Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره الشرطه عراق به بازی مقابل استقلال نمی رسد

ستاره الشرطه در دیدار برابر استقلال غایب خواهد بود.

به گزارش طرفداری، تیم های استقلال و الشرطه عراق باید فردا شب در مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف یکدیگر بروند. این دیدار از ساعت 22:30 برگزار خواهد شد. حالا رسانه های عراقی گزارش دادند که محمد قاسم ماجد به بازی مقابل استقلال نخواهد رسید و در این دیدار غایب خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بخوانید:

وریا غفوری: نقاط ضعف و قوت الشرطه را بررسی کردیم

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۵۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده حداکثری از غیبت تورس و زنده‌روح

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم فوتبال گل‌گهر می‌رفت که به یک پیروزی آسان در خانه دست پیدا کند که یک اشتباه فردی با انگیزه‌های بازگشت تیم پورموسوی که برای بقا می جنگند، کار دست این تیم داد و طی دو دقیقه برتری دو گله به راحتی از دست رفت.

در این بین اما مصاف برابر استقلال خوزستان مصادف شد با ششمین گل فصل برای بازیکن نوظهور فوتبال ایران که شمشمین گل فصل خود را ثبت کرد و در کنار زنده روح قرار گرفت که تا هفته بیست و چهارم بهترین گلزن سرمه‌ای پوشان بود. 

تا پیش از مصاف برابر استقلال خوزستان سحرخیزان در کنار تورس 5 گله قرار داشت که حالا در روزی که تورس ستاره اسپانیایی گل گهر محروم بود و زنده‌روح هم پس از مصدومیت مقابل پرسپولیس هنوز نتوانسته به ترکیب برگردد، 6 گله شد. 

البته این تعداد گل برای مهاجمی که در بیشترین بازی های فصل در ترکیب ثابت بوده آمار قابل توجهی به شمار نمی‌رود، اما می‌تواند شروع خوبی برای یک مهاجم جوان باشد که تازه راهش را در لیگ برتر آغاز کرده و مورد توجه امیر قلعه‌نویی هم قرار دارد.

سحرخیزان برای ثبت این گل از پاس دقیق و تماشایی یامگا که مدافعین حریف را کنار زد، نهایت استفاده را برد و در موقعیت تک به تک با سنگربان استقلال خوزستان با یک بغل پای دقیق گل اول مسابقه را ثبت کرد. در ادامه قائم اسلامی خواه هم گل دوم تیمش را وارد دروازه شاگردان پورموسوی کرد، اما ظرف دو دقیقه همه چیز از بین رفت.

دیگر خبرها

  • استفاده حداکثری از غیبت تورس و زنده‌روح
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - افغانستان در جام ملت‌ها
  • لیگ قهرمانان آسیا| برتری پُرگل العین برابر الهلال
  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • غایب بزرگ تراکتور کم نمی‌گذارد(عکس)
  • عجیب‌ترین نتیجه روز اول جام ملت‌های آسیا!
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی پرگل عراق مقابل عربستان
  • مس رفسنجان با ۲ غایب به اهواز می‌رود
  • غیبت قطعی ۲ بازیکن استقلال برابر شمس آذر
  • برابر با زلاتان و شوچنکو؛ کیلیان ام باپه دهمین گلزن برتر تاریخ لیگ قهرمانان اروپا شد