Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

 این تفاهم نامه شنبه 22 شهریور ماه طی نشستی با حضور منصور یزدی زاده مدیرعامل ، مهدی نصر معاون برنامه ریزی و تو سعه ، مهدی بهرامی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی ، مرتضی شیرین پرور مدیر تحقیق و توسعه ذوب آهن اصفهان ، ابوطالب شفقت رییس و تنی چند از مسئولین دانشگاه صنعتی مالک اشتر در سالن اجتماعات این دانشگاه به امضاء طرفین رسید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منصور یزدی‌زاده مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان در مراسم امضای این تفاهم‌نامه همکاری، ضمن ابراز خرسندی از وجود مراکز دانش بنیان و علمی متنوع در سراسر کشور گفت: ارتباط صنعت و دانشگاه همواره رابطه‌ای پیوسته، جدایی‌ناپذیر و منشا اثر بوده و این تعامل و هم‌افزایی در پیشبرد اهداف و چشم‌اندازهای علمی و صنعتی کشور نقش بسزایی داشته است.

وی اظهار داشت: ذوب‌آهن اصفهان از دیرباز به عنوان دانشگاه مدیران صنعت کشور شناخته شده و توانسته با تربیت مدیران، مهندسان و فن‌آوران بسیار و معرفی آنان به صنعت کشور نقشی بی‌بدلیل در پیشرفت صنعتی کشور ایفا کند و به عنوان پایگاهی علمی در کشور بشمار می‌آید.

مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان افزود: با اعتماد و شناختی که از دانشگاه بزرگ و ارزشمند صنعتی مالک اشتر داریم، آماده‌ایم در تمامی زمینه‌های علمی، آموزشی، تحقیقاتی، پژوهش و فناوری همکاری کرده و بتوانیم در راه پیشبرد اهداف عالی کشور در سال جهش تولید گام‌های موثری برداریم.

در ادامه ابوطالب شفقت رییس دانشگاه صنعتی مالک اشتر گفت: این دانشگاه بیشتر در صنعت دفاعی، تربیت و ارتقای توانمندی نیروی انسانی فعال  و اولویت اول آن فعالیت پژوهشی صنایع دفاعی است اما حسب شرایط کشور و با توجه به تحریم‌های انجام شده ، شرایط خاص صنعت کشور  و مشکلات فنی مهندسی و تکنولوژی که در صنایع پیش آمده، تصمیم گرفتیم تا با همه صنایع به خصوص صنعت فولاد کشور همکاری خوبی داشته باشیم چرا که ظرفیت علمی و تکنولوژی بالایی در حوزه صنعت فولاد با همه گرایش‌های فنی مهندسی را دارا هستیم .

وی با اشاره به توانمندی‌های صنعتی کشور ، تصریح کرد: به نظر می‌رسد که می‌توانیم در زمینه‌های ارتقای بهره‌وری اجتماعی، کاهش هزینه‌ها، کاهش انرژی مصرفی، ارتقای سطح نیروی انسانی و پژوهش‌های مورد نیاز صنعت فولاد و بومی‌سازی قطعات همکاری‌ خوبی با صنعت فولاد کشور داشته باشیم و با کمک هم بتوانیم ایران را به رده‌های بالای جدول فولاد جهان برسانیم.

برخی موضوعات همکاری این تفاهم نامه بدین شرح است : اجرای طرح های پژوهشی و فناورانه مورد نیاز شرکت توسط دانشگاه بر پایه ضوابط شرکت، انجام مطالعات پایش فناوری و فرایندهای نوین ، برگزاری همایش های علمی تحقیقاتی مشترک ، انجام مشاوره با نظارت بر طرح های در دست اقدام بر  پایه ضوابط و اعلام نیاز شرکت ، استفاده از سایر امکانات تحقیقاتی ( آزمایشگاهی و کارگاهی ) متقابل و …

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: دانشگاه صنعتی مالک اشتر ذوب آهن اصفهان صنعت فولاد ذوب آهن ذوب آهن اصفهان دانشگاه صنعتی مالک اشتر صنعتی مالک اشتر ذوب آهن اصفهان تفاهم نامه صنعت فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۴۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، در راستای دستیابی به اهداف سند چشم‌انداز و سیاست‌های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی و بهره‌مندی مستمر از خرد جمعی، تجربیات و توانمندی‌های طرفین، تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی امضا شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر در این نشست ابراز امیدواری کرد که همکاری و تعامل بین دانشگاه آزاد اسلامی و آموزش پرورش درراستای ارتقای سطح آموزش دانش‌آموزان همچون گذشته تداوم داشته باشد.

علی رضاپور با قدردانی از همکاری‌های آموزش و پرورش مناطق سه‌گانه شبستر، صوفیان و تسوج با این دانشگاه ضمن تأکید بر توسعه کمّی و کیفی مدارس و ارتقای کارکرد زنجیره‌ای آن با نظام آموزش تخصصی دانشگاه، اعلام کرد که این واحد دانشگاهی در راستای رسالت و مأموریت خود و با توجه به تجربه و تخصص در زمینه آموزش و پژوهش می‌تواند با ارائه مشاوره‌های مرتبط با هدایت شغلی و آموزشی به دانش‌آموزان معرفی شده از مدارس در مراکز تابعه و اختصاص بخشی از ظرفیت کارگاه‌های آموزشی مراکز تابعه برای اجرای آموزش‌های برون‌سپاری مهارت‌های شاخه کاردانش براساس قرارداد‌های آموزشی منعقد شده قبل از شروع سال‌های تحصیلی آتی و اجرای کارورزی دانش‌آموزان متناسب با ظرفیت خالی کارگاه‌های آموزشی مراکز تابعه و همکاری در اجرای دوره‌های آموزش مهارتی کوتاه‌مدت تخصصی به‌منظور ارتقای مهارت هنرآموزان معلمین کارشناسان و مدیران آموزش و پرورش مطابق با مقررات سازمان مطبوع می‌تواند درکنار مناطق سه گانه واداره کل آموزش وپرورش خواهد بود.

وی متذکر شد: توسعه‌ مشارکت دو دستگاه در تقویت نگرش مثبت و گرایش دانش‌آموزان، هنرجویان، هنرآموزان و مربیان به حوزه‌ مهارت‌آموزی، کسب مهارت‌های دانشگاهی، برگزاری دوره‌های تخصصی کارآفرینی و مدیریت کسب و کار و تشویق دانش‌آموزان به عضویت یا فعالیت در المپیاد‌ها، باشگاه‌ها و نمایشگاه‌های مرتبط با کارآفرینی، خلّاقیت و کسب و کار با توجه به اسناد و دستورالعمل‌های بالادستی از اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر تبیین کرد: همکاری در زمینه بسترسازی شرکت دانش‌آموزان در مسابقات ملی مهارتی و آماده‌سازی آنان در این راستا با برگزاری دوره‌های آموزش مهارتی موردنیاز، همکاری در آموزش‌های برون‌سپاری شاخه کارودانش در رشته‌های مرتبط با دانشگاه آزاد اسلامی و استفاده بهینه از ظرفیت‌های فضای فیزیکی، تجهیزاتی، فنی، آموزشی و اطلاعاتی تجربه و تخصص نیروی انسانی طرفین برای نیل به اهداف مشترک آموزشی در شناسایی استعداد‌ها، هدایت صحیح شغلی و آموزشی دانش‌آموزان، توسعه نیروی انسانی ماهر و بهره‌گیری مشترک از نوآوران ویژه در حوزه‌های نوین علم فناوری اشتراک مساعی در آموزش مهارت‌های فناوری‌های جدید مانند هوش مصنوعی نانوفناوری، نانو فناوری به دانش تصویری از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه است.

به گزارش آنا، این تفاهم‌نامه به امضای مسعود سعادتی مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی و رضاپور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر رسید که تحویل تفاهم‌نامه با حضور اکرمی معاون متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی انجام گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه با انعقاد تفاهم نامه شرکت ایرانول و دانشگاه شریف
  • انتصاب فرمانده جدید مرکز علمی و تخخصی مالک اشتر اراک
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین فنی‌وحرفه‌ای و دانشگاه صنعتی همدان
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری سازمان انرژی اتمی ایران و وزارت نفت