Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@21:10:57 GMT

ویزا مشکل بزرگ سه لژیونر جدید فوتبال ایران

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۴۳۱۵

سه بازیکن فصل گذشته لیگ برتر ایران که انتقالشان به لیگ های اروپایی نهایی شده به دلیل  عدم صدور ویزا هنوز نتوانسته اند به تیم های جدیدشان اضافه شوند.

به گزارش" ورزش سه" علی علیپور مهاجم پرسپولیس، شهریار مغانلو مهاجم پیکان و رضا اسدی هافبک تیم تراکتور سه بازیکنی هستند که در نقل و انتقالات تابستانی با تیم های اروپایی به توافق رسیده اند اما به دلیل مسایل اداری و بوروکراتیک هنوز موفق به دریافت ویزا نشده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


البته روز گذشته کارلوس پریرا رئیس باشگاه ماریتیمو در صحبت با رسانه های محلی اعلام کرد که ویزای علیپور بعد از دو ماه صادر شده و این بازیکن اوایل هفته آینده (احتمالا دوشنبه) به پرتغال خواهد رفت. این مشکلی بود که مهدی طارمی هم داشت و با وجود اینکه با پورتو به توافق رسیده بود اما دیر صادر شدن ویزا باعث شد که او چند هفته ای را در ایران منتظر بماند.

 


شهریار مغانلو که با سانتاکلارا دیگر تیم پرتغالی قرارداد بسته است نیز با همین مشکل مواجه است و هنوز ویزایش برای پرواز به این کشور صادر نشده است. 

 


رضا اسدی هافبک تیم تراکتور نیز که با تیم لاسک از اتریش توافق کرده نیز در حال حاضر پشت کاغذبازی های  مربوط به صدور ویزبا منتظر است. شیوع ویروس کرونا نیز روی روند صدور ویزا تاثیرجدی گذشته ضمن اینکه این بازیکنان احتمالا بعد از ورود به کشورهای مربوطه باید دوره 14 روز حضور در قرنطینه را نیز پشت سر بگذارند.کاری که لژیونرهای دیگر ایرانی نیز مجبور به انجام آن شده اند.

 

رضا اسدی شهریار مغانلو علی علیپور پیکان تراکتور پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رضا اسدی شهریار مغانلو علی علیپور پیکان تراکتور پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۴۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعرفه بزرگ‌ترین مشکل روانشناسان است/ لغو پروانه متخلفین از ۳ ماه تا ۵ سال

علی فتحی آشتیانی رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا در رابطه با عمده مشکلات روانشناسان و مشاور‌ها اظهار کرد: بحث تعرفه‌ها از مهم‌ترین مشکلات افراد این صنف است. تعرفه‌ای هم که امسال افزایش ۴۰ درصد داشته است جوابگوی معیشت و هزینه‌های این پزشکان در دفاتر و مراکز درمانیشان نیست. منظور از هزینه‌ها پرداخت اجاره‌بهای واحد، هزینه آب، برق و گاز واحد، هزینه منشی و پرداخت مالیات ازجمله مخارج یک پزشک روانشناس است.

وی در پاسخ به این سوال که چرا باوجود بیشتر بودن تعرفه مشاوره و روانشناسی از سایر پزشکان باز هم از میزان تعرفه گلایه‌مند هستند گفت: پزشکان عمومی و حتی تخصص‌ها در طول روز ممکن است ۲۰ یا ۳۰ بیمار را ویزیت کنند، اما یک پزشک روانشناس در حالت عادی و در یک بعد از ظهر کاری می‌تواند به مشکل پنج بیمار رسیدگی کند؛ بنابراین مبالغ دریافتی و میزان تعرفه این دو باید با یکدیگر متفاوت باشد تا بتوانند از پس هزینه‌های زندگی برآیند.

رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور ادامه داد: اگر تخلفی در این باره صورت میگیرد و تعرفه قانونی از سوی همکاران روانشناس و مشاوره‌ای ما رعایت نمی‌شود، برابر نبود میزان دخل و خرج آنها است. انتظار داریم تعرفه‌ها به گونه‌ای باشد که راه را برای هرگونه تخلف ببندد و همچنین در این زمینه بیمه‌ها هم باید به کمک مردم بیایند.

فتحی آشتیانی در رابطه با نحوه برخورد با متخلفین اینچنین گفت: متخلفین به دو روش شناسایی می‌شود. اول اینکه خود بیماران به سازمان مراجعه کرده و تخلفی را گزارش دهند یا با شماره‌هایی که جهت اعلام پیشنهادات و انتقادات در سایت قرار گرفته است تماس بگیرند. روش دوم هم بازرسی‌های رندوم خودمان است.

وی تصریح کرد: در مرحله اول تذکر شفاهی به همکاران داده می‌شود در صورت عدم رعایت تذکر کتبی و با تکرار مجدد این تخلف لغو پروانه به مدت ۳ ماه تا ۵ سال صادر می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چالشهای آنلاین شدن ویزای شنگن
  • شروع ستاره لژیونر با توپ پُر در جام ملت‌ها
  • مشکل بزرگ واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک‌ها و هلدینگ‌ها
  • حلقه‌های هوشمند نامرئی هستند و این مشکل‌ آنهاست!
  • تعرفه بزرگ‌ترین مشکل روانشناسان است/ لغو پروانه متخلفین از ۳ ماه تا ۵ سال
  • مدارک رد مشکل اسدی با مورایس (عکس)
  • مشکل بزرگ دولت بریتانیا؛ رومن آبراموویچ با پول فروش چلسی چه خواهد کرد؟
  • گل زیبای لژیونر گیلانی در لیگ فوتبال امارات
  • توضیحات مدیر رسانه ای سپاهان درباره غیبت حسین نژاد و رضا اسدی
  • جشن بزرگ دلالان فوتبال ایران در راه است!