Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد بایرامی مهاجم نساجی مازندران معتقد است مهدی قائدی به واسطه عملکرد خوبش بهترین بازیکن لیگ امسال بوده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهرداد بایرامی در خصوص جدایی از گل‌گهر اظهار داشت:

اول از همه دوست دارم به فوتبال ایران تبریک بگویم که باشگاهی مثل گل‌گهرسیرجان در آن فعالیت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واقعا در یک سال نیمی که در این تیم حضور داشتم متوجه شدم که گل‌گهر از همه نظر مالی، امکاناتی، مدیریتی و همه جوانب در بهترین شرایط ممکن است. همه افراد در آنجا از جان و دل مایه میگذارند. بعد از آنکه آقای قلعه‌نویی سرمربی شدند من هم از چند باشگاه پیشنهاداتی داشتم که در نهایت تصمیم گرفتم تا فضای جدیدی را تجربه کنم به همین خاطر از گل‌گهر جدا شدم. خیلی خوشحالم که به تیم نساجی مازندران که بسیار پرطرفدار و پرشور است پیوستم. از زمانیکه خبر پیوستن به نساجی منتشر شد هواداران با حمایت‌ها و خوش آمدگویی‌هایشان من را شرمنده محبتشان کردند. واقعا از این همه لطف و محبت شوکه هستم. امیدوارم که بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم باعث خوشحالی آنها شوم.

مهرداد بایرامی در مورد همکاری با مجید جلالی گفت:

آقای جلالی خیلی برای موفقیت تیم زحمت کشیدند برایشان آرزوی موفقیت و سلامتی دارم.

مهرداد بایرامی مهاجم سابق گل‌گهرسیرجان در پاسخ به اینکه فکر میکند محمود فکری بتواند در نساجی موفق باشد گفت:

قبل از جدایی‌ام از گل‌گهر از “آقای حنیف عمران‌زاده” و چند نفر دیگر از بچه‌های تیم در خصوص شرایط تیم نساجی و سبک کاری آقای فکری سوال کردم. واقعا همگی از کاربلدی و شخصیت خوب محمود خان تعریف کردند به شخصه خیلی خوشحالم که قرار است زیرنظر ایشان در نساجی کار کنم چند روز پیش هم که با خودشان صحبتی داشتم که نظر دیدگاه‌اش روی من مثبت بود من هم امیدوارم بتوانم با عملکرد خوب پاسخ اعتمادشان را به خوبی بدهم.

مهرداد بایرامی در مورد قهرمانی تراکتور در جام حذفی فوتبال کشور گفت:

من چند نفر از دوستانم و آقای ساکت الهامی که بسیار دوستشان دارم در تراکتور حضور دارند. به این خاطر که در این تیم بازی کردم یک ارق و تعصب خاصی نسبت به این شهر دارم. به نوعی فوتبالم را مدیون تبریز هستم. خیلی از این قهرمانی‌ خوشحال شدم. حتی قبل از برگزار شدن مسابقه قهرمانی را به تراکتور تبریک گفتم چرا که به دلم افتاده بود که آنها پیروز این بازی خواهند بود. واقعا از صمیم قلبم برای این قهرمانی خوشحال شدم. فکر میکنم حق تراکتور بود که بعد از چند سال با توجه به منسجم بودن تیم و خریدهای خیلی خوبش یک جام به دست بیاورد که خوشبختانه اسن اتفاق هم رخ داد.

وی در خصوص اینکه بهترین بازیکن لیگ امسال بنظر او چه کسی بود گفت:

بنظرم مهدی قائدی از استقلال بهترین بازیکن لیگ امسال بود. او بسیار بازیکن خوب و آماده‌ای است عملکرد فوق العاده‌ای داشته برایش در ادامه فعالیت حرفه‌ای آرزوی موفقیت می کنم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهدی قائدی مهاجم نساجی مازندران مهدی قائدی مهرداد بایرامی بهترین بازیکن لیگ مهرداد بایرامی گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۳۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان بهترین بازیکن ایران و قرقیزستان

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم ملی در مصاف با قرقیزستان نمایش خوبی داشت و موفق شد با 6 گل این تیم را از پیش رو بردارد.

این پیروزی در حالی برای وحید شمسایی و شاگردانش رقم خورد که حسن زاده نمایش درخشانی در طول این مسابقه داشت. او ارسال کننده پاس گل‌های چهارم و پنجم ایران بود و گل ششم را هم با تکنیک خاصی به ثمر رساند. 

در پایان مسابقه مطابق انتظار مسئولان برگزاری مسابقه حسن زاده را به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب کردند و او حالا با روحیه بهتری آماده دیدار نیمه نهایی و فینال خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نورمحمدی: حرفه‌ای گری سرخپوشان برگ برنده بازی با آلومینیوم است/ امیدوارم ۶ بانک از عهده مشکلات برآیند
  • این ستاره استقلالی را منچسترسیتی می‌خواست!
  • کاپیتان بهترین بازیکن ایران و قرقیزستان
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • تقدیر ستاره پیشین بارسا از والیبالیست بلغارستانی
  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • گل قهرمانی استقلال را مهرداد بزند!
  • ستاره لژیونر تیم ملی صدرنشین جدول گلزنان جام ملت‌ها
  • جوكوويچ بهترین ورزشکار جهان شد