Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه میراث و گردشگری  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تراول پالس، شورای جهانی سفر و گردشگری اوایل امسال اولین مهر جهانی گواهی ایمنی و بهداشت را راه‌اندازی کرد. اکنون مقاصد گردشگری همچون فیلیپین، برمودا، مالدیو، مونته‌نگرو، نامیبیا و اوگاندا از این مهر استفاده می‌کنند.

تمبر سفر‌های ایمن شورای جهانی سفر و گردشگری به گردشگران کمک می کند، مقاصد گردشگری که جدیدترین دستورالعمل‌های بهداشتی و استاندارد را برای مقابله با شیوع ویروس کرونا پیش گرفته‌اند، بشناسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

شورای جهانی سفرو گردشگری دستورالعمل سفرهای امن را تدوین کرد

گلوریا گوارا رئیس شورای جهانی سفر و گردشگری گفت: خوشحالیم که می‌بینیم نقاط مختلف جهان از روش ابتکاری ما استفاده می‌کنند. ۱۰۰ مقصد گردشگری که اکنون از مهر جهانی گواهی و ایمنی بهداشت استفاده می‌کنند، با هم همکاری می‌کنند تا اعتماد مشتریان به صنعت گردشگری را در سراسر جهان بازسازی کنند.

سازمان جهانی گردشگری از دستورالعمل‌های شورای جهانی سفر و گردشگری حمایت می‌کند. این دستورالعمل‌ها با کمک سازمان بهداشت جهانی و مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها تنظیم شده‌اند.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مقصد گردشگری صنعت گردشگری ویروس کرونا شورای جهانی سفر و گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۵۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش ۸ هزار بیمار در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان

 فرهاد فرامرزیان در دیدار با مدیرکل میراث‌فرهنگی لرستان در زمینه ثبت جهانی چندین اثر تاریخی و گردشگری استان گفت: ثبت جهانی آبشار بیشه و برگزاری جشنواره رود و ریل کاری ارزشمند و کم‌نظیر است.
وی خاطرنشان کرد: در ساماندهی مناطق گردشگری و آبشار‌ها نیز شاهد کار‌های ارزشمندی در استان هستیم.
رئیس جهاددانشگاهی لرستان با تشریح خدمات و فعالیت‌های جهاد دانشگاهی لرستان در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و درمانی گفت: مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان تاکنون ۸ هزار پذیرش داشته و بیش از هزار عمل در آن انجام شده است، این در حالی است که تعرفه خدمات مرکز درمان ناباروری این واحد دولتی است چراکه هدف ما خدمت به مردم در جهت فرزندآوری و منویات مقام معظم رهبری در خصوص جوانی جمعیت و فرزندآوری است.
وی ادامه داد: در حال حاضر ۴۲ شرکت دانش بنیان با جهاددانشگاهی لرستان در ارتباط هستند که از این میزان ۱۴ شرکت در واحد مستقر است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون موثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقاء سلامت
  • واکنش شورای‌رقابت به افزایش ۱۵۰میلیونی قیمت پرشیا
  • منتظر ثبت چند اثر جهانی دیگر در قزوین
  • صدور پروانه کسب برای بازنشستگان
  • واکنش شورای رقابت به افزایش ۱۵۰ میلیونی قیمت پرشیا
  • ۸۰ دانش‌آموز در حوزه فناوری‌ نو گواهی بین‌المللی دریافت کردند
  • زیرمیزی نماد ناهنجاری در عرصه سلامت
  • واکنش شورای رقابت به افزایش ۱۵۰ میلیونی قیمت پژو پارس
  • پذیرش ۸ هزار بیمار در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان
  • آغاز ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال در استان البرز از دوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