Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@07:59:04 GMT

هفته دفاع مقدس ۵۰۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۴۴۸۷

هفته دفاع مقدس ۵۰۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌شود

به گزارش ایرنا، سرهنگ محمد خوشقدم روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تمامی برنامه های پیش بینی شده در راستای تعمیق و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و بویژه نسل جوان و نوجوان جامعه است و تلاش شده با توجه به شیوع ویروس کرونا این برنامه ها با گستردگی بیشتری در فضای مجازی انجام شود.

وی با بیان اینکه ۱۲ کمیته در ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس تشکیل شده است، تصریح کرد: این کمیته‌ها ۵۰۰ برنامه را تدوین کرده‌اند که از این تعداد ۶۱ برنامه آن شاخص است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشقدم با بیان اینکه نیروهای بسیج و مشارکت های مردمی با مدیریت سپاه ناحیه شاهرود در اجرای این برنامه ها همکاری دارند، اظهارداشت: برگزاری مسابقه با محوریت وصیت نامه شهدا، چاپ و نشر کتاب شعرعاشورا و مقاومت، مجمع علما و روحانیون شهرستان، ویزیت رایگان بیماران و رژه تاکسی داران در این هفته برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود از برپایی میز خدمت در محلات و روستاها خبر داد و ابرازداشت: برگزاری مسابقات ورزشی، تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، اجرای تئاتر خیابانی، برگزاری ۴۰ اردوی جهادی، اعزام اکیپ درمانی به مناطق محروم و کم برخوردار از دیگر برنامه های اجرایی در هفته دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه در این هفته تعداد چهار سری جهیزیه به خانواده های کم برخوردار اهداء می شود، ابراز داشت: توزیع هزار و ۴۰ بسته بهداشتی، توزیع هزار و ۵۰۰ بسته لوازم التحریر، افتتاح خانه عالم رضاآباد خارتوران، برگزاری یادواره های شهدای محله‌ای، راه اندازی کاروان دفاع مقدس و شهدا و برگزاری نمایشگاه نقش زنان در دفاع مقدس از برنامه های بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در شهرستان شاهرود است.

دبیر ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس دیدار با ۴۰ رزمنده و ایثارگر دفاع مقدس را از دیگر برنامه های این هفته خواند و ادامه داد: برگزاری همایش یادگاران شکوه ایثار، مهر شهدا، روایت پایداری، برنامه چهلچراغ از دیگر برنامه هایی است که در سطح شهرستان اجرا خواهد شد.

خوشقدم از اعزام گروه های درمانی به مناطق کم برخوردار شهرستان شاهرود هم خبر داد و افزود: برنامه ۴۰ شب و ۴۰ روایت و برنامه زنان عاشورایی و روضه های محلی در دستور کار است.   

۳۱ شهریور تا ۶ مهر همزمان با سالروز آغاز هشت سال جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران، با عنوان هفته دفاع مقدس نام‌گذاری شده است.

مردم شهیدپرور شاهرود بیش از ۱۱۰۰ شهید به نظام اسلامی تقدیم کرده اند.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران شاهرود هفته دفاع مقدس سازمان بسیج مستضعفان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران شاهرود هفته دفاع مقدس سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران شاهرود هفته دفاع مقدس سازمان بسیج مستضعفان اخبار کنکور هفته دفاع مقدس برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۴۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدرنشینی تارگت در مسابقات لیگ تیراندازی سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ تیم‌های تارگت سمنان، هیئت دامغان و شهدای غزه سمنان به ترتیب مقابل تیم‌های هیئت شاهرود، فجر سمنان و شواتیر گرمسار پیروز شدند ؛  تیم تپانچه شهید تابسته شاهرود این هفته استراحت داشت
در رشته تپانچه بادی، محمد گلینی از تیم تارگت سمنان فاطمه شورونی از تیم شهدای غزه و ساغر وظیفه شناس از تیم تارگت سمنان به ترتیب عناوین اول تا سوم را بدست آوردند
مسابقات هفته هفتم و نهایی لیگ تیراندازی استان سمنان  ، جمعه ۲۱ اردیبهشت  در سالن تیراندازی شهدای گمنام سمنان برگزار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • طنین زنگ زمین پاک در شاهرود
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • برگزاری دوره آموزش تخصصی سفال و سرامیک در استان سمنان
  • ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود
  • «زیر چتر اصفهان» در منطقه ۹ اصفهان اجرا می‌شود
  • صدرنشینی تارگت در مسابقات لیگ تیراندازی سمنان
  • افتتاح پایگاه سلامت مدارس در شاهرود
  • ۳۵۰ برنامه در هفته فرهنگی اصفهان اجرا می‌شود
  • برنامه‌های هفته «زمین پاک» در کرمانشاه اعلام شد
  • معرفی و دانلود بهترین طرح‌های بکگراند دفاع مقدس