Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارلو آنچلوتی پس از رسمی شدن خبر پیوستن تیاگو آلکانتارا به لیورپول به شوخی با این بازیکن پرداخته و مدعی شد که حضور او در تیم رقیب و همشهری اورتون قلبش را شکسته است.  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیاگو و کارلو آنچلوتی پیش از این در فصل ۱۷ - ۲۰۱۶ در بایرن مونیخ در کنار یکدیگر کار کرده‌اند و حالا هر دو به مرسی ساید منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی ایتالیایی پس از رسمی شدن انتقال این بازیکن اسپانیایی به لیورپول در گفتگو با نشریه اکو اظهار داشت: " قلب من را شکست، قلب من را شکست. تیاگو یک دوست است. او بازیکنی فوق العاده و هافبکی فوق العاده است. من این شانس را دوران حرفه‌ای خودم داشتم که بهترین بازیکنان را تمرین دهم و تیاگو یکی از آنهاست. تنها نکته خوب ثبت این قرارداد این است که حالا او همسایه من است و همین و بس. فکر می‎کنم او تیم اشتباهی را انتخاب کرد. او می‌توانست به جای تیم قرمزپوش تیم آبی پوش را انتخاب کند. شوخی می‌کنم. او بازیکنی فوق العاده است و یورگن، دوست من، بسیار از جذب او خوشحال خواهد بود. " 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کارلو آنچلوتی تیم فوتبال بایرن مونیخ تیم فوتبال لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۳۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امباپه در زمین درست مثل رونالدو است

به گزارش "ورزش سه"، کاسمیرو در دوران حضورش در رئال مادرید با رونالدو همبازی بود و افتخارات بسیار زیادی به همراه این بازیکن به دست آورد و تجربه خیلی خوبی از حضور در کنار او و بازی با پیراهن رئال دارد.

رونالدو در سال ۲۰۱۸ و پس از قهرمانی با رئال مادرید در لیگ قهرمانان تصمیم گرفت که از این  باشگاه جدا شود و حالا به نظر می‌رسد که امباپه قرار است با پیوستن به جمع بازیکنان این تیم در تابستان، جانشین این بازیکن و فوق ستاره بعدی این تیم لقب بگیرد.

کاسمیرو در گفتگو با الچیرینگیتو درباره پیوستن این ستاره فرانسوی به باشگاه سابقش اظهار داشت:« امباپه من را به یاد کریستیانو می‌اندازد. او بوی گل را در زمین استشمام می‌کند. شما باید نگران این مرد باشید چون بدون شک گلی خواهد زد. کریستیانو هم درست همین طور بود.»

قرارداد امباپه با پاری سن ژرمن در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و او به مدیران این باشگاه اعلام کرده که دیگر تصمیمی برای ادامه همکاری با آنها ندارد و پیش‌بینی می‌شود که به زودی به صورت رسمی به رئال مادرید ملحق شود.

دیگر خبرها

  • امباپه در زمین درست مثل رونالدو است
  • صعود مقتدرانه رم و حذف لیورپول؛ لورکوزن در انگلیس تاریخ‌سازی کرد
  • درخواست فن‌دایک از لیورپولی‌ها: حمایت کنید
  • کامبک لیورپول نیمه تمام ماند/ رم از میلان عبور کرد و لورکوزن با رکوردشکنی صعود کرد+ فیلم
  • صلاح امید را به لیورپول برگرداند (عکس)
  • کارلتو بالاخره به رکورد گواردیولا رسید
  • لیورپول؛ «مرغ از قفس پرید؟»
  • آنچلوتی: تنها راه حذف سیتی همین بود
  • ۲ جام سرخ‌ها از دست رفت؟ | امید در هفته ناامیدکننده
  • (ویدئو) لحظه پیوستن روباه مادر به توله‌اش در ولنجک تهران