Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

 مدیر پروژه خودروی راناپلاس، با بیان اینکه طبق برنامه تولید، با ظرفیت روزانه ۵۰ دستگاه، پیش‌بینی می شود تا پایان سال ۱۳ هزار دستگاه از این خودرو تولید شود، آغاز عرضه این خودرو به بازار را از مهرماه اعلام کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، طبق اعلام گروه صنعتی ایران‌خودرو، سیدعلی قاضوی با بیان این خبر، تاکید کرد: تمامی قطعات راناپلاس تولید داخل است و تاکنون بیش از 2000 دستگاه از این خودرو تولید شده و از مهر ماه امسال تحویل مشتریان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس برنامه تولید در نظر گرفته شده، با ظرفیت روزانه ۵۰ دستگاه، سالانه ۱۵ هزار دستگاه از این محصول تولید خواهد شد. ضمن اینکه پیش‌بینی می شود تا انتهای سال جاری ۱۳ هزار دستگاه از این خودرو تولید شود.

مدیر پروژه خودروی راناپلاس ضمن تاکید بر اینکه این پروژه در راستای ارتقای کیفیت محصول و جلب رضایت مشتریان تعریف و اجرا شده است، اظهار کرد: براساس نظر مشتریان، در خودروی رانا پلاس هم سیستم صوتی و هم بلندگوهای داخل خودرو را تقویت و به آن توییتر افزوده‌ایم. عمده تغییرات صورت گرفته در این خودرو راناپلاس در مقایسه با خودروی مبنا، مربوط به تزیین‌های داخلی است.

وی افزود: در این محصول، گرین (دانه‌بندی) روی داشبورد (طرح دو گرین) و پنل جلو داشبورد تغییر یافته و کنسول میانی خودرو به صورت یکپارچه با طرح جدید ارائه خواهد شد، کلیدهای شیشه بالابر جلو و عقب جدید، کلید تنظیمات آیینه‌ها و آیینه‌برقی، مجموعه دسته دنده و دسته راهنما و دسته برف پاک کن نیز با طرح جدید است. آیینه‌های این خودرو جدید، راهنمادار و هم رنگ بدنه است. قطعات تزییناتی بیرون خودرو، دستگیره‌ها و زه‌های جانبی هم‌رنگ بدنه (پک‌لوک) و جلو پنجره طرح جدید است که موجب زیبایی بیشتر در ظاهر خودرو می‌شود. طرح چراغ‌ها نیز کاملا به روز بوده و صندلی‌ها با روکش جدید اسپرت به همراه ایزوفیکس است.

مدیرپروژه خودروی رانا پلاس با اشاره به اینکه، جلو آمپر این خودرو دیجیتال است که قابلیت افزودن لوگوی سیستم‌های جدید همچون سیستم پایداری (ESC)، سیستم تنظیم باد تایرها (TPMS) و سیستم فرمان برقی (ESP) و... را دارا است، ادامه داد: در سیستم کروز کنترل نصب شده بر روی این خودرو نیز باید گفت که غربیلک فرمان این خودرو هم دارای کلیدهای کنترل رادیو پخش و هم کروز کنترل است. هم چنین برای جلوگیری از صدای بیشتر، در موتور عایق صداگیر نصب و موکت صندوق عقب و قالپاق دارای طرح جدید است.

قاضوی در رابطه با مشخصات فنی خودروی راناپلاس، گفت: موتور این محصول TU۵ و استاندارد آلایندگی آن یورو ۵ است. این خودرو پنج دنده و دارای موتور  ۱۶۰۰ با قدرت ۱۰۵ اسب بخار بوده و ترمزهای جلو و عقب آن کاسه‌ای است. سیستم شش دنده MT  و AMT، فرمان‌برقی و نیز برخورداری از موتور EC۵ در برنامه‌های تولید آینده این خودرو قرار دارد که پایان امسال به عنوان نسخه «سطح بالا» (High Level) عرضه خواهد شد.

