Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) از نواخته شدن دهمین زنگ دانش آموز شهید در هفته دفاع مقدس خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی سازمان بهشت زهرا (س)، سعید خال مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) گفت: دهمین زنگ دانش آموز شهید با هدف پاسداشت یاد و خاطره جانفشانی‌های 36000 دانش آموز شهید کشور و 3900 دانش آموزان شهید آرمیده در گلزار شهدای بهشت زهرا (سلام الله علیها) با شعار «دانش آموزان دیروز، آموزگاران امروز» در روز سه شنبه اول مهر به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید به صورت آنلاین از طریق ویدئو کنفرانس با حضور شهردار تهران، وزیر آموزش و پرورش و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در گلزارشهدای بهشت زهرا (سلام الله علیها) نواخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی هدف از برگزاری این مراسم را فرهنگسازی در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره دانش آموزان شهید عنوان کرد و افزود: ترویج آرمان دانش آموزان و نونهالانی که برای دفاع از ایران اسلامی جان فشانی و ایثارگری کردند و با جهاد در راه خدا در دوران دانش آموزی خود آموزگاران امروز بشریت شدند از اهداف این مراسم نمادین فرهنگی است.
شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) تصریح کرد: کاشت درخت به یاد دانش آموزان شهید، پرواز کبوتران سپید خونین بال به صورت نمادین به تعداد دانش آموزان شهید آرمیده در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) تهران، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای دانش آموز از برنامه‌های این مراسم خواهد بود.
سعید خال ادامه داد: دهمین زنگ دانش آموز شهید در هفته دفاع مقدس با توجه به شرایط بحرانی و به جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به صورت آنلاین از طریق ویدئو کنفرانس ساعت 11 صبح سه شنبه اول مهرماه در قطعه سرداران بی پلاک گلزار شهدای بهشت زهرای تهران برگزار می‌شود و به صورت آنلاین از طریق رسانه‌های جمعی قابل مشاهده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نواخته شدن زنگ دانش آموزان شهید شهدای بهشت زهرا دانش آموز شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۵۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور با حضور جمعی از قهرمانان و ملی پوشان عرصه ورزش، پیشکسوتان، مربیان و مدیران ورزش کشور با حضور در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر از یادمان‌های دفاع مقدس بازدید و با آرمان‌های شهدای تجدید پیمان کردند.

سرهنگ پاسدار روح الله حسین زاده افزود: کاروان راهیان نور ورزش کشور در سفر دو روزه خود از یادمان شهدای شلمچه، یادمان شهدای علقمه، موزه جنگ خرمشهر و یادمان شهدای اروند بازدید کردند.

دیگر خبرها

  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • نواخته شدن زنگ سلامت در شهرضا
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • گلزار شهدای خرمشهر غبارروبی شد
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • غبار روبی گلزار شهدا خرمشهر
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان