Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@11:21:39 GMT

احتمال تعویق مسابقات جهانی بین دانشگاهی در آنتورپ

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۳۹۰۸

احتمال تعویق مسابقات جهانی بین دانشگاهی در آنتورپ

با وجود زمزمه هایی مبنی بر تعویق مسابقات بین دانشگاهی جهان، تیم های فوتبال و فوتسال منتخب دانشجویان اردوهای خود را به زودی استارت می زنند. 

به گزارش "ورزش سه"، تیم های منتخب فوتبال و فوتسال دانشجویان ایران فعالیت های خود را برای حضور در مسابقات جهانی بین دانشگاهی استارت زده اند و اخیرا هم نیما نکیسا به عنوان سرمربی تیم فوتبال مردان معرفی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا مدیرتیم های فوتبال و فوتسال منتخب دانشجویان از برپایی سه مرحله اردو قبل از اعزام به مسابقات جهانی خبر داده است. 


رضا ابراهیمی در این باره گفت: با معرفی نیما نکیسا به عنوان سرمربی تیم منتخب فوتبال آقایان فرایند معرفی کادرفنی تیم های فوتبال وفوتسال کامل شد، پیش از این علی تاجیک به عنوان سرمربی تیم فوتسال مردان و امینه امانی به عنوان سرمربی تیم فوتسال منتخب بانوان معرفی شده بودند.


وی افزود: سه مرحله اردوی آماده سازی برای تیم های فوتبال وفوتسال جهت حضور در مسابقات جهانی بین دانشگاهی تدارک دیده شده که در تلاشیم علیرغم همه محدودیت ها آنها را برگزار کنیم. برنامه های آماده سازی این سه تیم از سوی کادرفنی تیم ها دریافت شده و در صددیم حداقل 3 اردو را تا پیش از اعزام تیم ها برگزار کنیم. البته کرونا شرایط خاص و پیچیده ای را ایجاد کرده و برپایی این اردوها با توجه به وضعیت موجود دشواری هایی به همراه دارد.


مدیرتیم های فوتبال و فوتسال منتخب دانشجویان با اشاره به اینکه بخشی از نفرات اعزامی تیم ها را بازیکنان دانشجوی شاخص شاغل در لیگ های فوتبال وفوتسال تشکیل می دهند، گفت: با توجه به شروع مسابقات لیگ و محدودیت های موجود در خصوص حضور بازیکنان باشگاهی در اردوها این نفرات در مراحل پایانی به جمع تیم ها اضافه می شوند.


وی همچنین در واکنش به زمزمه هایی در خصوص تعویق زمان برگزاری مسابقات جهانی اشاره کرد و گفت: کشور بلژیک شرایط سخت گیرانه ای برای برگزاری رویدادهای ورزشی دارد و در همین راستا احتمال تعویق و یا تغییر مکان مسابقات وجود دارد. البته هنوز به شکل رسمی خبری اعلام نشده و مبنای کار ما برگزاری مسابقات در بهمن ماه در شهر آنتورب بلژیک خواهد بود.


ابراهیمی در پایان با اشاره به اینکه تیم های منتخب دانشجویان ایران جهت حضور در مسابقات بین دانشگاهی جهان شکل گرفته، گفت: این تیم ها هیچ گونه ارتباطی با فدراسیون ملی ورزش دانشجویی تحت نظارت وزارت علوم ندارند. این مسابقات زیر نظر فدراسیون جهانی ورزش بین دانشگاهی(PCU) برگزار می شود و بیست و یکمین دوره این مسابقات با شرکت بیش از ۱۰ هزار دانشجوی ورزشکار از ۱۵۰ کشور در رشته های مختلف برگزار خواهد شد.

دانشجویان فوتسال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دانشجویان فوتسال عنوان سرمربی تیم منتخب دانشجویان تیم های فوتبال فوتبال و فوتسال مسابقات جهانی فوتسال منتخب بین دانشگاهی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۳۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهر‌های میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال مشخص شد

سه شهر میزبان رقابت‌های جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ معرفی شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، با اعلام مسئولان برگزاری مسابقات فوتسال جام جهانی سه شهر بخارا، تاشکند و اندیجان میزبانان رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۴ خواهند بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی میزبانان جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • تاکید بر بهره گیری از توان نخبگان دانشگاهی در حل مشکلات استان کرمانشاه
  • تیم منتخب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال
  • ایجاد اولین دبیرخانه دانشگاهی پیشگیری و کنترل دخانیات/ راه‌اندازی سامانه رصد افت تحصیلی و مسائل روانشناختی دانشجویان
  • ایجاد اولین دبیرخانه دانشگاهی پیشگیری و کنترل دخانیات
  • احتمال تقابل فوتسال ایران با ژاپن در فینالی زودرس
  • شهر‌های میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال مشخص شد
  • اعلام شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال