Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@16:37:23 GMT

شش ماه کاری فرصت مناسبی برای اتمام پروژه پادگان است

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۳۸۲۰

شش ماه کاری فرصت مناسبی برای اتمام پروژه پادگان است

ایسنا/زنجان شهردار زنجان گفت: در حال حاضر منتظر ابلاغ نقشه‌های تیپ ۲۱۶ مستقل زرهی زنجان هستیم و به لحاظ کار عمرانی اگر شش ماه کاری فرصت داشته باشیم، قادر خواهیم بود پروژه پادگان را به اتمام برسانیم.

حبیب‌الله ملایی‌یگانه صبح امروز (۲۹ شهریورماه) در جمع خبرنگاران، به آخرین وضعیت پروژه خیابان پادگان اشاره کرد و افزود: پیرو مذاکراتی که اعضای شورای اسلامی شهر زنجان و نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی داشتند و در جلسه‌ای که به همین منظور با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در استانداری زنجان برگزار شد، این دستور صادر شده که از وزارت دفاع و نیروی زمینی ارتش، هیئتی به زنجان سفر کرده و توافقاتی که در گذشته صورت گرفته است، مجددا مرور شود و به حل مشکلی که در اینخصوص به وجود آمده است، کمک کند تا شاهد آغاز عملیات اجرایی این پروژه باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با یادآوری اینکه پیرو همین جلسه، مجموعه شهرداری زنجان از روز ۲۳ شهریورماه این اجازه را دریافت کرد که تعدادی از ماشین‌آلات خود را در داخل پادگان تیپ ۲۱۶ مستقل زرهی زنجان برای آغاز عملیات اجرایی پروژه مستقر کند، عنوان کرد: با توجه به اینکه این پروژه جزو پروژه‌های مهم زنجان به شمار می‌رود، ارتش نیز مشکلات خود را مطرح کرده و صورت جلسه نهایی و توافق به امضا رسید؛ منتهی درخواست‌هایی خارج از آن چیزی که توافق شده است، از سوی تیپ ۲۱۶ مستقل زرهی زنجان مطرح می‌شد، لذا تاکید بر این شد که درخواست‌ها صرفا در چارچوب توافقاتی که در گذشته انجام گرفته، باشد و مقرر شد دو نقشه از محل پروژه تحویل شهرداری شود.

این مسئول با اشاره به بازدید رئیس سازمان برنامه و بودجه و نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی از پروژه بزرگ سبزه‌میدان، افزود: طبق آخرین توافقات و دستوراتی که در جلسات مصوب شده است، مقرر شده مبلغ ۴۰ میلیارد تومان برای اجرای پروژه سبزه‌میدان کمک شود که نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی نیز پیگیر این موضوع است تا بتوانیم این اعتبار را دریافت کنیم.

ملایی‌یگانه با بیان اینکه آنچه که در قالب جلسه با شورای اسلامی شهر زنجان محقق شد، این بود که طبق برنامه زمان‌بندی قرار است که این پروژه به مدت دو سال (۲۴ شهریورماه سال آینده) به بهره‌برداری برسد، تصریح کرد: با توجه به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در سطح شهر زنجان و ایجاد دغدغه برای برخی از کسبه در این محدوده، تلاش مجموعه شهرداری و سایر دستگاه‌های مربوطه بر این است تا پروژه مذکور در کم‌ترین زمان ممکن و حتی زودتر از زمان تعیین شده به اتمام برسد. برای تکمیل پروژه بزرگ سبزه‌میدان، نیاز به تامین ۱۸۵ میلیارد تومان اعتبار داریم.

این مسئول، مهم‌ترین دغدغه امروز شهرداری در خصوص پروژه سبزه‌میدان را موضوع تملک ۱۲ پلاکی که در این محدوده قرار دارد دانست و ادامه داد: بی‌تردید با تخصیص به موقع اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای این منظور، اعلام کرده‌ایم که قادر خواهیم بود دو ماه زودتر از موعد زمان‌بندی، این پروژه را به اتمام برسانیم و امروز طبق آخرین برآوردهای به عمل آمده، برای تکمیل این پروژه به ۱۸۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم تا بتوانیم این پروژه را به بهره‌برداری برسانیم.

