این شرکت در تاریخ چهارشنبه (سوم مهرماه) در بازار فرابورس عرضه خواهد شد.

 

در این عرضه اولیه به هر کد معاملاتی حداکثر یک هزار و ۱۰۰ سهم در دامنه قیمتی ۹ هزار و ۵۰۰  ریال تا ۱۰ هزار و ۱۰۰ ریال تعلق می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عرضه اولیه به سهامی گفته می‌شود که شرکتی برای نخستین بار در بازار سرمایه عرضه می‌شود و سرمایه گذاران می‌تواند درصد معینی از سهام آن را خریداری کنند.

 

تیتر20

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: عرضه اولیه فرابورس اقتصاد جام نیوز عرضه اولیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۳۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ تن میوه طرح تنظیم بازار در تربت‌حیدریه عرضه می شود

به گزارش قدس خراسان، حمیدرضا رضایی اظهار کرد: توزیع میوه‌های تنظیم بازار، که از روز یکشنبه هفته جاری آغاز شده است، با توجه به استقبال چشمگیر مردم، تا تاریخ ۱۳ فروردین سال آینده ادامه خواهد یافت.

سرپرست اداره تعاون روستایی شهرستان تربت‌حیدریه ادامه داد: این میوه‌ها که شامل سیب زرد لبنانی و پرتقال تامسون با کیفیت برتر هستند، در ۲ نقطه از شهر به فروش می‌رسند و قیمت هر کیلوگرم پرتقال ۲۰۰ هزار ریال و قیمت هر کیلوگرم سیب ۳۰۰ هزار ریال تعیین شده است.

وی گفت: اگرچه مجوز توزیع میوه در قالب طرح تنظیم بازار برای پنج نقطه در شهر از جمله بلوار شهید باهنر، شهرک ولیعصر(عج)، مقابل اداره تعاون روستایی، ۴۵ متری و انتهای خیابان خیرین صادر شده است، در حال حاضر توزیع تنها در ۲ محل یعنی مقابل اداره تعاون روستایی و بلوار باهنر آغاز شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • زمان فروش سهام استقلال مشخص شد+ سند
  • فروش استقلال ۱۰ روز پس از عرضه سهام پرسپولیس
  • ۵ تن میوه طرح تنظیم بازار در تربت‌حیدریه عرضه می شود
  • واگذاری باشگاه پرسپولیس به بانک ملی صحت ندارد
  • تاریخ عرضه سهام استقلال مشخص شد
  • عرضه مستقیم میوه تنظیم بازار در استان یزد
  • (عکس) روز دقیق فروش باشگاه پرسپولیس مشخص شد
  • سهام پرسپولیس از طریق کارگزاری بانک ملی واگذار خواهد شد+سهام
  • ورود سومین شرکت اقتصادی رضوی به بازار سرمایه طی ۱۴۰۲ / نماد شرکت صنایع غذایی رضوی در فرابورس درج شد
  • واگذاری بیش از ۶۰ هزار میلیارد ریال از سهام شرکت های زیر مجموعه بانک ملی ایران