Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در راستای فراهم کردن زیرساخت‌های توزیع گاز مایع درب منازل، باید تمامی شرکت‌های توزیع حداکثر طی یک ماه آینده به تلفن و سیستم اشتراک‌دهی مجهز شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، ماندانا زنگنه در جلسه بررسی مسائل پیرامون گاز مایع استان که با حضور فرمانداران و مدیران شرکت‌های گاز در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: طی سال‌های گذشته مسائل پیرامون گاز و فعالیت برخی سودجویان در این حوزه فشار زیادی بر مردم استان وارد کرده و با توجه به فرا رسیدن روزهای سرد سال باید این مسائل هرچه سریع‌تر برطرف شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: در همین راستا هرچه سریعتر خودروهای حمل و توزیع گاز در استان باید به سیستم GPS مجهز شوند  تا مشخص شود این ناوگان در چه مکان‌هایی اقدام به توزیع گاز می‌کنند و چقدر در این اماکن توقف دارند از طرفی هم تمامی جایگاه‌های توزیع گاز در استان باید به دوربین مداربسته مجهز شده و آی پی آن ها در اختیار دستگاه های نظارتی هم قرار گیرد تا از هرگونه سو استفاده پیگیری شود.

پیگیری تسنیم از کمبود گاز مایع در خراسان‌رضوی؛ بازار سیاه فروش گاز مایع داغ‌تر می‌شودگزارش|70 درصد سیلندرهای گاز توزیع شده در بندر امام به دست مردم نمی‌رسدتامین سیلندر گاز مایع چالش جدید 400 روستای زنجان/ مشکل صف‌های طولانی گاز چیست؟

وی گفت: در راستای سهولت خانوار برای دریافت گاز مایع تصمیم گرفته شد توزیع گاز تنها از طریق اشتراک و درب منازل صورت پذیرد و بر همین اساس باید تمامی شرکت‌های موزع گاز مایع خط تلفنی ثابت برای اشتراک‌دهی به شهروندان داشته باشند و پس از اجرایی شدن این طرح توزیع گاز تنها درب منازل و از طریق اشتراک انجام خواهد شد.

زنگنه خاطرنشان کرد: یکی از گلایه‌های شهروندان عدم دریافت مبلغ اعلام شده توسط توزیع‌کنندگان گاز مایع است و بر این اساس تصمیم گرفته شد تا همه خودروهای توزیع به دستگاه کارتخوان مجهز شوند و این اقدام هم باید هرچه سریعتر در استان به طور کامل انجام شود و بر این اساس اگر دستگاهی تراکنش کافی نداشته باشد یا قطع باشد به معنای تخلف تلقی خواهد شد و با افزاد خاطی برخورد می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه تا پیش از زمستان باید مشکلات گاز در استان رفع شود، افزود: ایجاد صف و توزیع گاز مایه به شیوه سنتی آن چیزی است که سودجویان خواهانش هستند بنابراین برای شکستن صف‌های ایجاد شده و تسهیل در دریافت گاز توسط شهروندان باید به طور آزمایشی با همکاری دستگاه‌های مرتبط در 20 نقطه شهرستان زاهدان نمایندگی توزیع گاز مایع به صورت الکترونیکی ایجاد شود و در صورت موفق بودن مانند این طرح در حوزه شهرستان زابل هم اجرا شود.

انتهای پیام/393/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان گاز در استان مجهز شوند توزیع گاز گاز مایع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۴۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل ۱۱ هزار میلیارد تومان خسارت را در جنوب سیستان‌و‌بلوچستان برجای گذاشت

بیجار معاون عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان و‌سخنگوی ستاد‌مدیریت بحران استان در ستاد مدیریت بحران سیستان و بلوچستان که با ریاست استاندار‌برگزار شد، اظهار کرد: سیل چند روز‌گذشته بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان خسارت دربخش مختلف برجای گذاشت است که بیشتر خسارت‌ها مربوط به زیرساخت‌های جاده ای، برق، کشاورزی، آب، متاز روستایی است.

بیجار معاون عمرامی استانداری سیستان و بلوچستان گفت:از ۴۵۰ روستای درگیر سیل برق ۴۴۵ روستا با تلاش شبانه روزی نیروی‌های برق استان پایدار شده است و برق ۵ روستای باقی مانده تا ظهر امروز نیز پایدار میشود.

وی گفت: تمامی راه‌های اصلی و فرعی شهر‌های جنوبی که درسیل مسدود شده بودند بازگشایی شده اند و‌با فروکش کردن آب تلاش برای بازگشایی راه‌های روستایی هم ادامه دارد.

معاون عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان افزود: امداد رسانی‌های به مناطق صعب العبور که راه دسترسی شان قطع است از طریق بالگرد در حال انجام است و هیچ مشکلی برای تامین نیازی مردم درگیر سیل وجود ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تمامی تاسیسات آب شهر اصفهان به تله‌متری مجهز شده است
  • وصل شدن برق تمام روستا‌های سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • برق روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • تمامی روستاهای سیلزده سیستان و بلوچستان برقدار شدند
  • برق ۴۴۵ روستا‌ی سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • برق تمامی روستا‌های سیلزده جنوب سیستان وبلوچستان وصل شد
  • سیل ۱۱ هزار میلیارد تومان خسارت را در جنوب سیستان‌و‌بلوچستان برجای گذاشت
  • سیل ۹۵۰ میلیارد ریال به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • سیلاب وخسارت ۹۵۰ میلیاردریالی به شبکه توزیع برق سیستان وبلوچستان
  • خسارت بيش از ۹۵ ميليارد تومانی سيل به شبكه توزيع برق / تنها برق سه روستا ناپایدار است