Web Analytics Made Easy - Statcounter

احد ملکی, رئیس اداره سوادآموزی شهرستان صحنه از کسب رتبه برتر تولید محتوی الکترونیکی در سطح استان توسط آموزش دهنده صحنه ای خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احد ملکی در گفتگو با امروله، عنوان کرد: در راستای ابلاغ معاونت سوادآموزی استان کرمانشاه مبنی بر تهیه نمونه تولید محتوای دروس دوره های مختلف سوادآموزی توسط کلیه آموزش دهندگان فعال نواحی ، شهرستان ها و مناطق استان ، به منظور آمادگی آموزش دهندگان جهت تشکیل کلاس ها در شرایط کرونایی و بهره گیری آنان از بستر مناسب فضای مجازی و ممانعت از ایجاد وقفه در امر آموزش سوادآموزان، از اداره سوادآموزی  شهرستان صحنه، 32 اثر به معاونت سوادآموزی استان ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس اداره سوادآموزی شهرستان صحنه  ادامه داد: آثار ارسالی سطح استان، توسط کارشناسان معاونت سوادآموزی استان، مورد بررسی قرار گرفت و نمونه تولید محتوای تهیه شده توسط سرکارخانم پرستو خزایی با عنوان ((امتحان تقسیم، دوره انتقال )) ، آموزش دهنده دوره های مختلف سوادآموزی اداره سوادآموزی شهرستان صحنه، به عنوان تولید محتوای برتردر سطح استان کرمانشاه انتخاب و در کانال بله، بخش اخبار سوادآموزی، جهت استفاده نواحی، شهرستان ها و مناطق استان بارگذاری شده است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: اداره سوادآموزی تولید محتوای شهرستان صحنه سطح استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۴۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۱۱ هزار تن محصول کشاورزی در شهرستان دشتی تولید شده است

رضا کشاورز روز یکشنبه در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان دشتی اظهار داشت: ضرورت دارد در سال جاری که بنام جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های شهرستان حمایت‌های لازم را از طرح‌هایی که ضمن رونق تولید زمینه افزایش اشتغال را نیز فراهم می‌کنند صورت دهند.

وی افزود: ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بومی شهرستان دشتی و بهبود فضای کسب و کار مورد توجه و تاکید قرار دارد و بویژه برای رونق تولید از تمام توان و ظرفیت موجود بهره ببریم.

معاون برنامه ریزی فرماندار دشتی با اشاره به جایگاه دشتی در حوزه کشاورزی خاطر نشان کرد: در بخش کشاورزی سطح زیر کشت محصولات زراعی شهرستان دشتی، ۵۵ هزار هکتار است که ۲۲ درصد سطح زیر کشت اراضی کشاورزی استان بوشهر را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه شهرستان دشتی رتبه دوم استان بوشهر در سطح زیر کشت محصولات کشاورزی را به خود اختصاص داده است گفت: در یکسال اخیر ۲۱۱ هزار تن محصول کشاورزی در دشتی تولید شد که ۲۳ درصد کل محصولات استان بوشهر و رتبه سوم استان بوشهر دارد.

کشاورز ادامه داد: همچنین شهرستان دشتی در بخش تولید مواد معدنی نیز رتبه نخست با ظرفیت ۸.۷ میلیون تن در سال معادل ۳۰ درصد محصولات مواد معدنی استان بوشهر را دارد.

وی از فعالیت ۴۱ واحد معدنی در شهرستان دشتی خبر داد و بیان کرد: در حوزه کشاورزی، صنعت و گردشگری این شهرستان از ظرفیت‌های مهمی برخوردار است.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • تسری امتیازات رتبه‌بندی معلمان به آموزشیاران نهضت سوادآموزی
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • تسری امتیازات قانون نظام رتبه‌بندی معلمان به آموزشیاران و راهنمایان تعلیماتی سازمان نهضت سوادآموزی
  • اجرای قانون نظام رتبه بندی معلمان در نهضت سوادآموزی
  • بیش از ۹۵۰ نفر در دوره‌های مختلف تحصیلی سوادآموزی بوشهر جذب شده‌اند
  • یک زن، دبیر ستاد امر به معروف قدس شد
  • آغاز همکاری‌های مشترک سازمان جهاددانشگاهی و اداره کل آموزش و پرورش
  • ۲۱۱ هزار تن محصول کشاورزی در شهرستان دشتی تولید شده است
  • ۳۰ دانشگاه برتر رتبه بندی ملی ISC مورد حمایت ویژه قرار می‌گیرند
  • ۳۰ دانشگاه برتر رتبه‌بندی ملی ISC مورد حمایت ویژه قرار می گیرند