Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دانشگاه‌ها در خط مقدم رفع نیاز‌های جامعه هستند.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام پیش از ظهر امروز در آئین آغاز سال تحصیلی دانشگاه امام صادق (ع) که در محوطه فضای باز این دانشگاه برگزار شد، به صورت ویدوئو کنفرانس به سخنرانی پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه کار دانشگاه امروز کاری جهادی است، گفت: اگر کار و تلاشمان در مسیر عبودیت بود، میزان را رعایت کرده‌ایم و اگر در این مسیر نباشد باید کارمان را اصلاح کنیم.

لاریجانی با بیان اینکه نیاز‌های امروز جامعه ما متوجه است و جامعه علمی و دانشگاهی و حوزوی ما می‌توانند نقش مهمی در رفع این نیاز‌ها ایفا کنند، گفت: دانشگاه‌ها در خط مقدم رفع این نیاز‌ها هستند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه از دانشگاه امام صادق با وجود زمینه‌های بسیاری که دارد، درمورد ایجاد تحول در علوم انسانی توقع زیادی می‌رود گفت: نمی‌تواند تلقی از علوم سکولار باشد و نمی‌توانیم بپذیریم که علوم بی‌طرفی کامل داشته باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مجمع تشخیص مصلحت نظام آیت الله آملی لاریجانی دانشگاه امام صادق بازگشایی دانشگاه ها نیاز ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۴۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین و بالاترین نیاز جامعه امنیت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام رضا کهساری، مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های استان سمنان در مراسم تکریم و معارفه رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان با تبریک پیروزی شکوهمند عملیات تنبیهی نیرو‌های مسلح به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: این اقتداری بوده که به‌واسطه عنایت خداوند متعال، جان‌فشانی‌های همه شهدا به‌ویژه شهدایی مانند حسن طهرانی مقدم، شهید کاظمی و سردار سلیمانی و سایر شهدای ایران اسلامی و محور مقاومت به ثمر نشسته است.

وی با بیان حدیثی از امام صادق سه نیاز جامعه را تشریح و عنوان کرد: مدیر موفق مدیری است که بر اساس نیاز‌های زیرمجموعه خویش تلاش کند،‌ نخستین نیاز جامعه در سطح کلان و اداره در سطح کوچک‌تر امنیت بوده، امنیت بالاترین نیاز است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های استان سمنان ادامه داد: در چند روز اخیر بعد از شهادت شهید زاهدی و همراهانش به دلیل احتمال پاسخ ایران فرودگاه‌های رژیم صهیونیستی مملو از جمعیت بود و می‌خواستند از اسرائیل فرار کنند و در شب آخر قریب ۵۵ هزار نفر فرار کردند با آنکه اعلام شده بود با مردم کاری نداریم؛ اما مردم ما ایام تعطیلات عید فطر را آن‌قدر به تفریح پرداختند که جاده چالوس را یک طرفه کردند این اثر امنیت بوده؛ امنیت ضروری است اعضای هیئت علمی و مدیران آن را باید احساس کرده و اگر نکته‌ای باشد آن را صادقانه و صمیمانه مطرح کنند.

کهساری اضافه کرد: دومین موضوع عدالت بوده دانشگاه یعنی هر بخشی از مجموعه دانشگاه آن چیزی را که نیاز دارد، دیده شود همه نیاز‌ها را شاید نتوان برآورده کرد؛ اما اولویت‌بندی پاسخ به نیاز‌ها نیز عدالت است. سومین مورد از نیاز‌های جامعه رفاه بوده در دانشگاه صرفاً پرداختن به پژوهش و آموزش کافی نیست، باید برای دانشجو، کارمند و استاد تا جایی که می‌توانیم رفاه را فراهم و انگیزه تلاش را ایجاد کنیم.

وی بیان کرد: از تلاش نعمتی در طول ۶ سال تصدی مسئولیت دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان تشکر می‌کنیم در زمانی که وی این مسئولیت خطیر را قبول کردند واحد دامغان شرایط ملتهبی را داشت و با درایت وی آرامش به دانشگاه بازگشت و با تلاش موفقیت‌های بسیاری را در این دوران کسب کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نخستین و بالاترین نیاز جامعه امنیت است
  • رهبر انقلاب با قدرت و حکمت امروز در حال اداره کشور است
  • طلاب به بحث تولید علم ورود کنند
  • آملی لاریجانی: خویشتن‌داری جمهوری اسلامی در برابر اقدامات متعدد شرارت‌آمیز صهیونیستها حدّی دارد
  • دانشگاه آزاد واحد آیت‌الله آملی از اقدام تنبیهی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی حمایت کرد
  • آملی لاریجانی: دنیا فهمید که صبر ایران حدی داشت
  • آملی لاریجانی: قدرت جمهوری اسلامی عیان شده است
  • آیت‌الله جوادی آملی: وعده صادق طلیعه فتح است
  • پیام آیت الله جوادی آملی در پی تنبیه رژیم صهیونیستی
  • واکنش آیت‌الله العظمی جوادی آملی به عملیات «وعده صادق»: این طلیعه فتح است