همچنین در این رابطه، چندی پیش کیانوش پورمجیب -معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو- با بیان اینکه تولید راناپلاس با ظرفیت تولید روزانه ۵۰ دستگاه از ۱۵ اردیبهشت ماه آغاز شده است، گفت: تولید و عرضه این محصول براساس نظرات مشتریان در دستور کار قرار دارد. تولید راناپلاس در جهت نیل به اهداف و برنامه‌های توسعه‌ای محصولات ایران‌خودرو و افزایش سهم برند این خودروسازی صورت گرفته است. ارتقای سطح کیفیت محصول به گونه‌ای است که مشکلات کیفی آن بر اساس بازخورد و نظرات مشتریان مرتفع شده و سطح کیفیت آن بالاتر یا دست کم در سطح خودروهای رقیب قرار گرفته است. ضمن اینکه دیگر اهداف تولید این خودرو، پوشش حداکثری نیازمندی‌های مشتریان بازارهای داخلی و صادراتی است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: ایران خودرو طرح جدید خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۳۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترخیص ۱۱ هزار و ۲۳۶ خودروی وارداتی در سال ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری مهر، ۱۱ هزار و ۲۳۶ دستگاه خودرو سواری به ارزش ۲۲۳ میلیون و ۸۶۱ هزار دلار در سال ۱۴۰۲ از طریق گمرکات کشور ترخیص قطعی شده است. سایپا، ماموت خودرو و معین خودرو ایرانیان ۳ واردکننده اول خودرو سواری به لحاظ ارزش در سال ۱۴۰۲ بودند.

در این مدت ۲ هزار و ۳۴۹ دستگاه خودرو سواری به ارزش ۲۸ میلیون و ۶۳۱ هزار دلار توسط سایپا، یک هزار و ۱۴۴ دستگاه خودرو سواری به ارزش ۲۴ میلیون و ۴۷۳ هزار دلار از سوی ماموت خودرو و ۹۸۰ دستگاه خودرو سواری به ارزش ۲۱ میلیون و ۵۷۰ هزار دلار توسط معین خودرو ایرانیان وارد شده است.

پس از ۳ شرکت فوق، کرمان خودرو، بهمن موتور، صنایع اتومبیل‌سازی فردا، کرمان موتور، شرکت راسا موتور خاورمیانه، ایران خودرو و ایساکو کیش از دیگر واردکنندگان عمده خودرو سواری در سال ۱۴۰۲ بوده‌اند.

واردات ۸ هزار و ۷۱۲ دستگاه خودرو سواری به ارزش ۱۵۵ میلیون و ۶۰۳ هزار دلار توسط ۱۰ شرکت فوق و مابقی از سوی سایر واردکنندگان انجام گرفته است.

شایان ذکر است، در سال ۱۴۰۱ نیز ۴۱۱ دستگاه خودرو سواری به ارزش ۱۳ میلیون و ۳۸۴ هزار دلار وارد کشور شد.

کد خبر 6062659 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • جهش تولید خودروهای تجاری
  • ورود شیائومی به بازار پررقابت خودرو
  • آزمون شیائومی برای شکست بازار پرترافیک خودرو
  • حکایت معنادار افزایش قیمت کارخانه ای و ناترازی در بازار ۱۴۰۲ خودرو
  • حکایت معنادار افزایش قیمت کارخانه و ناترازی در بازار ۱۴۰۲ خودرو
  • رشد ۲ رقمی تولید خودرو ایران/ جهش تولید خودروهای تجاری
  • نجات راننده خودروی پژو ۴۰۵ با تلاش آتش نشانان ارومیه
  • ترخیص ۱۱ هزار و ۲۳۶ خودروی وارداتی در سال ۱۴۰۲
  • قیمت تارا امروز ۶ فروردین ۱۴۰۳؛ مدل اتومات چقدر گران‌تر از دنده‌ای است؟
  • کتاب ماه و بلوط روانه بازار نشر شد