Web Analytics Made Easy - Statcounter

مزرعه بادی دریایی گالوپر واقع در 30 کیلومتری ساحل سافولک با دریافت گواهینامه، اعتبار سبز خود را تایید کرده است و همچنین نشان می دهد در بهبود عملکرد زیست محیطی نیز تاثیر داشته است.

به گزارش «انرژی امروز» از Energy Live News، این مزرعه گواهینامه ISO 14001، یک سیستم مدیریت محیط زیست (EMS) شناخته شده بین المللی را دریافت کرده است که در صورت دستیابی، بهبود مداوم و کاهش تأثیرات محیطی را برجسته می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نیروگاه بادی یک پروژه 353 مگاواتی است که در 30 کیلومتری ساحل سافولک واقع شده و حدود 1.5 میلیارد پوند سرمایه گذاری شده است.

پیش بینی می شود این پروژه برای تأمین نیاز بیش از 380،000 خانوار متوسط ​​در انگلیس ، برق کافی تولید کند.

گای میدلتون ، مدیر کل گالوپر اظهار کرد: اتمام موفقیت آمیز این فرآیند فرصتی بزرگ برای گالوپر برای تأیید شیوه های فعلی کار در برابر معیار مشهور و معتبر صنعت بوده است. ما به عنوان یک نیروگاه بادی دریایی ، 100٪ متعهد هستیم که به طور مداوم عملکرد خود را افزایش دهیم تا اثرات زیست محیطی را کاهش دهیم.

این گواهینامه توسط Lloyds Register به تیم Galloper اعطا شد که افزود: این سیستم از مرحله اول بسیار خوب توسعه یافته است و دیده می شود که در سطح خوبی عمل می کند ، خصوصا برای یک سیستم تازه اجرا شده.

این نیروگاه بادی دریایی متعلق به RWE تجدید پذیر (25٪) ، خدمات مالی زیمنس (25٪) ، Sumitomo (12.5٪) و ESB (12.5٪) و یک کنسرسیوم تحت مدیریت گروه سرمایه گذاری سبز و Macquarie Infrastructure و داراییهای واقعی (25٪) است.

برچسب هاEnergy Live News اروپا انرژی امروز انگلستان بین الملل

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: اروپا انرژی امروز انگلستان بین الملل آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو بادی دریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۴۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۳۶۷ متخلف‌زیست محیطی در آذربایجان‌غربی

سعید شهند مدیرکل حفاظت محیط‌زیست آذربایجان‌غربی با اشاره به دستگیری ۳۶۷ متخلف زیست محیطی طی پارسال استان، گفت: در این مدت ۳۵۷ فقره پرونده تخلف‌زیست محیطی در حوزه شکار و صید غیر مجاز در استان تشکیل شده است.

وی افزود: از متخلفان صید و شکار غیرمجاز پارسال ۲۴۹ قبضه سلاح شکاری و جنگی غیرمجاز ضبط و تحویل مراجع ذیربط شد.

شهند اضافه کرد: همچنین پا سال هزار و ۷۰۰ رأس دام از مناطق تحت مدیریت محیط‌زیست اخراج شدند و بیش از ۲۵۵ هکتار از اراضی تحت مدیریت و حاشیه تالاب‌ها اطفای حریق شد.

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست آذربایجان‌غربی، با اشاره به اینکه این استان از تنوع زیستی و حیات وحش منحصر به فردی درکشور برخوردار است، ادامه داد: ۵۶ گونه پستاندار وحشی، ۵۸ گونه خزنده و ۶ هزار رأس چهارپای وحشی در زیستگاه‌های استان زندگی می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • موضوع امسال روز زمین چه خواهد بود؟
  • سرعت در احداث تله کابین علی آبادکتول/مجوزهای زیست‌محیطی اخذ شد
  • افزایش شاخص‌های زیست‌ محیطی در ارتفاعات شیراز
  • دستگیری ۳۶۷ متخلف‌زیست محیطی در آذربایجان‌غربی
  • دولت سیزدهم طرح انتقال آب به استان سمنان را اجرا کند
  • تولید انرژی تجدیدپذیر و زیباسازی با توربین‌های بادی خیابانی
  • مجازات جایگزین حبس برای ۱۴ متخلف زیست محیطی گیلان
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت توربین‌های بادی نیروگاه خواف
  • دستگیری ۳۶۷ متخلف زیست محیطی در آذربایجان‌غربی طی سال گذشته
  • اجرای طرح "شهر نی" در تالاب شادگان