Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-24@03:03:31 GMT

برگزاری مدرسه تابستانی سیستم‌های قدرت به‌صورت وبینار

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۴۹۴۲

برگزاری مدرسه تابستانی سیستم‌های قدرت به‌صورت وبینار

مدرسه تابستانی سیستم‌های قدرت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز به‌صورت وبینار برگزار شد.

ناصر لطفی‌وند رئیس مرکز تحقیقات رباتیک و فناوری‌های نرم دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز در حاشیه برگزاری مدرسه تابستانی سیستم‌های قدرت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در تبریز اظهار کرد: جامعه‌محور بودن و مسئولیت‌پذیری از مشخصات بارز دانشگاه‌های نسل سوم است و این دانشگاه با حرکت به سمت دانشگاه‌های نسل سوم کارآفرینی، فعالیت‌های زیادی در این عرصه انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در همین راستا با همت کارگروه «فناوری‌های هوشمند در سیستم‌های قدرت» مرکز تحقیقات رباتیک و فناوری‌های نرم دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز مجموعه وبینارهای تخصصی فنی و کاربردی در حوزه تخصصی سیستم‌های قدرت با عنوان «مدرسه تابستانی سیستم‌های قدرت» و با رویکرد ارائه سمینارهای کاربردی و مهارتی در حوزه سیستم‌های قدرت از 22 الی 26 شهریور ماه 1399 برگزار شد.

این مسئول موضوعات مطرح شده در این وبینار را یادآور شد و گفت: تكنولوژی‌های ذخيره‌سازی انرژی در مقياس بزرگ، آشنایی با اصول طراحی نیروگاه‌های خورشیدی، برنامه‌های پاسخگویی بار، روش‌های نوین کاهش تلفات در شبکه‌ها و ساختمان هوشمند و نقش آن در بهینه‌سازی و صرفه‌جویی انرژی در ساختمان موضوعات این وبینار بود.

رئیس مرکز تحقیقات رباتیک و فناوری‌های نرم دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز بیان کرد: این مدرسه با مشارکت و حمایت‌های این واحد دانشگاهی، شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی، شرکت تولید نیروی برق آذربایجان، شرکت منا، سازمان نظام مهندسی آذربایجان و انجمن انرژی ایران تشکیل شده است.

لطفی‌وند خاطرنشان کرد: این سمینار با استقبال گسترده ثبت‌نام کنندگان از سوی دانشگاه‌های مطرح کشور و سازمان‌ها و ارگان‌های تحقیقاتی و آموزشی و مطالعاتی قرار گرفت و برگزارکنندگان را مجبور به بستن زودهنگام سایت ثبت نام کرد.

به گزارش آنا، بر اساس نتایج نظرسنجی‌های انجام شده، به‌زودی دوره‌های کاملاً تخصصی در حوزه مورد بحث تداوم خواهد یافت.

انتهای پیام/4117/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز دانشگاه کارآفرین مدرسه تابستانی دانشگاه نسل سوم دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۴۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکردی نوین در آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، معاونت علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی در راستای عمل به اقدامات و اهداف مندرج در سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی برای ارتقای کیفیت و کارآمدی دوره‌های تحصیلی اقدام به برگزاری کلاس‌های دروس ریاضی ۲ و فیزیک ۲ در نیمسال دوم ۱۴۰۲-۱۴۰۳ به شیوه تعاملی و مداخله یادگیری عمیق در واحد تبریز و تعدادی از واحد‌های منتخب کشوری کرده است.

در این راستا از استادان دانشگاه آزاد اسلامی چند نفر انتخاب شدند که مینا اتفاق دانشیار گروه ریاضی و احد اصغری استادیار گروه فیزیک در دوره‌ها و کارگاه‌هایی که توسط معاونت علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد شرکت و پس از اخذ گواهی لازم برای تدریس دروس مذکور به روش مداخله یادگیری عمیق اقدام به برگزاری کلاس‌های مذکور به شیوه تعامل و رایج سنتی کرده است.

در این طرح برای هر درس ریاضی ۲ و فیزیک ۲، دو کلاس برای هر یک از استادان مذکور به شیوه تعاملی و شیوه سنتی و با تعداد ۳۵ نفر در هر کلاس در حال برگزاری است که در شیوه تعاملی نحوه تدریس استادان، نحوه برگزاری امتحانات دوره‌ای، ارزیابی دوره‌ای دانشجویان و سایر موارد دارای رویکردی نوین است.

در انتهای نیمسال تحصیلی نتیجه برگزاری این کلاس‌ها در دو حالت سنتی و تعاملی بررسی خواهد شد و برای سال تحصیلی آینده نیز تعداد کلاس‌های بیشتری با رویکرد نوین و مداخله یادگیری عمیق در واحد‌های دانشگاهی و واحد تبریز توسط معاونت علوم مهندسی و کشاورزی دانشگاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «فناوری» و «نوآوری» اهرم‌های قدرتمند جهش تولید
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی/ارائه طرح‌های ملی عفاف و حجاب
  • تعطیلی برخی واحدهای دانشگاه آزاد در زمان برگزاری کنکور
  • دانشگاه آزاد نور میزبان یک‌هزار و ۳۷۸ داوطلب آزمون سراسری ۱۴۰۳
  • داوری: در تولید بذر هیبرید خیار به رقم ۱۰ میلیون عدد در سال نزدیک شده‌ایم
  • رقیب چینی تویوتا لندکروزر با قدرت ۶۷۰ اسب بخار معرفی شد + عکس
  • رویکردی نوین در آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی 
  • همه‌چیز برای برگزاری موفق آزمون سراسری دانشگاه آزاد آباده مهیاست
  • یک رشته دکتری به رشته‌های دانشگاه آزاد لامرد افزوده شد/ هفت رشته دیگر در مسیر تصویب نهایی