Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروزی کارشناس هواشناسی  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،گفت: از فردا تا روز سه شنبه با توجه به شمالی شدن سوی جریانات و نفوذ زبانه‌های پر فشار در ارتفاعات شمالی افزایش ابر و پدیده مه پیش بینی می‌شود.

بهروزی اضافه کرد:به لحاظ دمایی برای امروز افزایش دما و برای دو روز آینده روند کاهش نسبی دما خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: آوج با دمای ۱۲ درجه خنک‌ترین و و بوئین زهرا ظهر دیروز با ۳۳ درجه گرم‌ترین نقاط استان بودند و نوسانات دمایی قزوین هم بین ۱۵ تا ۳۱ درجه بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی قزوین وضعیت آب و هوا افزایش ابر افزایش دما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۴۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش پراکنده در شرق کشور ادامه دارد/ شهر‌های شمالی گرم می‌شود

کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اعلام این خبر به ما گفت: «جمعه (۱۰ فروردین) نیز برای خراسان رضوی، خراسان جنوبی، نقاطی از استان‌های یزد، کرمان و اصفهان بارش‌های پراکنده‌ای پیش‌بینی می‌شود.»

امین حسین نقشینه افزود: «شنبه (۱۱ فروردین) این بارش‌های پراکنده در نقاطی از استان‌های فارس، استان‌های شمال غرب کشور ادامه خواهد داشت. یکشنبه (۱۲ فروردین) در برخی مناطق فارس، کرمان، ارتفات البرز و استان‌های غربی خزر بارندگی پیش‌بینی می‌شود.»

به گفته کاشرناس سازمان هواشناسی کشور، وزش باد شدید تا روز شنبه (۱۱ فروردین) در شرق کشور و همچنین استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، زنجان، مرکزی، قم، سمنان، دامنه‌های جنوبی البرز و گلستان رخ می‌دهد که در مناطق مستعد با خیزش گرد و خاک همراه خواهد بود.

خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان هم تا روز جمعه (۱۰ فروردین) مواج و متلاطم است.

نقشینه در مورد روند افزایش دما در سواحل شمال کشور نیز گفت: «دمای هوای رشت امروز پنجشنبه (۹ فروردین) به ۱۸ درجه رسیده و فردا جمعه (۱۰ فروردین) دمای ۲۱ درجه را تجربه می‌کند. در حالی که دیروز چهارشنبه (۸ فروردین) دمای ۱۵ درجه سانتی‌گراد را از سر گذراند. ساری نیز امروز پنجشنبه (۹ فروردین) دمای ۱۹ درجه سانتی‌گراد دارد و فردا جمعه (۱۰ فروردین) دما به ۱۹ درجه و شنبه (۱۱ فروردین) دما به ۲۲ درجه می‌رسد.»

پایتخت شاهد بارش پراکنده و وزش باد شدید است. جمعه (۱۰ فروردین) آسمان تهران صاف پیش‌بینی شده‌است. بیشینه دمای تهران هم به ۱۷ درجه و کمینه دما به ۷ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

در بین مراکز استانی سردترین شهرکرد دمای ۲ درجه زیر صفر و گرمترین بندرعباس با دمای ۲۹ درجه سانتی‌گراد اعلام شده‌است. در حالی که در بین ایستگاه‌های هواشناسی نیز ایستگاه ۷ توچال و دیزین بالا دمای ۹ درجه زیر صفر را داشتند. ایستگاه‌های زابل و زهک در استان سیستان و بلوچستان نیز با دمای ۳۶ درجه گرم‌ترین ایستگاه‌های هواشناسی بوده‌اند.

منبع: همشهری آنلاین

tags # اخبار هواشناسی سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • بارش پراکنده در شرق کشور ادامه دارد/ شهر‌های شمالی گرم می‌شود
  • باد شدید و رگبار موقتی پدیده غالب جوی در همدان
  • پایان هفته در آذربایجان‌غربی بدون پدیده و آرام است
  • وزش باد‌های نسبتا شدید در استان قزوین
  • پیش بینی هواشناسی
  • قزوین با هشت درصد کاهش بارندگی روبروست
  • وزش باد شدید، رگبار و رعد و برق در نوار شرقی خراسان جنوبی
  • وزش باد پدیده غالب اصفهان/ موج بارشی جدید در راه است
  • وزش باد پدیده غالب اصفهان/ موج بارشی جدید پنجشنبه فعال می‌شود
  • پیش‌بینی وضعیت هوای استان قزوین در چند روز آینده