Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@10:13:18 GMT

شانزدهمین مانور فاصله‌گذاری اجتماعی در اردبیل آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۴۱۲۳

شانزدهمین مانور فاصله‌گذاری اجتماعی در اردبیل آغاز شد

گروه استان‌ها - فرماندار اردبیل گفت: شانزدهمین مانور فاصله گذاری اجتماعی در شهر اردبیل در راستای پیشگیری ازشیوع ویروس و ارایه دستورالعمل‌های بهداشتی به اصناف و مردم آغاز شد و در این زمینه ۵۰ اکیپ بهداشتی در سطح شهر اردبیل حضور می‌یابند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مسعود امامی یگانه صبح امروز در مراسم آغاز مانور فاصله‌گذاری اجتماعی در اردبیل اظهار داشت: از مردم انتظارداریم فاصله‌گذاری اجتماعی  و دستور العمل‌های بهداشتی  و وزدن ماسک را مبنای کار قراردهند واز حضور در مراکز پر تردد خوداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: هم اکنون اردبیل در شرایط قرمز کرونا قرار گرفته  و باتوجه به فرارسیدن سرما و بروز سرماخوردگی انتظار می‌رود اهتمام جدی برای رعایت دستور العمل های بهداشتی صورت گیرد تا شاهد افزایش شیوع ویروس کرونا وپیک مجدد آن نباشیم.

فرماندار اردبیل همراهی مردم را در راستای پیشگیری ازشیوع کرونا خوب ارزیابی کرد و گفت: باید مردم خودشان را باسبک جدید  زندگی وفق دهند.

موج سوم کرونا مانع برگزاری لیگ کشتی می‌شود؟احتمال بازگشت روند افزایشی شیوع ویروس کرونا در استان کرمان؛ رعایت دقیق دستورالعمل‌ها تا پایان اپیدمی ضرورت داردرئیس جمهور گواتمالا کرونا گرفت

امامی یگانه از تلاش‌ها و زحمات کادر درمانی وبهداشتی که شبانه روزی برای ارج نهادن به سلامت مردم  تلاش می‌کنند قدردانی کرد و گفت: اصناف ومراکزی که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نکنند بعد ازتذکرات لازم وعدم رعایت پلمب می‌شوند.

انتهای پیام/132/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فاصله گذاری اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۴۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانزدهمین صعود فوتسال ایران به نیمه‌نهایی آسیا؛ قرقیز شکار یوز شد

تیم ملی فوتسال ایران در دومین بازی از مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا 2024، در سالن بانکوک آره‌نا مقابل تیم ملی قرقیزستان صف‌آرایی کرد و با نتیجه 6 بر یک پیروز شد.

برخلاف دو مسابقه نخست که تیم شمسایی نیمه اول خوبی را پشت سر نگذاشت، ایران در دقیقه 8 با شوت بهروز عظیمی به گل رسید که دونیربک آمانبائف، یک دقیقه بعد با گشودن دروازه ایران توانست بازی را به تساوی بکشاند. البته این پایان کار در نیمه اول نبود و سالار آقاپور در دقیقه 10 گل زیبایی از یک ضربه ایستگاهی به ثمر رساند تا ملی‌پوشان کشورمان با پیروزی 2 بر یک راهی رختکن شوند.

نیمه دوم نیز مطابق میل ایران پیش رفت. مهدی کریمی در دقیقه 26 برای قهرمان 12 دوره رقابت‌ها گلزنی کرد و سعید احمد عباسی دروازه قرقیزستان را در دقیقه 24 باز کرد تا همچنان مدعی اصلی عنوان آقای گلی جام باشد. تلاش‌های قرقیزستان نتیجه‌ای به دنبال نداشت و کریمی در دقیقه 36 برای ایران گلزنی کرد. گلزنی علی‌اصغر حسن‌زاده در دقیقه 37 نیز تیر خلاصی به قرقیزستان بود و حکم صعود ایران را امضا کرد.

تیم ملی ایران همانند 16 دوره گذشته جام ملت‌های آسیا به مرحله نیمه نهایی مسابقات صعود کرد و با حذف ژاپن، تنها تیم حاضر در رقابت‌ها محسوب می‌شود که طعم قهرمانی آسیا را چشیده است. با توجه به اینکه چهار تیم نهایی جام ملت‌ها سهمیه جام جهانی 2024 ازبکستان را کسب می‌کنند، شاگردان وحید شمسایی با این پیروزی به جام جهانی نیز صعود کردند.

تیم ملی ایران از ساعت 17:30 روز جمعه هفتم اردیبهشت، در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف برنده مسابقه ازبکستان - ویتنام می‌رود. دیدار ازبکستان و ویتنام از 17:30 امروز برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • شانزدهمین صعود فوتسال ایران به نیمه‌نهایی آسیا؛ قرقیز شکار یوز شد
  • هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و صادق محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد
  • زمینه‌های فرهنگ‌سازی حجاب؛ گرایش ذاتی به حیا و خانواده‌دوستی
  • گشت ارشاد تنها راه مقابله با بی‌حجابی عامدانه/ امر به معروف با نگاه از بالا به پایین منجر به بی‌نظمی اجتماعی می‌شود
  • در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان