Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@09:58:36 GMT

۵۳۰ منزل میزبان روضه خانگی از محل موقوفات یزد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۴۲۵۲

۵۳۰ منزل میزبان روضه خانگی از محل موقوفات یزد

ایسنا/یزد رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد از برگزاری ۵۳۰ روضه و انتظار ۱۲۰ منزل برای شرکت در طرح «هزار خانه، هزار روضه» خبر داد.

«محمدحسین کاظمی» به اجرای طرح «هزار خانه، هزار روضه» در شهرستان یزد اشاره کرد و گفت: این طرح از ابتدای ماه محرم در شهرستان یزد آغاز و با استقبال بسیار خوبی نیز از سوی مردم دارالعباده روبه‌رو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد با بیان اینکه تاکنون ۵۳۰ منزل میزبان اجرای طرح روضه خانگی شدند، گفت: علاوه بر اینکه ۵۳۰ منزلی که روضه در آن برگزارشده، ۱۲۰ منزل نیز در نوبت هستند که طی روزهای آینده اجرایی خواهد شد.

وی افزود: در طول روز ۲۵ روضه خانگی در طرح «هزار خانه، هزار روضه» برگزار می‌شود که سخنرانان آن نیز از مبلغین بومی استان یزد هستند.

کاظمی با اشاره به اینکه این طرح به‌صورت رایگان برگزار می‌شود، گفت: اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد تمام هزینه سخنرانی این مجالس را از محل موقوفات مربوطه پرداخت می‌کند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد افزود: پس از پایان مجلس در هر منزل، یک هدیه از سوی مبلغ به بانی مجلس اهدا می‌شود که کتاب هفت شهر عشق نیز ازجمله این هدایا است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه از کتاب هفت شهر عشق، تصریح کرد: این مسابقه به‌صورت سراسری برگزار می‌شود ولی در استان یزد، اوقاف و امور خیریه شهرستان در نظر دارد تا از بین بانیان طرح «هزار خانه، هزار روضه»، مسابقه‌ای را برگزار و جوایزی را به برندگان اهدا کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه یزد، کاظمی در پایان زمان برگزاری این طرح را تا پایان محرم اعلام کرد و گفت: احتمال تمدید این طرح تا پایان ماه صفر نیز وجود دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اداره اوقاف و امور خیریه يزد کروناویروس اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد هزار خانه هزار روضه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۴۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله دارو در زابل

  سردار دوستعلی جلیلیان  گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی در یک منزل مسکونی در سطح شهرستان زابل در امر تهیه و توزیع داروی خارج از شبکه توزیع، قاچاق و غیرمجاز فعالیت گسترده‌ای دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس شهرستان زابل قرار گرفت.

 این مقام انتظامی افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی و در بازرسی مأموران انتظامی از این منزل بیش از ۷۲۷ هزار و ۷۰۰ عدد انواع قرص و داروی خارج از شبکه توزیع و غیرمجاز کشف و منزل مسکونی متخلف نیز پلمب شد.

 سردار "جلیلیان" با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش تقریبی اقلام دارویی مکشوفه ۸۰ میلیارد ریال برآورد شده است گفت: دراین خصوص ۲ متهم دستگیر وپرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

  فرمانده انتظامی استان درپایان با بیان اینکه فروش دارو‌های غیر مجاز سلامت جامعه را به خطر می‌اندازد از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • کشف محموله دارو در زابل
  • ۷۲۷ هزار قرص و داروی خارج از شبکه توزیع در زابل کشف شد
  • استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!
  • پیش‌بینی ما از منافع وقف در سال جاری ۲۰ همت است/ هزینه چهار هزار میلیارد تومان برای نیات واقفان
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: شورای تأمین تکلیف دیدارهای خانگی ما را مشخص کرد
  • افزایش بهره وری موقوفات در دستور کار سازمان اوقاف قرار دارد/ از دانشمندان ایرانی حمایت می کنیم
  • رساندن منافع موقوفات به ۲۰ همت در سال دور از دسترس نیست
  • تبلور موقوفات منفعتی در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • سازمان اوقاف از شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان جوان حمایت می‌کند