Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@05:55:36 GMT

خط رسانه‌ای دشمن تحریف ارزش‌ها

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۴۶۱۷

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،بهرام عبدالحسینی مدیرکل صداوسیمای مرکز اصفهان امروز در نشست مشترک با فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه امروز همه معادلات دولت‌ها در دنیای ارتباطات و رسانه رقم می‌خورد گفت:بسیاری از مشکلات فرهنگی امروز بخاطر هجمه بالای دشمنی‌ها در عرصه رسانه و افکار عمومی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بهرام عبدالحسینی افزود: امروز در سپهر افکار عمومی به نقطه‌ای رسیده ایم که خبر بد بیشترین لایک را به خود اختصاص میدهد.

او گفت: قبول داریم نیروی انتظامی باید در جدول پخش برنامه‌ها جا داشته باشد البته گله هم داریم چرا در برخی عملیات‌های تاثیر گذار ناجا دوربین رسانه حضور ندارد.

عبدالحسینی خواستار تشکیل کمیته مشترک صداوسیمای مرکز اصفهان و فرماندهی انتظامی استان برای جانمایی بهتر برنامه‌های ناجا در جدول پخش رسانه شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان هم در این نشست گفت:درخواست داریم در برنامه ریزی‌ها پلیس به عنوان دستگاهی برای حفاظت از ارزش‌های انقلاب به خوبی معرفی شود.

سردارمیرحیدری افزود:پلیس‌های تخصصی در طول سال در تلاش اند میزان جرائم را کاهش دهند و رسانه میتواند این تلاش‌ها را نشان دهد.
وی با بیان اینکه پلیس با مظلومیت در حال وظیفه است گفت:انتظار داریم این رشادت‌ها بر جسته شود.

در این نشست تفاهم نامه همکاری نیروی انتظامی استان با صدا و سیمای مرکز اصفهان امضای شد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نظام پزشکی اصفهان انتظامی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۴۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف احتکار مواد غذایی به ارزش ۱۸۱ میلیارد ریال در قم

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمد رضا میرحیدری در گفت‌وگویی خبری اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان در معیت کارشناسان سازمان صمت به یک شرکت در آدرس معلوم مشکوک گشته و برای بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: در ادامه طی هماهنگی و تعامل مناسب با مقام قضائی استان، در بازرسی صورت گرفته از شرکت موصوف ۲ تن و ۶۹۰ کیلوگرم چایی و ۳۷۳ تن و ۵۸۸ کیلوگرم روغن خوراکی جمعاً به میزان ۳۷۶ تن و ۲۷۸ کیلوگرم به دلیل عدم ثبت در سامانه جامع انبارها و عدم ثبت ورود و خروج کالا به انبارها کشف و توقیف شد.

میرحیدری اضافه کرد: برابر اعلام نظر کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه، ۱۸۱ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی ادامه داد: در این رابطه ضمن پلمب شرکت مذکور، یک نفر دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند. فرمانده انتظامی استان تاکید کرد: شناسایی و برخورد با عوامل فرصت طلبی که مبادرت به احتکار کالا کنند به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

کد خبر 6084030

دیگر خبرها

  • تحریف بازدارندگی، سناریوی جدید علیه عملیات وعده صادق/ عبدالحمید می‌خواهد در چارچوب نظام فعالیت کند!
  • خزعلی: گنبد آهنین رژیم غاصب با قدرت رسانه فرو ریخت
  • گنبد آهنین رژیم غاصب با قدرت رسانه فرو ریخت
  • کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد در نیمروز
  • توقیف یک کامیون وکشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق در نیمروز
  • نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه
  • خوانش انتقادی مخاطبان چهار نسل از محتوای رسانه‌ای
  • تقویت ارزش های انقلابی در مدارس الزامی است
  • تداوم اجرای طرح نور در اصفهان / این طرح در اماکن عمومی، واحدهای صنفی و خودروها اجرا می‌شود
  • کشف احتکار مواد غذایی به ارزش ۱۸۱ میلیارد ریال در قم