Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-23@20:31:31 GMT

شرط الکس برای ماندن در استقلال

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۴۶۷۵

شرط الکس برای ماندن در استقلال

خرداد: آخرین خبرها حاکی از آن است که استقلالی‌ها امروز جلسه مهم و سرنوشت‌سازی درباره الکس نوری در تهران دارند.
به گزارش خرداد به نقل از فرهیختگان، مدیران استقلال بعد از اینکه با استراماچونی به توافق نرسیدند سراغ الکس نوری رفتند و به نظر می رسد نهایتا تا دوشنبه تکلیف حضور وی در استقلال مشخص خواهد شد.
ظاهرا اکثر خواسته‌های سرمربی دو رگه ایرانی آلمانی مورد موافقت باشگاه استقلال قرار گرفته ولی در این بین یک شرط اصلی توسط نوری مطرح شده که در صورت پذیرش، شرایط برای عقد قرارداد فراهم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آخرین خبرهای دریافتی خبرنگار فرهیختگان حاکی از آن است که استقلالی‌ها امروز جلسه مهم و سرنوشت‌سازی در همین خصوص در تهران دارند. برچسب ها: استقلال ، استراماچونی ، الکس نوری

منبع: خرداد

کلیدواژه: استقلال استراماچونی الکس نوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۴۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری استقلال و پرسپولیس شش ساله است

به گزارش خبرگزاری خبرآلاین؛ محمود قامت معاون سازمان خصوصی‌سازی در خصوص واگذاری پرسپولیس و استقلال گفت: هرشرکتی که واگذار می‌شود شامل بدهی و دارایی است. خریداران وقتی در مزایده شرکت کردند این را پذیرفتند و در قرارداد اطلاعات مالی هم وجود دارد. خریداران وقتی به مزایده ورود کردند، باید بدهی را طبق زمان‌بندی پرداخت کنند.

در گزارش ورزش سه آمده است: وی افزود: این مشمول همه واگذاری‌های سازمان خصوصی‌سازی است. هر واگذاری که انجام می‌شود با قراردادی است و در طول مدت آن قرارداد که برای پرسپولیس و استقلال شش سال است، تحت نظارت سازمان خصوصی‌سازی خواهد بود و تعهدات مالی و غیرمالی تحت نظارت و کنترل سازمان خصوصی‌سازی است.

او با اشاره به این قرارداد اظهار داشت: البته این موضوع نافی نظارت عمومی وزارت ورزش بر تمام باشگاه‌ها نیست اما سازمان خصوصی‌سازی در طول قرارداد نظارت خود را دارد که مهم‌تر از همه مدیریت بهره‌ور و تداوم کار است که انتظار داریم در این مدت شش سال شرکت را از وضعیت فعلی به شرایط بهره‌ور برسانند.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898768

دیگر خبرها

  • اولین کنگره سراسری پیوند کلیه انجمن علمی پیوند کلیه ایران در بیمارستان فرهیختگان
  • راه خصوصی‌ سازی ایران‌ خودرو و سایپا باز می‌ شود؟
  • اولین کنگره پیوند کلیه در بیمارستان فرهیختگان
  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس شش ساله است
  • قرارداد واگذاری شش ساله برای پرسپولیس و استقلال
  • آغاز اجرایی سازی آیین نامه پذیرش استعداد‌های برتر ملی دانشگاه فرهنگیان از خرداد ماه
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • بازگشت استراماچونی به دنیای مربیگری؛ یک تیم از سری‌آ دنبال سرمربی سابق استقلال!
  • شاید آقامحمدی حالا به استقلال بیاید!