شهردار زنجان اظهار کرد: تا به امروز حدود ۳۲ درصد پیشرفت فیزیکی در پروژه سبزه‌میدان حاصل شده است، هر چند به پیمانکار ابلاغ کرده‌ایم که علاوه بر اکیپ‌های روزانه، اکیپ‌های شبانه خود را نیز مستقر کنند تا بتوانیم پروژه را در بازه زمانی تعریف شده به اتمام برسانیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زنجان استانی اجتماعی شهرداري شورای اسلامی سبزه میدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۳۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا شب عید ۱۴۰۴

تین نیوز

شهردار رشت، با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصدی پروژه های تقاطع غیر همسطح، گفت: با دستور استاندار گیلان و تلاش شبانه روزی پیمانکاران اقدام به اتمام ۱۵ تا ۱۸ ماهه این پروژه ها خواهیم کرد و چهار تقاطع از پنج تقاطع را تا شب عید ۱۴۰۴ به اتمام می رسانیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، رحیم شوقی در حاشیه بازدید استاندار گیلان از فرآیند احداث همزمان پنج پروژه تقاطع غیر همسطح شهر رشت از جمله میدان نیروی دریایی، میدان امام حسین(ع)، بلوار آیت الله رودباری، خیابان باهنر و بلوار حمیدیان، با اشاره به آغاز این پروژه ها از حدود پنج ماه گذشته، اظهار کرد: امروز در هر نقطه از شهر رشت یک پروژه در دست اجراست.

شوقی با بیان اینکه علاوه بر تقاطع های غیر همسطح، احداث پارک جنگلی ۴۵۰ هکتاری، سرویس های بهداشتی محلات، مرمت ساختمان ساعت شهرداری و... در حال انجام است، افزود: پروژه های تقاطع غیر همسطح دارای متوسط پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصد بوده و سرعت قابل قبولی دارد و بعضا از برنامه زمان بندی جلوتر هستند.

وی مهلت احداث تقاطع ها را ۱۸ تا ۲۴ ماهه دانست و تاکید کرد: با دستور استاندار گیلان و تلاش شبانه روزی پیمانکاران اقدام به اتمام ۱۵ تا ۱۸ ماهه این پروژه ها خواهیم کرد و چهار تقاطع از پنج تقاطع را تا شب عید ۱۴۰۴ به اتمام می رسانیم.

شوقی با اشاره به آغاز پروژه لایروبی رودخانه های رشت، عنوان کرد: بارش برف موجب آسیب دیدگی آسفالت معابر شده و لذا تا پایان فصل بهار اقدام به ترمیم آسفالت خواهیم کرد، زیرا کارخانه آسفالت شهرداری پس از دو ماه تعطیلی، مجددا فعال شده و از ظرفیت پیمانکار بخش خصوصی نیز استفاده می کنیم.

وی ۶۰ درصد خدمات شهری را الکترونیکی و هوشمند دانست و عنوان کرد: به زودی فرایند صدور پروانه ساختمانی نیز الکترونیکی خواهد شد.

شهردار رشت با بیان اینکه بازگشایی معابر جدید را در دستور کار داریم، تصریح کرد: برای بازگشایی محدوده سرگل تا سعدی باید اقدام به خریداری ۱۰۰ ملک می کردیم که فقط ۱۴ ملک باقی مانده و کار تملک تا پایان فصل بهار انجام می شود.

وی با اشاره به نقش پروژه ۴.۲ کیلومتری ژ۵ (محدوده هلال احمر انزلی تا پل پستک و پیربازار) در کاهش ترافیک ورودی رشت، خاطرنشان کرد: این پروژه ۲۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ۱۱۵۰ متر را بازگشایی کردیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • آسفالت ریزی ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین به اتمام رسید
  • اهتمام به نظر همه اعضا از تنش در شوراها می‌کاهد
  • فرصت ۴۸ ساعته به دانشگاه کلمبیا رو به اتمام است
  • احیای ساختمان قدیمی شهرداری تهران تا شهریور امسال | تغییرات جدید در ورودی بازار بزرگ تهران
  • احداث یک مجموعه ورزشی در محله امامزاده یحیی تا دهه فجر/ بازدید اهالی رسانه از بلدیه
  • مسئولین استان نسبت به کتابخانه‌ها متفاوت عمل کنند
  • بهره برداری از ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا شب عید ۱۴۰۴
  • کتابخانه محل مناسبی برای آموزش حقوق شهروندی به کودکان و نوجوانان است
  • ۳۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل خانه بلدیه نیاز است | تغییرات جدید در سبزه میدان بازار
  • دهه کرامت، فرصت مناسبی برای نمایش الگوی شادی حلال