Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@14:51:28 GMT

توقیف تریلی حامل داروی قاچاق در آزادراه کرج - قزوین

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۴۵۰۰

توقیف تریلی حامل داروی قاچاق در آزادراه کرج - قزوین

سردار عباسعلی محمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به تلاش پلیس برای جلوگیری از قاچاق کالا اظهار کرد: مأموران انتظامی استان البرز در گشت‌زنی‌های دوره‌ای در آزادراه کرج - قزوین یک دستگاه تریلی را به دلیل حرکات مشکوک متوقف کردند.

وی بیان کرد: در بازرسی اولیه معلوم شد که این تریلی برخلاف بارنامه، حامل حجم قابل توجهی دارو است، لذا برای بررسی‌های بیشتر به مقرر پلیس اقتصادی منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان البرز ادامه داد: در بازرسی‌های تکمیلی مشخص شد که این تریلی حامل ۲۶۰ هزار و ۲۷۷ عدد انواع دارو قاچاق به ویژه داروی بیماران خاص و دیابتی به ارزش ۳ میلیارد ریال است.

وی متذکر شد: با انجام تحقیقات تخصصی و احضار نماینده شرکت مشخص شد که به دلیل افزایش قیمت داروها در کشورهای همسایه، قاچاقچیان قصد انتقال این داروها را به یکی از استان‌های مرزی و سپس خارج از کشور داشتند.

کد خبر 5027233

منبع: مهر

کلیدواژه: آزادراه کرج استان البرز داروی قاچاق ویروس کرونا شیراز شهرکرد هفته دفاع مقدس بوشهر آمار کرونا توهین به پیامبر شیوع کرونا کرمانشاه انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی گرگان زلزله محرم 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۴۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پیمان لطیفی مطرح کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان البرز با رصد فعالیت قاچاقچیان موفق به توقیف دو دستگاه خودروی شوتی در محورهای مواصلاتی استان شدند.

وی افزود: در این عملیات‌ها ۱۷ عدد انواع لوازم خانگی شامل لباسشویی، تلویزیون، اتوبخار و موتور کولر گازی کشف شده که برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش آنها حدود سه میلیارد ریال برآورد می‌شود.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به دستگیری دو نفر در این عملیات‌ها بیان کرد: مبارزه جدی با قاچاق کالا از اولویت‌های پلیس در سال جاری است.

کد خبر 6088593

دیگر خبرها

  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
  • ۳ شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر توقیف شد
  • کشف ۵۰ تن رب غیر مجاز در تربت حیدریه
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • ۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد
  • سوخت قاچاق توقیف شد
  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • توقیف یک کامیون وکشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق در نیمروز
  • توقیف خودروهای حامل بار سوخت قاچاق در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان